Үмбетқалиева Жанат Жақсылыққызы
Атырау облысы Мақат ауданы Доссор поселкесі
Бержан Қанатбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Пәні: | Ана тілі | Сынып: 4г | |||||
Тақырыбы:
|
Х.К.Андерсен. «Қайтпас, қайсар қалайы солдат» | ||||||
Әдісі: Диалог, СТО, АТК, ынтымақтастық, топпен жұмыс, | |||||||
Мақсаты:
|
Оқушылардың мәтінді оқи отырып, оны жандүниесімен сезіне білуін, сыни тұрғыдан талдай білуін, өз ойын еркін жеткізе білуін дамыту. Автормен таныстыру. Әлем халықтарының әдебиетінің шығармаларына қызығушылын арттыру.
|
||||||
Күтілетін нәтиже: | Мәтінмен өзбеттерімен, топпен жұмыстана отырып, ертегінің мағынасын түсіну; | ||||||
Кезең | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі | Дефференциация | Бағалау | Көрнекілік түрлері | ||
3 мин | Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ ережесін бекіту. Психологиялық икем. Балалар, қазір алдарыңдағы қағазға, әрқайсысың бойларыңдағы жаман қылықтарыңды, жағымсыз қасиеттеріңді жазып, қобдишаға салып қоямыз.( мыс еріншектік, жалқаулық, т.б.) Бойымыздан осындай жаман қылықтан арылып, жақсы көңілмен жаңа сабақты бастаймыз.
|
Оқушылар сабақ ережесін қайталайды. Стикерлерге өз бойларындағы жағымсыз қасиеттерін жазып, қорапқа салады | Топқа бөлуде «Бала», «Балық», «Қайық», «Солдат» сөздері тиесілі топ мүшелері топтасады | Стикерлер | |||
Ой қозғау
мин |
Әр топ «Бала», «Балық», «Қайық», «Солдат» сөздерін үш тілде айтады. | Бала- мальчик- boy
Солдат- солдат- soldier Балық-рыба — fish Қайық – лодка — boat |
Топтық жұмыс | формативті | Мультимедиялық тақта | ||
Мағынаны ашу 5 мин |
Тірек сөздер арқылы Андерсеннің өмір жолын айтып көр: (топ басшы) | Копенгаген қаласы, Дат жазушысы, етікші, кір жуушы, қуыршақ театры, университет, ертегі, | Топтық жұмыс | Топтық бағалау | Интерактивті тақта, флипчарт | ||
Болжау
5 мин |
І топ: “Жиырма бес қалайы солдат болыпты”… “Олар судағы өз сәулесіне өздері мәз болғандай”.
ІІ топ: “Таңертең бала қалайы солдаттарды терезенің алдына апарып қояды”….“Мен мұндамын” деп айқайлағанда, әрине тауып алған болар еді, бірақ көшеде үстіндегі мундирімен тұрып қатты айқайлауды өзіне ұят санады”. ІІІ топ: “Бірақ сорына қарай жаңбыр жауып кетті”…..“Бір дәу балық қағып алып, жұтты да жіберді”.ІУ топ: “Қап, балық өңешінің іші тастай қараңғы екен ғой…”“ Баяғы таныс балаларымен тағы кездесті”.
|
Әр топ өз бөлімі бойынша пікір білдіреді, дәлелдейді, ойын айтады | Топтық жұмыс | Топтық бағалау | Флипцатрпен жұмыс, фламастер, бояу карандаш | ||
Оқулықпен жұмыс 5мин | Әр топ өз бөлімдерін оқып, танысады. Түсінбеген сөздерін түртіп алады.
Топ хатшылары ертегі мазмұнын “Автор орындығына” келіп баяндайды. |
Автор орындығына әр топ оқулықтан оқып танысқан бөлімін баяндайды | Топтық жұмыс | Оқулық, дәптер, қалам, қарындаш
Видео ролик |
|||
Мәтінмен жұмыс
10 мин |
І топ: Мәтін бойынша сурет салу
ІІ топ: Эссе жазу ІІІ топ: Бес жол өлең. “СОЛДАТ” ІУ топ: Сахналық көрніс көрсету
|
Топтық жұмыс | |||||
Сұрақ жауап
5 мин |
“Мен саған, сен маған” сұрақ-жауап
Тұжырым |
Топтық жұмыс | |||||
Қорытынды
5 мин |
Бағалау
Үйге тапсырма |
Топтық бағалау. Бағалау парағы бойынша | |||||
Кері байланыс
Рефлексия |
Не үйрендім, не үйренгім келеді | Осы сабақтан не үйренгендерін, не үйренгісі келетінін жазу. Сөздік жұмыс
Қыстақ- ауылды жердегі елді мекен, Қашар- мал қамайтын қора. Қырқым, қырықтық- қойдың жүнін жаппай қырқу науқаны. Жағасы жайлау, төбесі қыстау- уайым-қайғысыз тіршілік. Домбығып- ісініп. |
Жеке жұмыс |
|
|||