Диктант

ОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:  Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы

 

1.Сабақтың тақырыбы: Диктант
2.Сабақтың мақсаты:  Өз бетінше қатесіз сауаттыжазуға, тапсырма орындауға дағдыландыру.
 Қолданылатын   

  әдіс-тәсілдер:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,топқа бөлу,  үй тапсырмасын тексеру,тақырыпты ашу үшін тапсырма орындату, топтық жұмыс,оқулықпен,  дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс.
Қажетті

 құрал-жабдықтар:

Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары.
3.Күтілетін нәтиже: Үлгерімі: 100_____       Білім сапасы: 60

  • Өз бетінше қатесіз сауаттыжазуға, тапсырма орындай алады.
4.Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Іске асырылатын тәрбие бағыттары
I.Ұйымдастыру кезеңі:

1минут

Сыныппен сәлемдесу.

Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.

Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді.

Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету

 

1минут

 

1.Үйтапсырмасын тексеру: Мәтін дегеніміз — ойды ауызша және жазбаша жеткізу.

2.Мәтін бірнеше сөйлемнен құралады.

3.Мәтін сөйлемдері бір-бірімен мағына жағынан байланысып тұрады.Мәтін үш түрге бөлінеді: әңгімелеу, сипаттау, пайымдау.

 

Мәтін туралы білгендерін айтып береді.

 

Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану

II. Жаңа сабақты   

      түсіндіру:

10-минут

Жаңа сабақты меңгерту:

25-минут

Дәптермен жұмыс:

Аққу

Аққу-ең сұлу құс.Біздің ауылдың жанында айдын көл бар.Олар сонда мекендейді.Көл бетінде баяу жүзеді.Суға сүңгіп шомылады.Кейде қанатын қағып аспанға көтеріле ұшады.Аққуды атуға болмайды.

Тапсырма:1.Удыбысы бар сөздерді буынға бөліп жаз.2.Қатаң дауыссыздардың астын сыз.3.Аққу,баяу,сұлу сөздеріне дыбыстық талдау жаса.

 

 

 

 

Оқушылар оқулықпен топтаса

отырып жұмыс жасайды.

Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру
III. Бекіту.

1-минут

Дыбыстық талдау жасатамын. Дыбыстық талдау жасайды. Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.
IY.Үйге тапсырма:

1-минут

Мектеп тақырыбына әңгімелеу мәтінін құрастыру Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру
 

Ү. Бағалау.

1-минут

 

Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын.

 

Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі  бағалайды, өз бағасын  айтады.

 

Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.

YI. Кері байланыс.

     (оқушы тарапынан  

              рефлексия)

2-минут

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне  жаздыру. Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса  жазып жапсырады Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету
 

5. Қортындылау:

 

Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады.

6. Түзету. (Рефлексия)

Мұғалім тарапынана кері байланыс

1.Түзету қажет емес. (Білімін  тереңдету.)  Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *