Сабақтың тақырыбы: 8 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
8саны және цифрымен таныстыру. 8 санын шығарып алу жолы, сандар қатарындағы орны туралы түсінік беру. 8 цифрын дұрыс жазуға үйрету. Ауызша санау, есептеу дағдыларын дамыту.
Ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ –жауап, түсіндіру, ойын, ой-толғау.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, текшелер, цифрлар
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
Көңіл күй ахуалы. Ынталандыру.
Оқушылар көздерін жұмып отырады және мұғалімді мұқият тыңдайды, әрбір сөз тіркесінің соңғы сөзін хормен айтады.
— Біз сабақта … (отырмыз).
Біздің көзіміз зер сала қарайды, барлығын … (көреді).
Біздің құлағымыз мұқият тыңдайды және барлығын … (естиді).
Басымыз жақсы … (ойлайды).
Біз сабаққа … (дайынбыз).
Мұғалім:
— Бүгін біз пойызбен «Сандар әлеміне саяхатқа» барамыз.
Онда қызықты тапсырмалар орындап, математикалық ойындар ойнаймыз.
— Пойызбен бару үшін не алу керек?
— Билет алу керек.
«Билет» алу үшін оқушылар мұғалім көрсеткен сандарды атап, «вагондарға» отырады.
Интербелсенді тақтада пойыздың видеосы қойылады.
ІІ. Өткенді қайталау
— Біз сандар әлеміндеміз. Кәне, бірінші тапсырманы орындайық.
«Шатасқан сандар» ойыны. Сандарды өсу ретімен қою.
ІІІ. Мақсат қою.
-7 cанынан кейін қандай сан?
— 7 санынан кейін 8 саны.
— Сабақтың тақырыбын анықтаңдар.
— Біз бүгінгі сабақта нені үйренеміз?
ІҮ. Жаңа сабақ
1. — 8 саны неге ұқсайды?
допқа, бантикке, балапанға, аққалаға.
2. Тура, кері санау. 8 cанының орнын анықтау.
0 1 2 3 4 5 6 7 8
-Сандар қатарында 8 саны қай саннан кейін келеді?
-8 саны қандай сандардан артық?
8>7 8>5 8>3 8>1 8>6 8>4 8>2 8>0
-8 саны қандайсан
дардан кем?
3. Кесіндінің ұзындығын өлшеу
_____________________________
_________________________
Қызыл кесінді- 8см, көк кесінді — 7см. Салыстыру.
8 см=8 см 7 см<8 cм 8 см> 7 cм
4. Сурет бойынша өрнек құрастыру, мәнін табу.
7+1=8 8-7=1 8-1=7
6+2=8 8-6=2 8-2=6
5+2=8 8-5=3 8-3=5
4+4=8 8-4=4 8-8=0
Сергіту сәті:
Қолға қалам алайын,
Қанша сан бар жазайын.
Қарап тұрмай, сандарды
Қайта-қайта санайын.
5. Топпен жұмыс.
— Алдарыңдағы геометриялық пішіндерден ортақ бір зат құрастырыңдар.
Оқушылар үй, көлікті құрастырады. Ол неше төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелектен тұратынын атайды.
Дәптермен жұмыс.
8 цифрын жазу. Өрнектерді жазу.
ҮІІ. Білімдерін тексеру
«Көршісін тап» ойыны
0 | 2 | 5 | ||||||
8 | 5 | 1 |
«Моншақтың» жауабын тап
«Сандар әлемінен» оралуүшін оқушылар көздерін жұмып, тура, кері санайды.
ҮІІІ. Қорытындылау.
— «Сандар әлемінде» қандай санмен таныстық?
— Ол сан туралы не білдік?
ІХ. Үйге тапсырма: 46 б №3 тапсырма