Басы » Бастауыш сыныптар » Бала Әйтекенің билігі

Бала Әйтекенің билігі

Шарбақбаева Бақыт  Қабдынасырқызы

Апта Күн            пән :               Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы Бала Әйтекенің билігі
Сілтеме Оқулық  әдебиеттік оқу 332 бетАна тілі хрестеоматиясы134 бет .Менің Қазақстан      (7 жарғы)
Жалпы мақсат Әйтеке бидің шешендік сөздеріндегі нақыл сөздердің  идеясын ашу.
Міндеттері Білімдік: Оқушыларға  Әйтеке  бидің шешендік сөздерін талдап  танысу.
Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдерін іс- жүзінде, сабақ барысында қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Шешендердің, соның ішінде Әйтеке   бидің  шешімін оқыта, талдай  отырып, адамгершілікке, білімділікке, жақсы қасиеттерге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Әйтеке бидің шешендік сөздерін ,тауып айтқан шешеімін  іс- жүзінде,  қолдана білуге дағдыландыру жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіре білу,мал құнын біле отырып, қандай жаза қолданып, шешімді шығара білу
Сабақ түрі Жаңа сабақ ,кіріктірілген сабақ, пәнаралық байланыс,
Сабақтың әдіс-тәсілі Жеке, жұппен, топпен  жұмыс.
   Тапсырмалартоп бойынша 1.Жол айту бізден –жөн айту сізден   дегенде, айтайын деген ойы не еді?2 .Малдың құнын тауып , қанша мал беру керктігін  жорамалдап, егерде өздерің, билікті,төрелікі пайдаланып  топ бойынша қандай  шешімін  шығар едіңдер.(өз ойларыңша)
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Сабақтың барысы   2мин Кіріспе бөлім

5 мин

Білім

1.Ұйымдастыру кезеңі психологиялық ахуал.2.Үй тапсырмасыҚазбек бидің бойындағы қандай қасиет өз бойында болғанын қалар едің?

 

1.Амандасу:   Үлкенге де сіз, кішігеде сіз.Сәлем бердік сіздерге құрметпенен біз.2. Эссе  Қазбек  бидін  толғауын жаттау. (7 жарғы ) оқып келу.
Тұсау кесер1 минСлайд,

сілтеме № 1

АҚТ

СТО

Кіші  жүз – Әйтеке  би «  Бала Әйтекенің билігі»Билік – шешімі. Мәтінді түсініп оқи отырып, сөздікті тауып,сөздің мағынасын аша отырып ,жұптасып , топтасып  талдайды.

 

Кіші  жүз –Әйтеке би      (1683 — 1722)
Әйтеке (шын аты Айтық) Бәйбекұлыкіші жүзден шыққан қазақтың атақты шешен – биі. 
 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Қаражорға»

2мин

1.Бала Әйтеке не деді?2.Кімнің ауылы еді? Неге келді ?кімді іздеді?3  Кімнің баласын жазым етіп кетті?

4.Не себебті құнын сұрап,бітім қылады?

5. Қандай шешімге келді деп ойлайсың

осағада тепсе- бүтін құн-Жабықта тепсе – жарты құн-Түзде тепсе – төрттің бір бөлігі.

-«Жолжоқтылау » -(        шаршаған                ) –

-Мән бермеу – көңіл аудармау, елемеу,айтқанына құлақ аспау.

-Төрелігі –шешімге келуі.

 

Мынау менің малымның құны,әр қайсыларың өз малыңнын бағасын шығаруға болады.

  1. Ең алдымен топтасып бір бағаға келісу,неше теңгеден қоюғаболатынын,қандай бағаға сатасыңдарын анықтау.
  2. Жұптасып есеп шығару,құнын табу.
Жылқы -120 мың    -60-15Сиыр -80 мың    40-10Түйе 160 мың    80-20

Қой -17 мың    -7,5-

Ешкі- 10 мың  есептеу -5-1,25

Мына тапсырмалар бойынша әр  топ өз пікірлерін қағаз бетіне түсіріп қорғайды әр топқа 2 минуттан беріледі.

 

 

 

 

 

 


Қортындылау4мин 
-Бала Әйтекенің  бойындағы қандай  қасиетті алар едің?-Неге ?-Саған  жолаушылар кезіксе өзің қалай жауап берер едің? — Кез –келген жағдайда?-Қосуақ бидің ауылындағы жолаушыға қандай шара қолданды?
Бағалау4минСТО  Не істедім ?  Не істедік?Тоақа қалай бағалар едің ? не ұнады? өз –өзін жұптасымен жұмыс жасауы  ?  (топтағы қарым  –қатынас жұмысы) топпен бағалау
Үйге тапсырма1 мин. Бала  Әйтекенің бойындағы қандай қасиетті өз бойыңнан көргің келеді Эссе жаз.сөздік жұмыс жазу.
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *