Қарағанды облысы.
Шет ауданы.
Мойынты кенті.
МойынтыЖОББМ
Искакова Гулия Шалқарқызы
Сабақтың тақырыбы: Табиғи құбылыстар
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин |
І. Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. |
Шаттық шеңберге тұрғызып,тілек айту. 3 топқа бөлу |
Сәлемдеседі жылы қабақты сезеді,тілектерін айтады. |
Жарайсыңдар! |
Түрлі түсті-таяқшалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Топ басшыларын сайлау»Алтын ережені»еске түсіру |
Бақылау парақшаларын тарату |
«Алтын ережені «еске түсіру |
Бақылау парақшалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин |
«Сұрақты қағып ал» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты шолу |
Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында сұрақтар қойып,сұрақтарға жауап алу 1.Температураны немен өлшейді? 2.Дені сау адамның қалыпты температурасы қанша градус болады? 3.Ауа-райын болжайтын қандай жәндіктерді білесің? 4.Егер термометр+20 С көрсетіп тұрса қалай киінесің? 5.Шыбынға қарап ауа-райын қалай болжауға болады? 6.Ауа-райын білу не үшін керек? |
Әр топтың оқушысы допты қағып алып сұрақтарға жауап беру. Нәтижесінде: температура,градус,термомер ұғымдарын ажырата алады,бақылау әдісі бойынша ауа-райын болжау ұғымдары қалыптасады. |
Ең белсенді қатысып,дұрыс жауап берген топ смайликпен бағаланады. |
Доп,смайлик |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3мин |
«Тұсаукесер» «Көпір» тапсырмасы арқылы |
«Көпір» тапсырмасы арқылы, денелер туралы ұғымдарын анықтау үшін әртүрлі заттарды көрсету арқылы оқушылардың ауызша жауаптарын тыңдау |
Оқушылар көрсеткен заттардың атын атап,өздерінің жауаптарын айтады. Нәтжесінде: тірі және өлі табиғатты ажыратады,сыни ойлары қалыптасады. |
Жарайсыңдар! |
Бөлме гүлі,қарындаш,күн. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12мин |
Негізгі бөлім «Мағнаны тану»әдісі бойынша дәптермен жұмыс
|
Түсіну. 1.»Джиксо» әдісі бойынша жаңа тақырыпты оқыту. Қолдану 2.Суреттерді неше топқа бөлуге болады? Интербелсенді тақтада тапсырма беріледі (екі топқа бөлу тірі және өлі табиғат) |
Оқушылар жұптасып, топтасып пікір алмасады,диалог қалыптасады . Интербелсенді тақтадағы суреттерді топқа ажыратыды да дұрыс жауапты дәптерлеріне жазады Дәптерлерін бір-бірімен алмасып,интербелсенді тақтадан көрсетілген дұрыс жауаппен салыстырады. |
Әр топтан бір оқушы тыңдалады. Мұғалім ауызша бағалап отырады. |
Оқулық дәптер
Интербелсенді тақта дәптерге жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2мин |
Сергіту сәті |
«Қызыл өрік» |
Би қозғалыстарын қайталап билейді |
Жарайсыңдар! |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12мин |
Қорытынды «Венн диаграммасы» топтық жұмыс
Рефлексия «Бес жол өлең» |
Орындалған тапсырмалар аясында оқушылардың өз ойларын жинақтау мақсатында «Венн диаграммасы» арқылы білімдерін тексеру. |
Әр топтан өзара ақылдасып,ойларын «Венн диаграммасы»арқылы флипчартқа түсіреді,қорғайды.
Нәтижесінде оқушылар денелер арасындағы айырмашылықтарды ажыратып,.тани біледі. Оқушылар тақырыпқа сай өз топтарында «Бес жол»өлең құрады. Тақырып:Денелер Оқушылар топтарында сұрақтарға жауап бере отырып «Бес жол өлең»құрастырады.Әр топтың құрастырған «Бес жол өлеңдері»тыңдалады. Нәтижесінде: алған білімдерін қорытындылай алады |
Оқушылар топпен бірін-бірі бағалайды. Жарайсыңдар! |
Флипчарт,маркер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
Бағалау. |
Сабақ барысында тапсырмаларды бағалаумен қатар, мұғалім тарапынан әрдайым көрініс тауып отырдады. |
Әр шағын топбасшы өз топ мүшелеріне баға берді. |
Бағалау парақшалары.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1мин |
Үйге тапсырма |
Бүгінгі тақырып бойынша «эссе» жазып келу |
Алған білімдері өздеріне қалай әсер етті,өз ойларын жеткізу. |