Оңтүстік Қазақстан облысы
Шымкент қаласы.
№82 К.Қасымұлы атындағы жалпы орта мектеп
Биология пәнінің мұғалімі:Рысбаева К
Қысқа мерзімді жоспартақырыбы; Гендік және жасушалық инженерия.Днқ- ның екі еселенуі
Күні: | Пәні: Биология | Сынып: 9 |
Сабақтың тақырыбы | Гендік және жасушалық инженерия.Днқ- ның екі еселенуі. | |
Сабақтың мақсаты | Оқу материалдарын түсіне отырып,ойлау қабілетін дамыту. Алған білімдерін өмірде қолдану. | |
Оқытудың нәтижелері | Гендік және жасушалық инженериямен танысады. Ойлау қабілеті дамиды. | |
Негізгі дерек—көздер | Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар. | |
Модульдің кіріктірілуі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. |
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс—әрекеті | Оқушының іс—әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Топқа бөлу.жаңа сабақты ашу үшін,базардан әкелінген азық-түлікпен бөліну керек.
|
Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды.
Азық-түлік түріне қарай 4 топқа бөлінеді. |
Азық-түліктер. |
|
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 4 минут
10 минут
|
Білу. «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою.
Түсіну. «Не ушін азық-түлікпен бөлінді»деген сұрақ қойылды.«Ой қозғау» әдісі бойынша жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру. Плакат таратып беремін постер жасайды. |
Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.
Интернеттен мәлімет іздеу аркылы жаңа тақырыпты ашу.постер жасап тақырыпты қорғайды, |
Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсіру арқылы формативті бағалау.
|
Оқулық
Плакат, маркер, бағалау парақшасы 4 ноутбук |
Жаңа сабақты қолдану | 5минут
5 минут |
Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру.
Талдау. Гендік және жасушалық инженерияға байланысты әңгіме жүргізу. |
4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды орындап, мозайка құрастырады.
Топ болып анықтауыштық қатынасқа байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсіндіреді. |
Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жасайды. |
Қима қағаздар, бағалау парақшасы
Қима қағаздар, бағалау парақшасы |
Сергіту сәті | 3 минут | Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу. | Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады. | АКТ | |
Жаңа сабақты қорытындылау
|
5 минут | Жинақтау. «Аквариум» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. | Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. | Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
|
|
3минут | Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.
Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау. |
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.
Басбармақты жоғары, төмен көтеріп ынталанады. |
Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. |
бағалау парақшасы | |
3 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. | Рефлексия парағы, стикер | ||
1 минут | Үйге тапсырма беру. Тест құрастыру. | Күнделікке жазып алады. | Күнделік |
Сыныбы:
Оқушының аты- жөні: Бағалаушы оқушының аты-жөні:
Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау | Қорытынды балл |
10 | 10 | 10 | 10 | 40 | 5 |
50-60-5
30-40-4
20-10-3
Сыныбы:
Оқушының аты- жөні: Бағалаушы оқушының аты-жөні:
Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау | Қорытынды балл |
10 | 10 | 10 | 10 | 40 | 5 |
50-60-5
30-40-4
20-10-3
Сыныбы:
Оқушының аты- жөні: Бағалаушы оқушының аты-жөні:
Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау | Қорытынды балл |
10 | 10 | 10 | 10 | 40 | 5 |
50-60-5
30-40-4
20-10-3
Сыныбы:
Оқушының аты- жөні: Бағалаушы оқушының аты-жөні:
Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау | Қорытынды балл |
10 | 10 | 10 | 10 | 40 | 5 |
50-60-5
30-40-4
20-10-3
[bws_related_posts]