Басы » Информатика » Алгоритм түрлері. Сызықтық алгортим

Алгоритм түрлері. Сызықтық алгортим

Токтасинова Жанат Шамшединовна
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы
Жетібай селосы №3 орта мектебі
информатика пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Алгоритм түрлері. Сызықтық алгортим

Сабақтың  мақсаты:

білімділік: оқушыларға алгоритмді жазу тәсілдерін және блок-схеманың  графикалық нысандары туралы түсініктерін қалыптастыру.

дамытушылық: логикалық және арифметикалық ойлауын дамыту

тәрбиелік: оқушылардың танымдық қызығушылығын, коммуникативтік дағдысын қалыптастыруға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: демонстрациялық көрсетілім көмегімен баяндау.

Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:Интерактивті тақта, дербес компьютер, оқулық. «Бота» программасы

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

ІV. Сабақты бекіту

V. Бағалау.

VІ. Үйге тапсырма беру

І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу;  түгелдеу;

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Алгоритмді жазу түрлері. Блок-схема» түсінік сұрау.

  1. Алгоритмнің жазу тәсілдерін ата

  2. Блок-схема деген не?

  3. Блок-схемада қандай графикалық фигуралар қолданылады?

  4. Алгоритмді жазу түрлеріне мысал келтір.

Сабақтың өзектілігі (білу)

Есеп: «Бөлемнің қабырғасын сырла» алгоритміндегі қатені тап

  1. Бояу мен бояу қылқаламын ал.

  2. Бояу қылқаламына бояуды жақ

  3. Бояу қылқаламымен қыбырғаны жүргіз.

  4. Оңға қарай қадам бас

  • алгоримтді қай жазу түрінде көрсетуге болады?

  • алгоритмдердің сөздік және кестелік жазу түрлері кім үшін құрылған?

  • алгоритмнің жазылуының қай тәсілі ықшамды?

 

ІІІ. Жаңа білімді меңгерту.(түсіну)

Алгоритм түрлері

Сызықтық алгоритм – командалары бірінен соң бірі тізбектеле орындалатын алгоритм.

Сызықтық алгоритмнің блок-схемасы












Атқарушы «Ботаның» құрылымы



Атқарушы «Бота» жұмыс жасау алгоритмі

Файл менюінің командалары: пішін үйлесімділігін ашу, сақтау, суретті баспаға шығару, аймақты тазалау.

Сызықтық алгоритмді орындау үшін сызықтық параметрін таңдаймыз. Жоғары, төмен, солға, оңға, қадам, жіберу батырмалары арқылы әрекеттер орындалады.

Қадам — Бота оңға, солға, жоғары, төмен қарап тұрғанына байланысты тордың ортасына сызық салынады.

Жіберу — Бота қай жаққа қарап тұрғанына байланысты (оңға, солға, жоғары, төмен) алға жылжижы, бірақ ол сызық сызбайды.

Өрісті тазалау меню командасы көмегімен тор жазығын тазалауға болады

 

ІV. Білімі мен дағдыны қалыптастыру (қолдану).

Практикалық тапсырма: Оқулықтан практикалық тапсырманы орындау.

Атқарушы «Ботада» пішіндерді салу

                 1-топ:                                            2-топ:



V. Жаңа білімді қорытындылау және

іс-әрекетте тәсілдерін қолдану кезеңі (талдау)

Компьютермен практикалық жұмыс жасау.

 

Жұмыс Paint графикалық редакторында және

атқарушы «Ботада» бір уақытта орындалады.

— атқарушы «Ботада» шаршы салу

— Paint графикалық редакторын ашып, блок-схема салу




                                 (командаларды орындаудың блок-схемасы)

Сергіту сәті

Жинақтау: Ассоциация стратегиясы

VI Сабақты қорытындылау. (синтез) Сабақта алған ақпараттар элементтерін бекіту  арқылы сабақты қорытындылау.

1.Алгоритмнің қандай түрін білесің?

2. Қандай алгоритм сызықтық алгоритм деп аталады?

3..Біз алгортимнің қай түрімен таныстық?

4. «Бота» қандай  команданы орындай алмайды?

5. Атқарушы «Бота» шеңбер сыза ала ма?

 

VІІ. Оқушыларды бағалау. Жеке оқушыларға және сыныптың жұмысына баға беру

VІІІ. Үйге тапсырма беру.§3.3 Алгоритм түрлері. Сызықтық алгортим.

 

Қосымша тапсырма:

Басқатырғыш: ертеде Вьетнамның Ханой қаласында монахтар өмір сүрген. Олар. «Ханой мұнарасы» атты ойын ойлап тапқан. Оларда бір толық пирамида, ал қалған екеуінде тек екі бос өзекше болды. Ойын шарты бойынша сақиналарды бір өзекшеден екіншісіне, әрдайым бір өзекшені пайдаланып, ауыстырып салу талап етіледі. Пирамидадағы сақиналар саны көбейген сайын ойын қиындай түседі. Ойын шарты өте қарапайым:

  1. Бір әрекетте тек бір сақинаныауыстырып салу керек.

  2. Кез келген сақинаны үлкен сақинаға немесе өзекшеге салуға болады.

  3. Алдымен 3 сақинаны, сосын 4 сақинаны салыңдар.

 

Рефлекция

  • Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мағлұмат алдың?

  • Саған қай тапсырма орындау қиын болды?

  • Бұл тапсырмаларды орындаған кезде нақты қандай қиындықтар кездесті?

  • Нені біліп, үйренуіміз керек?

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *