ОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы
1.Сабақтың тақырыбы: | Қатемен жұмыс | ||
2.Сабақтың мақсаты: | Диктант жазу барысында жіберілген қателеріне талдау жасата отырып, өз қателерін таба алуға, өз беттерінше жұмыс жасай алуға дағдыландыру. | ||
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, үй тапсырмасын тексеру, оқулықпен, дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс. | ||
Қажетті
құрал-жабдықтар: |
Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары. | ||
3.Күтілетін нәтиже: | Үлгерімі: 100_____ Білім сапасы: 60
|
||
4.Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Іске асырылатын тәрбие бағыттары |
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1—минут |
Сыныппен сәлемдесу.
Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. |
Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету |
1—минут |
1.Үйтапсырмасын тексеру: Мектеп тақырыбына жазылған әңгімелеу мәтінін оқыту. |
Жазып келген мәтіндерін оқып береді. |
Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану |
II. Жаңа сабақты
түсіндіру: 10-минут Жаңа сабақты меңгерту: 25-минут |
Дәптермен жұмыс:
Сөздік диктант жаздыру. Сөздерді буынға бөлуге арнал,ан тапсырма,соңында н және ң әрпімен бітетін сөздер жаздыру,кім? сұрағына жауап беретін сөздер жаздыру, осы сөздерге не істеді? сұрағына жауап беретін сөздерді тауып жазу. Тест сұрақтарымен жұмыс. Жұптық тапсырма орындату |
Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
Жұптаса отырып тапсырма орындайды. |
Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру |
III. Бекіту.
1-минут |
Сөздерді дұрыс тасымалдау жолдарын үйрету | Сөздерді дұрыс тасымалдайды. | Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
IY.Үйге тапсырма:
1-минут |
Жанұя тақырыбына әңгімелеу мәтінін құрастыру | Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. | Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру |
Ү. Бағалау. 1-минут |
Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. |
Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі бағалайды, өз бағасын айтады. |
Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
YI. Кері байланыс. (оқушы тарапынан рефлексия) 2-минут |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне жаздыру. |
Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса жазып жапсырады |
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету |
5. Қортындылау: | Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады. | ||
6. Түзету. (Рефлексия)
Мұғалім тарапынана кері байланыс |
1.Түзету қажет емес. (Білімін тереңдету.) | Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. |