Басы » Tәрбие сағаттары » Алтын күз. Тәуелдік жалғау жекеше, көпше түрі

Алтын күз. Тәуелдік жалғау жекеше, көпше түрі

Шығыс Қазақстан обылысы
Риддер қаласы
«№ 9 орталау мектебі» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Абраймова Лаура Тлеугабыловна

Сабақтың тақырыбы Алтын күз Тәуелдік жалғау жекеше, көпше түрі

сілтемелер
Қазақ тілі 2011ж Қайырбекова А, қима қағаздар, грамматика плакаты
Жалпы мақсаты
Күзге қатысты сөздерді, сөз тіркестерін таза қазақ тілінде айтуға үйрету
Оқыту нәтижесі

Күз айларын және алтын күз туралы айта алады. Сөздермен сөз тіркесін және сөйлем құрай алады. Мәтінді аударып сұрақтар дайындайды.
Негізгі мақсат
Күз тақырыбына қатысты жаңа сөздерді білу, түсіну.

Іс әрекет түрлері
Жеке жұмыс
Топпен жұмыс
Жұппен жұмыс
Үштік жұмыс
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
1. ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу

Жаттығу жасайды.
2. «ой шақыру»
өткен сабақты еске түсіру
1. күз айларын ата
2. қыркүйек сөзін талда
3. қай айда күн суыта бастайды?
4. күзде не болады?
Сұрақтарға жауап береді
3. жаңа сабақ
Тәуелдік жалғауына жалғап тақтаға мысалдар жазамыз.
І жақ менің
ІІ жақ сенің
Сіздің
ІІІ жақ оның
Жаңа сөздермен жұмыс:
Бақ-сад
Онда-там
Жерде-на земле
Айнала- кругом
Түрлі- разное
Орамжапырақ- капуста
Мысалы: әдемі бақ, жерде жапырақ жатыр, айнала сап-сары. Күзде орамжыпырақты жинаймыз.
Тақтаға шығады
Сөздікке жаңа сөзді жазады, сөздермен сөз тіркесін құрайды.
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Сөз тіркестерін және сөйлемдер құраңдар. Қыркүйек айы, жемістер пісті, күз айлары: қыркүйек, қазан, қараша.
2-тапсырма. Топпен жұмыс. І топ мәтінді аударады.ІІ топ сұрақтар дайындайды. ІІІ топ мазмұндау.
Сергіту сәті
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Сөз тіркестерін жасап айт.
Күздің, күзге, күзді
4-тапсырма. Жұппен жұмыс. Сөйлемдерді жаз. Күзде сәбіз,орамжапырақ, картоп піседі.

өз беттерімен ауызша тапсырманы орындайды.
Формативті бағалау

Топпен жұмысты орындайды.джигсо әдісін қолданады.
Топ бір-бірін бағалайды.
Формативті бағалау.

Бір-бірін бағалайды.
4. Сабақты бекіту
Жаңа сөздерді аудар (карточка таратамын)

Жаңа сөздерді қайталайды.
Топтан бір оқушы шығып тапсырманы қаншалықты түсінді айтады.
5. бағалау
Тапсырманы қаншалықты түсініп орындады, топта өздік жұмысты қалай жасады ескере отырып, бағалаймын
Бағасына қаншалықты келіседі айтады.
6. үй тапсырмасы

42 бет жаңа сөздерді жаттау. 2- тапсырманы мазмұндау.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *