Басы » Бастауыш сыныптар » Күздің кереметі.Ә.Табылдиев

Күздің кереметі.Ә.Табылдиев

Қысқа  мерзімді сабақ жоспары

Мұғалім :       Смагулова А                                                                                                          Күні:   ____________

Пәні:         әдебиеттік оқу                                                                                                          Сыныбы:  3 «В»

Сабақтың тақырыбы

Күздің кереметі.Ә.Табылдиев

Сабақтың

танымдық мақсаты

Мәтіндегі негізгі ойды түсіне білу.Күзгі еңбек , күздегі ауа райы,айналадағы өмірмен байланыстыру.

Сілтеме

ҚР мемлекеттік стандарт бағдарлама.

Дереккөздер мен жабдықтар

Әдебиеттік  оқу  3 сынып. Интернет материалдары,суреттер

Күтілетін нәтиже

Топта жұмыс жасау мәдениетін, бірін бірі тыңдау, бір — біріне көмектесу дағдылары қалыптасады,мәтіннің мән-мағынасын білетін болады.

Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

оқуды бағалау

Мотивациялық кезең

10 мин

Ұйымдастыру.

Үй тапсырмасын сұрау.

Топқа бөлу (Жеміс-жидектер , көкөністер суреттері арқылы)

Сабаққа дайындық

Сұраққа жауап береді

Топқа бөлінеді

Сұрақтар:

1.Күзде алма бағы қандай болады?

2.Бұтақтарының басы қандай күйде тұрады?

3.Күзде алманың иісі,түсі қандай?

Жауап берген оқушыларды бағалау.Жемістермен бағалау.

       Операциялық

            кезең

            15 мин

Жаңа сабақ.

Ой қозғау.

«Күз»(бейне түсірілім көрсету)

Оқулықпен жұмыс

Әр топтан 1 оқушыдан оқиды

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмыс

Сергіту сәті

Қарлығаш қимылдары

Күз туралы не білесіңдер?

Мәтінді оқы (41-бет)

Әр баланы бағалау

Рефлексиялық кезең

15 мин

Топқа тапсырма беру

4 топқа парақшада жазылған тапсырмалар беру

Ойын ұйымдастырады

Әр топ постер қорғайды.

Көкөніс,жемістерді,үйжануарларын,

жабайы аңдарды бір-бірінен ажыратады.

1топ:Мәтінді бөліктергебөліп,жоспарқұру.

2топ:»Күз»ребус құрау.

3топ:Көкөніс-жемістергежұмбақ,мақалдар

4топ:»Табиғат сыйы»әңгіме.

Ойын:

Суреттерді айырып,қалташаға салу.

Бір-бірін бағалау.

Топты бағалау.

Үй тапсырмасы

5 мин

Мәтінде берілген жемістер мен көкөністердің суреттеріне зер сал.Сөзжұмбақтың қалай аталып тұрғанына

мән бер.

Сабақтан кейінгі рефлексия

Не сәтті өтті?

Неліктен?

Не сәтсіз өтті?

Неліктен?

Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін

не істеймін?

Сабағым жоспарлағанымдай сәтті өтті.

Топтық жұмыс кезіндегі балалардың бірін-бірі бағалауы және жеке оқушыларды бағалау сәтті өтті.Өйткені жеміс-жидектерді алу үшін оқушылар жұмыла кірісті.

Топқа бөлінген кезде шулап, бірден жинақтала алмай қалды.  Бірінші сабақ болғаннан болар.

Түрлі көрнекіліктер  мен  видео көрсетілімдер көрсетуге  тырысамын.

 

C:\Users\User\Desktop\фотолар\Фото2932.jpg           C:\Users\User\Desktop\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото2919.jpgD:\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото2950.jpg

D:\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото2935.jpgD:\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото2963.jpg

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *