Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Жетібай селосы №3 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Көптілеуова Райсаның
қысқа мерзімді жоспары.
Күні: 10.09.14 |
Пәні: информатика |
Сынып: 5 «Г» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Информатика. Ақпарат.Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтемелер: | Оқулық, слайд | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жалпы мақсаты: | АКТ-ны пайдаланып, оқушыларға ақпарат, ақпараттық үдеріс, ақпарат түрлері, әлемнің ақпараттық бейнесі туралы түсінік қалыптастыру. Ақпарат, ақпараттық үдерістер және ақпарат қасиеттері туралы мағлұматтарды меңгерту барысында логикалық-ақпараттық, танымдық, сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: | Ақпаратты ұсыну формаларын, ақпараттық үдеріс түрлерін ажырата білуді қалыптастыру. Ақпарат қасиетімен танысады және мысал келтіре алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар: | Әлемнің ақпараттық бейнесі туралы түсініктері кеңейеді. Топқа бөлініп, өз пікірлерін айтады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | оқулық, ДК, интерактивті тақта. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іс-әрекет | Жаңа әдістер:СТО
АКТ |
1.Топтық жұмыс.2.Жеке жұмыс.
3.Жұппен жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар: | 1.Топтық жұмысТоптас-бөліс (постермен жұмыс)
Жалғасын тап!
|
2.Жұптық жұмыс Бір-біріне сұрақ қояды. Сәйкестікті тап! |
3.Жеке жұмыс Сұрақ-жауап «Кім білімпаз?» Тест жұмысы. Кестемен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Блум таксономиясы бойынша сабақ жүргізіледі:Білу: 1.Санау арқылы топқа бөлінеді. Топқа ат қояды.
2.Шаттық шеңберін құрады. «Ой қозғау» сабақтың тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау мақсатында мына сұрақтарды қоямын: 1.Информатика деген не? 2. Компьютердің информатикаға қандай қатысы бар? 3. Ақпарат дегеніміз не, оны қалай түсінесіңдер? 4.Ақпаратты қандай ақпарат көздерінен аласыңдар? 5.Ақпараттың қандай қасиеттерін білесіңдер? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну: Жаңа тақырыпты таныстырып, кіріспе жасау.«Кім білімпаз?» ойыны (сұрақ-жауап әдісі)
1. «Ақпарат» термині туралы жаңадан не білдіңдер? 2.Сендер қандай ақпарат тасығыштар белгілі? 3.Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері бар? 4.Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері арқылы қабылдайды? 5.Ерте заманда қандай ақпарат тасығыштар болған? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану:1.Сәйкестікті тап! ойыны (сәйкестендіріп сызады)
2.Оқулықпен жұмыс. 1-кесте. (оқушылар жұмыс дәптеріне орындайды)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талдау: Топтас-бөліс.І-топқа:
1.Қабылдау тәсілдері бойынша ақпарат түрлерін жазыңдар. ІІ-топқа: 2. Бейнелеу тәсілдері бойынша ақпарат түрлерін жазыңдар.
АҚПАРАТТЫҢ ТҮРЛЕРІ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау:1.Тест тапсырмасы.
Бүгінгі сабақта не білдік? 2.«Жалғасын тап!» ойыны (оқушылар қорындылап сөйлемді аяқтайды): Информатика дегеніміз ……………… Ақпарат дегеніміз………………………. Ақпарат қабылдау түрлері…………….. Ақпаратты ұсыну түрлері………………. Ақпараттың қасиеттері………………….. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар | 1.Тақырыпты оқып келу.§2Сөзжұмбақ құрастырып келу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
Рефлексия
|
Топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды – формативтік бағалау, мұғалім қорытындылып бағалайды -жиынтық бағалау.Кері байланыс жасау үшін «Торкөзді талқылау» атты әдісті қолданамын.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||