Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім : Смагулова А Күні: ____________
Пәні: әдебиеттік оқу Сыныбы: 3 «В»
Сабақтың тақырыбы |
Күздің кереметі.Ә.Табылдиев |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Мәтіндегі негізгі ойды түсіне білу.Күзгі еңбек , күздегі ауа райы,айналадағы өмірмен байланыстыру. |
|||||||
Сілтеме |
ҚР мемлекеттік стандарт бағдарлама. |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
Әдебиеттік оқу 3 сынып. Интернет материалдары,суреттер |
|||||||
Күтілетін нәтиже |
Топта жұмыс жасау мәдениетін, бірін бірі тыңдау, бір — біріне көмектесу дағдылары қалыптасады,мәтіннің мән-мағынасын білетін болады. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар |
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең |
10 мин |
Ұйымдастыру. Үй тапсырмасын сұрау. Топқа бөлу (Жеміс-жидектер , көкөністер суреттері арқылы) |
Сабаққа дайындық Сұраққа жауап береді Топқа бөлінеді |
Сұрақтар: 1.Күзде алма бағы қандай болады? 2.Бұтақтарының басы қандай күйде тұрады? 3.Күзде алманың иісі,түсі қандай? |
Жауап берген оқушыларды бағалау.Жемістермен бағалау. |
|||
Операциялық кезең |
15 мин |
Жаңа сабақ. Ой қозғау. «Күз»(бейне түсірілім көрсету) |
Оқулықпен жұмыс Әр топтан 1 оқушыдан оқиды Дәптермен жұмыс Сөздік жұмыс Сергіту сәті Қарлығаш қимылдары |
Күз туралы не білесіңдер? Мәтінді оқы (41-бет) |
Әр баланы бағалау |
|||
Рефлексиялық кезең |
15 мин |
Топқа тапсырма беру 4 топқа парақшада жазылған тапсырмалар беру Ойын ұйымдастырады |
Әр топ постер қорғайды. Көкөніс,жемістерді,үйжануарларын, жабайы аңдарды бір-бірінен ажыратады. |
1топ:Мәтінді бөліктергебөліп,жоспарқұру. 2топ:»Күз»ребус құрау. 3топ:Көкөніс-жемістергежұмбақ,мақалдар 4топ:»Табиғат сыйы»әңгіме. Ойын: Суреттерді айырып,қалташаға салу. |
Бір-бірін бағалау. Топты бағалау. |
|||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
Мәтінде берілген жемістер мен көкөністердің суреттеріне зер сал.Сөзжұмбақтың қалай аталып тұрғанына мән бер. |
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
Сабағым жоспарлағанымдай сәтті өтті. |
Топтық жұмыс кезіндегі балалардың бірін-бірі бағалауы және жеке оқушыларды бағалау сәтті өтті.Өйткені жеміс-жидектерді алу үшін оқушылар жұмыла кірісті. |
Топқа бөлінген кезде шулап, бірден жинақтала алмай қалды. Бірінші сабақ болғаннан болар. |
Түрлі көрнекіліктер мен видео көрсетілімдер көрсетуге тырысамын. |
[bws_related_posts]