ОҚО Төлеби ауданы, Жаңаұйым ауылы, Жаңа-ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекеева Бакытгуль Бекмураткызы
1.Сабақтың тақырыбы: | Диктант | ||
2.Сабақтың мақсаты: | Өз бетінше қатесіз сауаттыжазуға, тапсырма орындауға дағдыландыру. | ||
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,топқа бөлу, үй тапсырмасын тексеру,тақырыпты ашу үшін тапсырма орындату, топтық жұмыс,оқулықпен, дәптермен жұмыс, жұптық тапсырма, кеспе қағаздармен жұмыс, үй тапсырмасын беру, кері байланыс. | ||
Қажетті
құрал-жабдықтар: |
Ноутбук,А4 парақтары, маркерлер, бағалау парақшалары. | ||
3.Күтілетін нәтиже: | Үлгерімі: 100_____ Білім сапасы: 60
|
||
4.Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Іске асырылатын тәрбие бағыттары |
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1—минут |
Сыныппен сәлемдесу.
Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Олар шеңбер құрып ,өз көңілкүйлерін бір біріне білдіреді. |
Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету |
1—минут |
1.Үйтапсырмасын тексеру: Мәтін дегеніміз — ойды ауызша және жазбаша жеткізу. 2.Мәтін бірнеше сөйлемнен құралады. 3.Мәтін сөйлемдері бір-бірімен мағына жағынан байланысып тұрады.Мәтін үш түрге бөлінеді: әңгімелеу, сипаттау, пайымдау. |
Мәтін туралы білгендерін айтып береді. |
Белсенді ойлау қызметін дамыту және топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану |
II. Жаңа сабақты
түсіндіру: 10-минут Жаңа сабақты меңгерту: 25-минут |
Дәптермен жұмыс:
Аққу Аққу-ең сұлу құс.Біздің ауылдың жанында айдын көл бар.Олар сонда мекендейді.Көл бетінде баяу жүзеді.Суға сүңгіп шомылады.Кейде қанатын қағып аспанға көтеріле ұшады.Аққуды атуға болмайды. Тапсырма:1.Удыбысы бар сөздерді буынға бөліп жаз.2.Қатаң дауыссыздардың астын сыз.3.Аққу,баяу,сұлу сөздеріне дыбыстық талдау жаса. |
Оқушылар оқулықпен топтаса отырып жұмыс жасайды. |
Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру |
III. Бекіту.
1-минут |
Дыбыстық талдау жасатамын. | Дыбыстық талдау жасайды. | Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
IY.Үйге тапсырма:
1-минут |
Мектеп тақырыбына әңгімелеу мәтінін құрастыру | Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады. | Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру |
Ү. Бағалау. 1-минут |
Оқушылар сабақ барысында жинаған балдарына қарап жиынтық баға шығарамын. |
Оқушылар өздерінің неше балл жинағанын есептеп өзін өзі бағалайды, өз бағасын айтады. |
Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету. |
YI. Кері байланыс.
(оқушы тарапынан рефлексия) 2-минут |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса кері байланыс дәптеріне жаздыру. | Дәптерге пікір жазып, сұрақтары болса жазып жапсырады | Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету |
5. Қортындылау: |
Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады. |
||
6. Түзету. (Рефлексия)
Мұғалім тарапынана кері байланыс |
1.Түзету қажет емес. (Білімін тереңдету.) | Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. |
молодец