Басы » Биология » Гендік және жасушалық инженерия.Днқ- ның екі еселенуі

Гендік және жасушалық инженерия.Днқ- ның екі еселенуі

Оңтүстік Қазақстан облысы

Шымкент  қаласы.

№82 К.Қасымұлы атындағы жалпы орта мектеп

Биология пәнінің мұғалімі:Рысбаева К

Қысқа мерзімді жоспартақырыбы;  Гендік және жасушалық инженерия.Днқ- ның екі еселенуі

 

Күні: Пәні: Биология Сынып: 9
Сабақтың тақырыбы Гендік және жасушалық инженерия.Днқ- ның екі еселенуі.
Сабақтың мақсаты Оқу материалдарын түсіне отырып,ойлау қабілетін дамыту.    Алған білімдерін өмірде қолдану.
Оқытудың нәтижелері   Гендік және жасушалық инженериямен              танысады. Ойлау қабілеті дамиды.
Негізгі дереккөздер Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар.
Модульдің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық.

 

                                                Сабақтың барысы

 

Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Бағалау Ресурстар, көрнекіліктер
Кіріспе 2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу.жаңа сабақты ашу үшін,базардан әкелінген азық-түлікпен  бөліну керек.

 

Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.

 

 

Азық-түлік түріне  қарай 4 топқа бөлінеді.

   

 

 

 

 

Азық-түліктер.

Жаңа сабақтың таныстырылымы 4 минут

 

 

 

 

10 минут

 

Білу.  «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою.

 

Түсіну. «Не ушін азық-түлікпен бөлінді»деген сұрақ қойылды.«Ой қозғау» әдісі бойынша жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру.

Плакат таратып беремін  постер жасайды.

Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.

Интернеттен мәлімет  іздеу  аркылы жаңа  тақырыпты ашу.постер жасап тақырыпты қорғайды,

Сыныптасын критериалды бағалау.

Басбармақты көтеру, төмен түсіру арқылы формативті бағалау.

 

Оқулық

 

 

 

 

Плакат, маркер, бағалау парақшасы

4 ноутбук

Жаңа сабақты қолдану 5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау. Гендік және жасушалық инженерияға байланысты  әңгіме жүргізу.

4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды  орындап, мозайка құрастырады.

 

 

 

Топ болып анықтауыштық қатынасқа байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсіндіреді.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жасайды.

Қима қағаздар, бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қима қағаздар, бағалау парақшасы

Сергіту сәті 3 минут Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу. Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады.   АКТ
Жаңа сабақты қорытындылау

 

 

5 минут Жинақтау. «Аквариум»  әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. Сыныптасын критериалды бағалау.

Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.

 

 
3минут Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.

Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау.

 Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.

Басбармақты жоғары, төмен көтеріп  ынталанады.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.

бағалау парақшасы
3 минут Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді.   Рефлексия парағы, стикер
1 минут Үйге тапсырма беру.  Тест құрастыру. Күнделікке жазып алады.   Күнделік

Сыныбы:

Оқушының аты- жөні:                                 Бағалаушы оқушының аты-жөні:

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Қорытынды балл
  10 10 10 10 40 5

50-60-5

30-40-4

20-10-3

Сыныбы:

Оқушының аты- жөні:                                 Бағалаушы оқушының аты-жөні:

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Қорытынды балл
  10 10 10 10 40 5

50-60-5

30-40-4

20-10-3

 

Сыныбы:

Оқушының аты- жөні:                                 Бағалаушы оқушының аты-жөні:

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Қорытынды балл
  10 10 10 10 40 5

50-60-5

30-40-4

20-10-3

Сыныбы:

Оқушының аты- жөні:                                 Бағалаушы оқушының аты-жөні:

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Қорытынды балл
  10 10 10 10 40 5

50-60-5

30-40-4

20-10-3
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *