Басы » Бастауыш сыныптар » Төрт түлік туралы жырлар

Төрт түлік туралы жырлар

1209303

 

Абдыкаликова Нурби  Газизқызы

Жұмыс орны: Саркан  қаласы, Акын Сара атындагы орта мектеп

і: Бастауыш сынып мұғалімі

  • Ø ТАҚЫРЫБЫ:  Төрт түлік туралы жырлар
  • Ø САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Топтардағы оқушылардың миға шабуыл, өзара, өздік бағалау , ыстық орындық, АКТ арқылы   көшбасшылық қасиеттерін,  логикалық ойлау қабілеттерін  және шығармашылық қарым-қатынастарын, өзін ұйымдастыру қабілетін дамыту
  • Ø КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: оқушылар сын тұрғысынан ойлау статегиялары, пікіралмасу, өзін және өзара бағалау, топтық және жұптық жұмыс түрлерінің тақырыпты меңгерудегі тиімділігін анықтайды
  • Ø МАҚСАТТЫ  АУДИТОРИЯ: 2 сынып оқушылары
  • Ø САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: Ой қозғау, негізгі бөлім (мазмұндыашу), керібайланыс
  • Ø ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:Жұптық және топтық жұмыс, SWOT кестесін толтыру, Джиксо  бойынша пікір алмасу, екі жұлдыз, бір тілек
  • Ø ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта , презентация, аудио және видео материал, постер, стикер, фломастерлер, бағалау карталары

ДИДАКТИКАЛЫҚ  МАТЕРИАЛДАР: Карточкалар, өзін және басқаны

ДИДАКТИКАЛЫҚ  МАТЕРИАЛДАР: Карточкалар, өзін және басқаныбағалаукарталары

 

Сабақтың мазмұны:

Жұмыс кезеңдері Кезеңдердің мазмұны Қатысушылардың іс-әрекеті Уақыты Ресурстар

 

Ұйымдастырубөлімі

Кіріспе

Мақсаты:

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту, оларды жағымды, позитивті көңіл-күймен сабақты бастауға итермелеу, көшбасшыны анықтау

 

 

 

 

 

 

 

Міндеттері:

Жылдам шешім қабылдауды дамыту, топпен, жұппен бірлескен жұмысты, өзара әрекеттестікті жетілдіру, командадағы рөлдерді тиімді бөлу.

 

 

 

Әдістері:

Ой қозғау,

пікірлесу, әңгімелесу, белсенділігін арттыру, қызықтыру,

жайлы қарым-қатынас орнату.

Мұғалімнің сәлемдесуі

 

Топтарға бөлу.

 

 

 

 

Мозаика әдісін ұсынады

 

 

 

 

 

 

Топтардағы әр оқушының рөлдерін анықтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Миға шабуыл:

Мұғалім сұрақтары:

1.төлдің сүтінен өндірлетін тағамдар

2.терісінен

жасалатын

заттар

3.етінен

әзірленетін тағамдар

Оқушылармен сәлемдесу

 

 

Оқушылар топтарға бөлінеді (Оқушылар төрт

Түлік атауларына қарай бөлінеді).

Әр топтың көшбасшысы «1» цифрасын өз тобымен жасау барысында анықталады

Рөлдерді өз қалауларымен бөліп алады:

Ұйымдастырушы

Хатшы

Спикер

Эксперт

Тайммеккер

 

Оқушылар жылдам жауаптарын айтады

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаттары туралы ой қозғайды

 

мин.

 

 

 

 

 

Төрт түлік атаулары жазылған карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

презентация-сы

 

Ұйымдастырубөлімі

Кіріспе

Мақсаты:

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту, оларды жағымды, позитивті көңіл-күймен сабақты бастауға итермелеу, көшбасшыны анықтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міндеттері:

Жылдам шешім қабылдауды дамыту, топпен, жұппен бірлескен жұмысты, өзара әрекеттестікті жетілдіру, командадағы рөлдерді тиімді бөлу.

 

 

 

Әдістері:

Ой қозғау,

пікірлесу, әңгімелесу, белсенділігін арттыру, қызықтыру,

жайлы қарым-қатынас орнату.

Мұғалімнің сәлемдесуі

 

Топтарға бөлу.

 

 

 

 

Мозаика әдісін ұсынады

 

 

 

 

 

 

Топтардағы әр оқушының рөлдерін анықтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Миға шабуыл:

Мұғалім сұрақтары:

1.төрт түліктің атаулары

2.малдың түрлерін қалай көбейтуге болады?

3.қандай жеке қожалықты білесіңдер?

Оқушылармен сәлемдесу

 

 

Оқушылар топтарға бөлінеді (Оқушылар төрт түлік атауларына қарай бөлінеді).

Әр топтың көшбасшысы «1,2,3,4» цифрасын өз тобымен жасау барысында анықталады

Рөлдерді өз қалауларымен бөліп алады:

Ұйымдастырушы

Хатшы

Спикер

Эксперт

Тайммеккер

 

Оқушылар жылдам жауаптарын айтады

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаттары туралы ой қозғайды

5мин.  

 

 

 

 

Төрт

Түлік

атаулары жазылған карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Төрт түлік

жайлы

прзентация

Негізгі бөлім

(мазмұнды ашу)

Мақсаты:

Оқушылардың төрт түлік бойынша білімдерін жинақтау, білім дәрежесін жылдам анықтау

 

 

 

 

 

 

 

Міндеттері:

Тиімді шешім қабылдауға, тәуекелге баруға , нәтижелерді топта талдауға, анализ жасауға, өз ойын дәлелдеуге баулу. Бірлесіп жұмыс істеуді, бір-бірін тыңдауды, басқаның көзқарасымен санасуды қалыптастырады

 

Әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс. Джиксо.

Ыстық  орындық

Қалыптастыру

шы бағалау

 

 

 

Топтарға есте

сақтау

диктант ұсынылады

 

 

 

 

 

 

 

«шаруа қожалық» ойынды ойнату

 

 

 

Джиксо

Топтарға күрделі есептер шешімімен беріледі

 

 

 

 

 

Ыстық орындық

 

 

 

 

 

 

 

Жауаптың дұрыстығы мен сұрақтың мазмұнына қарай арнайы карточка-

лармен бағаланады

 

 

 

Оқушылар жауаптарын топпен талқылап, хатшы постерге жазады, спикер басқа топтарға ұсынады

Бір топ басқа топтың жауабын өз жауабымен және  интерактивті тақтадағы жауаптарға қарап салыстырады, эксперт бағалайды

 

Әр топтың спикері осы топтың көзқарасының, сұрақты шешу жолдарының презентациясын дайындайды

 

 

 

 

 

Топ мүшелері қабылданған  шешімді талдап, компьютерге енгізеді.Спикер басқа топтарға өз шешімін  түсіндіреді

 

Компьютерлік ойынның

шешімін қабылдау деңгейлері бойынша бір адамға барлығы сұрақтар қояды

 

Топ оны тыңдай отырып, бағалайды

 

Сұрақтардың мәні мен күрделілігі де бағаланады

 

мин.

 

 

 

 

 

Төрт топқа арналған карточкалар (SWOT таблица)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

постерге

түсіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті карточкалар

Рефлексия

Топ мүшелерінің жұмысы бағаланады

Кері байланысты алу

Екі жұлдыз бір тілек

Өзінің топтағы рөлінің орындалу деңгейін бағалайды, бағалау карталарын толтырады Эксперт  жұмысты бағалайды

Оқушылар бағалау парағын толтырады

5мин. Бағалау парағы

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *