Басы » Бастауыш сыныптар » Табиғи құбылыстар

Табиғи құбылыстар

  C:\Documents and Settings\user\Рабочий стол\Аттестац\док1\Изображение 11 013.jpgҚарағанды облысы.

Шет ауданы.

Мойынты кенті.
МойынтыЖОББМ
Искакова Гулия Шалқарқызы
Сабақтың тақырыбы: Табиғи құбылыстар

ресурстар

3 мин

І. Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу.

Шаттық шеңберге тұрғызып,тілек айту.

3 топқа бөлу

Сәлемдеседі жылы қабақты сезеді,тілектерін айтады.

Жарайсыңдар!

Описание: Описание: Описание: Рисунок109

Түрлі түсті-таяқшалар

2 мин

Топ басшыларын сайлау»Алтын ережені»еске түсіру

Бақылау парақшаларын тарату

«Алтын ережені «еске түсіру

Описание: Описание: Описание: Рисунок109

Бақылау парақшалары

5мин

«Сұрақты қағып ал» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты шолу

 Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында сұрақтар қойып,сұрақтарға жауап алу

1.Температураны немен өлшейді?

2.Дені сау адамның қалыпты температурасы қанша градус болады?

3.Ауа-райын болжайтын қандай жәндіктерді білесің?

4.Егер термометр+20 С көрсетіп тұрса қалай киінесің?

5.Шыбынға қарап ауа-райын қалай болжауға болады?

6.Ауа-райын білу не үшін керек?

Әр топтың оқушысы  допты қағып алып сұрақтарға  жауап беру.

Нәтижесінде: температура,градус,термомер ұғымдарын ажырата алады,бақылау әдісі бойынша ауа-райын болжау ұғымдары қалыптасады.

Ең белсенді қатысып,дұрыс жауап берген топ смайликпен бағаланады.

Описание: Описание: Описание: Рисунок109

Доп,смайлик

3мин

«Тұсаукесер»

«Көпір» тапсырмасы арқылы

«Көпір» тапсырмасы арқылы,     денелер туралы ұғымдарын анықтау үшін  әртүрлі заттарды көрсету арқылы оқушылардың  ауызша жауаптарын тыңдау

Оқушылар көрсеткен  заттардың атын атап,өздерінің жауаптарын айтады.

Нәтжесінде: тірі және өлі табиғатты ажыратады,сыни ойлары қалыптасады.

Жарайсыңдар!

Описание: Описание: Описание: Рисунок109

Бөлме гүлі,қарындаш,күн.

12мин

Негізгі бөлім

«Мағнаны тану»әдісі бойынша дәптермен жұмыс

Түсіну.

1.»Джиксо» әдісі бойынша жаңа тақырыпты оқыту.

 Қолдану

2.Суреттерді неше топқа бөлуге болады?  Интербелсенді тақтада тапсырма беріледі

     (екі топқа бөлу тірі және өлі табиғат)

Оқушылар жұптасып, топтасып пікір алмасады,диалог қалыптасады .

Интербелсенді тақтадағы суреттерді топқа ажыратыды да дұрыс жауапты дәптерлеріне жазады

Дәптерлерін бір-бірімен алмасып,интербелсенді тақтадан көрсетілген дұрыс жауаппен  салыстырады.

Әр топтан бір оқушы тыңдалады.

Мұғалім ауызша бағалап отырады.

Оқулық

дәптер

Интербелсенді тақта

дәптерге жазады

2мин

Сергіту сәті

«Қызыл өрік»

Би қозғалыстарын қайталап билейді

Жарайсыңдар!

Интербелсенді тақта

12мин

Қорытынды

«Венн диаграммасы»

топтық жұмыс

  Рефлексия

«Бес жол өлең»

Орындалған тапсырмалар аясында оқушылардың  өз ойларын жинақтау мақсатында «Венн диаграммасы»

арқылы білімдерін тексеру.

 Әр топтан өзара ақылдасып,ойларын  «Венн диаграммасы»арқылы  флипчартқа түсіреді,қорғайды.

  

Нәтижесінде оқушылар денелер арасындағы айырмашылықтарды ажыратып,.тани біледі.

Оқушылар тақырыпқа сай өз топтарында «Бес жол»өлең құрады.

Тақырып:Денелер

Оқушылар топтарында сұрақтарға жауап бере отырып «Бес жол өлең»құрастырады.Әр топтың құрастырған «Бес жол өлеңдері»тыңдалады.

Нәтижесінде:  алған білімдерін қорытындылай алады

Оқушылар топпен бірін-бірі бағалайды.

 Жарайсыңдар!

Описание: Описание: Описание: Рисунок109

Флипчарт,маркер.

5 мин

Бағалау.

Сабақ барысында тапсырмаларды бағалаумен қатар,  мұғалім

тарапынан әрдайым көрініс тауып отырдады.

Әр шағын топбасшы өз топ мүшелеріне баға берді.

Описание: Описание: Описание: Рисунок109

Бағалау парақшалары.

Блум жүйесі

Бағалау

Тапсырмалар

1

Білу

Түсіну

қолдану

талдау

синтез

бағалау

2

3

1мин

Үйге тапсырма

Бүгінгі тақырып бойынша «эссе» жазып келу

Алған білімдері өздеріне қалай әсер етті,өз ойларын жеткізу.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *