Басы » Кембридж бағдарламасы » Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы

janargulҚарағанды облысы .

Жезқазған қаласы.

 №1жалпы білім беретін орта мектептің

 «Біз өзгерсек, әлемде өзгереді» желілік қауымдастық жетекшісі

Абильдаева Жанаргул Магаданқызы.

«Өрлеу» білім жетілдіру курсының тыңдаушысы Жандилдаева Ж.Т.

  « Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке    тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы. »

тақырыбы бойынша қысқа мерзімді

коучинг  жоспары

 

11.11.2014ж

 

2 апта

                            2-күн

Сабақ тақырыбы:

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы

Жалпы мақсат:

Оқудағы қиындықтарды  анықтау. Оқытудың табыстылығын ұйымдастыруда оқыту үшін функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың әдістемесін үйрету.

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. L2W1D1_S1
 Оқу нәтижесі Тапсырмаларды орындауда бағалаудың әдістемесін үйрену.  Кері байланысты орнатулары.
Түйінді идеялар: Топтық жұмыс арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.

Сабақта қолданылатын материалдар:

 А- 4 парақтары,шарлар, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам.

Оқыту әдістері:

Оқытуды жақсартуда бағалаудың  жаңа әдістеріКоучингАКТ

 

1. «Ойлаудың 6 қалпағы.»  жұмыс2. Жеке жұмыс4. Жұптық жұмыс

5. Топтық жұмыс

 

Дерек көздері:

Стандарт, бағалау парағы, нұсқаулар, әдістемеліктер

Тапсырмалар:

Постерлар, 6 қалпақ, флипчартпен жұмыс,

Оқуға арналған тапсырма: Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық Мұғалімге арналған нұсқаулық.

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(5 мин)   

 

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

 

 

 

1 мин   

 

                2 мин

 

2 мин

 

 

«Геометриялық фигураларды»таңдау тренингін ұйымдастыру.

  1.   «Әдіс бірлдестіктері» арқылы топқа бөлу.

 

2.Топта тілек айту жеке-жеке.

Сессияға қатысушы мұғалімдер  орталықта шеңбер жасап тұрады да бір-бірімен қол алысып амандасады. Үстел үстіндегі стакандардың түстерін таңдайды, ол түсті не үшін таңдағанын айтып береді. Сол түстерге байланысты бір-біріне тілек айтады.

І тапсырма

(8 мин)

 

5 мин

  1. Шағын топта Келісім шарт Алтын ереже .

 

 «Алтын ереже»тобын құрды..Оқыды есте сақтайды.

20 мин

 

 

 

                   10 мин

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 5 мин

  1. Топқа сұрақ қойылады.

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту  дегеніміз не?

  1. Постерларды критерийлер бойынша қорғау тапсырылады

 

 

 

 

Формативті бағалау  жұмысы ұйымдастырлады.

«Бағдаршам»түсіндіріледі

 

Топтар постер арқылы «» үлгісін жасайд Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту туралы

Әр топ өз постерларын қорғайды.

 

 

 

«Бағдаршам» түстер көтеріліп, топ жұмыстары бағаланады

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

ІІ тапсырма

(28 минут)

 

 

             5 мин

            10 мин

 

            10 мин

             3 минСергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Шоқ гүлдер» биі

 

 

Видео   «Дарынды бала»

 

 

2. Топпен критерийларды  талдау.

 

3.Кері байланыс орнату

Интерактивті тақтадан көрсетілген «Шоқ гұлдер» биіне  билейді.

Белгіленген уақыт ішінде  жұппен талдап, кейін топта талқылап, кері байланыс орнатады. Критерийларды талдау

ІІІ тапсырма

 

                   5 мин 

  1. Жеке  жұмыс:

Психологиялық тест  «Сіз кімсіз?»

Психологиялық ахуалда  геометриялық фиг таңдады сол фигуралар арқылы   «Сіз кімсіз?» тест жүргізу. Интерактивті тақтадан көрсетіледі.

VІ. Ақпарлама.

(5 мин)

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы  туралы

Power point арқылы қысқаша мәлімет беру, толықтыру

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы туралы мәліметтермен танысады

V. Қорытындылау

(5 мин)  

Стекирлер арқылы өз ойларын жазу тапсырылады..

 сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын шарлар арқылы тілек білдіреді

Берілген тақырып бойынша инсерт әдісін  жазып, идеяларын айтады

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын шарлар  арқылы тілектерін айтады

 

VІІ. Рефлексия

(3 мин ) 

 «Ойлаудың 6 қалпағы»туралы анықтама беру

Осы арқылы 6 қалпақ арқылы

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастырудың негізгі жолы  туралы топтық жұмысқа  қорытынды жасау.

Тыңдау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *