Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Усербаев Султанның
қысқа мерзімді жоспары
Тақырыбым: «Жұпттық және топтық бағалау арқылы оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу»
Мақсаты: Оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу
Міндетім:Жұптық және топтық бағалауды тиімді ұйымдастыру.
Сынып |
5-сынып Әдебиет |
||||
Мерзімі |
04.2014 жыл |
||||
Тақырыбы |
Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесі |
||||
Мақсаты |
Білу: Жазушы туралы мәлімет беру. Түсіну: Әңгіменің мазмұнымен таныстыру. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Жазушы туралы мәлімет алады. Әңгіменің мазмұнын ашады. |
||||
Ойлау құралдары |
Интерактивті тақта, постер, маркер. |
||||
Қажетті әдіс – тәсілдер |
СТО,Диалогтық оқу |
||||
Деңгейі, мақсаты |
Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі) |
Талап |
Оқушының іс-әрекеті (нәтиже) |
Уақыты |
Бағалау |
Ұйымдастыру кезеңі |
Қазақ әдебиетінде кездесетін жылқы атаулары арқылы топқа бөлу |
Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөліну керек |
Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. |
2 мин |
. |
Білу Шығарманың тақырыбын ашу, оқушының қызығушылығын ояту |
Әңгіменің авторы Қ.Жұмаділов туралы слаид. Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімі тексеріледі: 1. Неге шығарма Қозыкүрең деп аталған? 2. Тағы қандай шығармаларда жылқы бейнесі суреттеледі? |
1. Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін анықтау керек 2. Шығармалардағы жылқы бейнелерін салыстыра суреттеуі керек |
1.Оқушылар өздері ой қозғайды.Қозыкүрең сөзінің мағынасын ашады. |
7 мин |
Смайликтер беру арқылы бағаланады. |
Түсіну Жазушы идеясына зер салдырту
|
«Оқу және талдау» әдісі: 1-топқа: Шығарма оқиғасы не туралы? (қандай оқиғалар суреттеледі) 2-топқа: Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі?(кейіпкерлерді ажырату) 3-топқа: Сағыныш ұғымын қалай түсінеміз? (Сағынышты суреттейді)
|
1. Шығарманың мазмұнын білуі керек 2. Кейіпкерлер бейнесін аша білуі керек 3. Сағыныштың қандай болатынын сезінуі керек
|
Әңгіменің мазмұнын баяндайды. Кейіпкерлерді жасы- на, мінез-құлқына.жылқыға қарым қатынасына қарай топтастырады. Сағыныш ұғымына ассоциация жасайды,өз сағынышын қалай жеткізетінін айтады. |
15 мин
|
|
Жинақтау Шығармадағы негізгі ойды түйіндеу
|
«Ойды жалғастыр» ойыны. Әңгімедегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдер аяқталмаған түрде жазылып, таратылады. Ойды жалғастырады.(Жұптық жұмыс) |
Мәтінмен жұп болып жұмыс істей білу керек
|
Сөйлемдерді жұппен толықтырады |
15 мин |
Жұптық бағалау |
Үйге тапсырма |
Композициялық құрылымына талдау |
Композициялық құрылымына жіктей білуі керек |
Композициялық құрылымына жіктейді |
2 мин |
|
Бағалау |
Кері байланыс (рефлексия) |
ББТЗО |
Кері байланыс парағын іледі |
4 мин |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Усербаев Султанның
қысқа мерзімді жоспары
Тақырыбым: «Жұпттық және топтық бағалау арқылы оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу»
Мақсаты: Оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу
Міндетім:Жұптық және топтық бағалауды тиімді ұйымдастыру.
Сынып |
5-сынып Әдебиет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мерзімі |
04.2014 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы |
Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты |
Білу: Жазушы туралы мәлімет беру. Түсіну: Әңгіменің мазмұнымен таныстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Жазушы туралы мәлімет алады. Әңгіменің мазмұнын ашады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау құралдары |
Интерактивті тақта, постер, маркер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қажетті әдіс – тәсілдер |
СТО,Диалогтық оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Деңгейі, мақсаты |
Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі) |
Талап |
Оқушының іс-әрекеті (нәтиже) |
Уақыты |
Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Қазақ әдебиетінде кездесетін жылқы атаулары арқылы топқа бөлу |
Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөліну керек |
Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. |
2 мин |
. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білу Шығарманың тақырыбын ашу, оқушының қызығушылығын ояту |
Әңгіменің авторы Қ.Жұмаділов туралы слаид. Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімі тексеріледі: 1. Неге шығарма Қозыкүрең деп аталған? 2. Тағы қандай шығармаларда жылқы бейнесі суреттеледі? |
1. Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін анықтау керек 2. Шығармалардағы жылқы бейнелерін салыстыра суреттеуі керек |
1.Оқушылар өздері ой қозғайды.Қозыкүрең сөзінің мағынасын ашады. |
7 мин |
Смайликтер беру арқылы бағаланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну Жазушы идеясына зер салдырту
|
«Оқу және талдау» әдісі: 1-топқа: Шығарма оқиғасы не туралы? (қандай оқиғалар суреттеледі) 2-топқа: Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі?(кейіпкерлерді ажырату) 3-топқа: Сағыныш ұғымын қалай түсінеміз? (Сағынышты суреттейді)
|
1. Шығарманың мазмұнын білуі керек 2. Кейіпкерлер бейнесін аша білуі керек 3. Сағыныштың қандай болатынын сезінуі керек
|
Әңгіменің мазмұнын баяндайды. Кейіпкерлерді жасы- на, мінез-құлқына.жылқыға қарым қатынасына қарай топтастырады. Сағыныш ұғымына ассоциация жасайды,өз сағынышын қалай жеткізетінін айтады. |
15 мин
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау Шығармадағы негізгі ойды түйіндеу
|
«Ойды жалғастыр» ойыны. Әңгімедегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдер аяқталмаған түрде жазылып, таратылады. Ойды жалғастырады.(Жұптық жұмыс) |
Мәтінмен жұп болып жұмыс істей білу керек
|
Сөйлемдерді жұппен толықтырады |
15 мин |
Жұптық бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
Композициялық құрылымына талдау |
Композициялық құрылымына жіктей білуі керек |
Композициялық құрылымына жіктейді |
2 мин |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Кері байланыс (рефлексия) |
ББТЗО |
Кері байланыс парағын іледі |
4 мин |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||