Басы » Технология » Фитодизайн

Фитодизайн

tehteashЖұмағалиева Күнімжан Қайырболатқызы.Атырау қаласы.
И.Тайманов атындағы №27орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі.

Сыныптар: 7
Тақырып: Фитодизайн
Мақсаты: «Фмиодизайн» туралы түсіндіреміз.
Оқушылармен бірге оқулықпен жұмыстана отырып, СТО бағдарламасы арқылы стратегияларды пайдалануда ой-қабілеттілігін дамытамыз.
Үнемділік пен әдептілікке тәрбиелейміз.
Міндеті: Табиғи маталардан бұйымдар жасауға үйренеміз.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Жаңа технология: СТО бағдарламасы
Пайдаланатын стратегия: «INSERT» түртіп алу, «Өзім үшін жазу», «ТИ» кестесі
Сабақты байланыстыратын пән: Қазақ тілі.Биология.Бейнелеу өнері
Көрнекілік: Суреттер, оқулық, т.б.
Сабақ барысы: Ұйымдастырамыз
Жұмыс орнын дайындаймыз
Үйге тапсырманы тексереміз.
Жаңа тақырыпты түсіндіреміз.
«INSERT» түртіп алу стратегиясы:
Мен бұны білемін
Білемін Бұны білген емеспін
Қайшы пікір — Оны білген емеспін
Жаңалық + Мені ойландырады
Түсінбеймін ?
Кептірілген өсімдік бойынша жасалынатындығы, оларды әсемдеу үшін түрлі лактер шашып дайындайды Кептірілген өсімдіктер кезінде пайдаланатындығын дәлелдеуге болады Жапырақтар фито- сурет, дизайн-бейнелеу мағынасын білдіреді Оқулықтан түсінбеген жерлерін сұрақ ретінде жазады

«Өзім үшін жазу» стратегиясы:
Оқушылар қажетті жерлерін өздері керекті және өмірге қажетті жақтарын жазып шығады (63 бет бойынша).
Мағынаны тану: Сарамандық жұмыс
Табиғи маталардан бұйым жасау
Керекті қрал-жабдықтар: мата, жұмыс қорабы.
Жұмыстың орындалу реті:
1. Лента түрлерін сараптаймыз;
2. Қызыл немесе ашық түстіні таңдай отырып роза гүлін жасау әдісін көрсетеміз;
3. Айқастырылған лентаның шетін тартамыз, сонда роза гүлі тектес шығатындығына көз жеткіземіз;
4. Қатемен жұмыс жүргіземіз;
5. Сабынға инешемен бекітеміз;
6. Сабынның айналасын білдіртпес үшін лентамен әдемілеп, инешелермен қадай отырып, кәрзеңке толы гүлдерді бейнелеп шығамыз.
«ТИ» кестесі:
Келісу себептері Келіспеу себептері Өз ойың
Тақырыпқа байланысты кестемен жұмыс
Топтық жұмыс:
І. Сары сыммен жұмыс – терек бейнесі;
ІІ. Сабынмен жұмыс – коржын толы гүл;
ІІІ. Рамкамен жұмыс – гүлдерді жапсыру.
Ой қорыту: Жұмыстарын түсіндіре отырып, сабақты бекітеміз
Бағалау: Оқушы жұмысын, іскерлігін, қабілеттілігін бағдарлаймыз.
Үйге тапсырма: 63 бетті оқу
Жұмыс орнын жинастырамыз.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *