Басы » Кембридж бағдарламасы » Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесі

Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Усербаев Султанның
қысқа мерзімді жоспары
Тақырыбым: «Жұпттық және топтық бағалау арқылы оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу»
Мақсаты: Оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу
Міндетім:Жұптық және топтық бағалауды тиімді ұйымдастыру.

Сынып

5-сынып     Әдебиет

Мерзімі

04.2014 жыл

Тақырыбы

Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесі

Мақсаты

Білу: Жазушы туралы мәлімет беру.

Түсіну: Әңгіменің мазмұнымен таныстыру.

Күтілетін нәтиже 

Жазушы туралы  мәлімет  алады.

Әңгіменің мазмұнын ашады.

Ойлау құралдары

Интерактивті тақта, постер, маркер.

Қажетті әдіс – тәсілдер

СТО,Диалогтық оқу

Деңгейі, мақсаты

Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі)

Талап

Оқушының іс-әрекеті

(нәтиже)

Уақыты

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

Қазақ әдебиетінде кездесетін жылқы атаулары  арқылы топқа бөлу

Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөліну керек

Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

2 мин

.

Білу

Шығарманың тақырыбын ашу, оқушының қызығушылығын ояту

Әңгіменің авторы Қ.Жұмаділов туралы слаид.

Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімі тексеріледі:

1.    Неге шығарма Қозыкүрең деп аталған?

2.    Тағы  қандай шығармаларда жылқы бейнесі суреттеледі?

1.      Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін анықтау керек

2.      Шығармалардағы жылқы бейнелерін салыстыра суреттеуі керек

 

1.Оқушылар өздері ой қозғайды.Қозыкүрең сөзінің мағынасын ашады.
2. Бұрынғы біліміне сүйенеді.

7 мин

Смайликтер беру арқылы бағаланады.

Түсіну

Жазушы идеясына зер салдырту

 

 

«Оқу және талдау» әдісі:

1-топқа: Шығарма оқиғасы не туралы? (қандай оқиғалар суреттеледі)

2-топқа: Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі?(кейіпкерлерді ажырату)

3-топқа: Сағыныш ұғымын қалай түсінеміз?  (Сағынышты суреттейді)

 

   

1.      Шығарманың мазмұнын білуі керек

2.      Кейіпкерлер бейнесін аша білуі керек

3.      Сағыныштың қандай болатынын сезінуі керек

 

 

 

 

 

 

 

Әңгіменің мазмұнын баяндайды.

Кейіпкерлерді жасы-  на, мінез-құлқына.жылқыға қарым қатынасына қарай топтастырады.

Сағыныш ұғымына ассоциация жасайды,өз сағынышын қалай жеткізетінін айтады.

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

Шығармадағы негізгі ойды түйіндеу

 

«Ойды жалғастыр» ойыны.

Әңгімедегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдер аяқталмаған түрде жазылып, таратылады. Ойды жалғастырады.(Жұптық жұмыс)

Мәтінмен жұп болып жұмыс істей білу керек

 

 

 

Сөйлемдерді жұппен толықтырады

15 мин

Жұптық бағалау

Үйге тапсырма

Композициялық құрылымына талдау

Композициялық құрылымына жіктей білуі керек

Композициялық құрылымына жіктейді

2 мин

 

Бағалау

Кері байланыс (рефлексия)

 

ББТЗО

Кері байланыс парағын  іледі

4 мин

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Усербаев Султанның 

қысқа мерзімді жоспары

Тақырыбым: «Жұпттық және топтық бағалау арқылы оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу»

Мақсаты: Оқушыны өзін – өзі реттеуге бейімдеу

Міндетім:Жұптық және топтық бағалауды тиімді ұйымдастыру.

 

Сынып

5-сынып     Әдебиет

Мерзімі

04.2014 жыл

Тақырыбы

Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесі

Мақсаты

Білу: Жазушы туралы мәлімет беру.

Түсіну: Әңгіменің мазмұнымен таныстыру.

Күтілетін нәтиже 

Жазушы туралы  мәлімет  алады.

Әңгіменің мазмұнын ашады.

Ойлау құралдары

Интерактивті тақта, постер, маркер.

Қажетті әдіс – тәсілдер

СТО,Диалогтық оқу

Деңгейі, мақсаты

Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі)

Талап

Оқушының іс-әрекеті

(нәтиже)

Уақыты

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

Қазақ әдебиетінде кездесетін жылқы атаулары  арқылы топқа бөлу

Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөліну керек

Жылқы аты жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

2 мин

.

Білу

Шығарманың тақырыбын ашу, оқушының қызығушылығын ояту

Әңгіменің авторы Қ.Жұмаділов туралы слаид.

Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімі тексеріледі:

1.    Неге шығарма Қозыкүрең деп аталған?

2.    Тағы  қандай шығармаларда жылқы бейнесі суреттеледі?

1.      Шығарманың Қозыкүрең аталу себебін анықтау керек

2.      Шығармалардағы жылқы бейнелерін салыстыра суреттеуі керек

 

1.Оқушылар өздері ой қозғайды.Қозыкүрең сөзінің мағынасын ашады.
2. Бұрынғы біліміне сүйенеді.

7 мин

Смайликтер беру арқылы бағаланады.

Түсіну

Жазушы идеясына зер салдырту

 

 

«Оқу және талдау» әдісі:

1-топқа: Шығарма оқиғасы не туралы? (қандай оқиғалар суреттеледі)

2-топқа: Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесі?(кейіпкерлерді ажырату)

3-топқа: Сағыныш ұғымын қалай түсінеміз?  (Сағынышты суреттейді)

 

   

1.      Шығарманың мазмұнын білуі керек

2.      Кейіпкерлер бейнесін аша білуі керек

3.      Сағыныштың қандай болатынын сезінуі керек

 

 

 

 

 

 

 

Әңгіменің мазмұнын баяндайды.

Кейіпкерлерді жасы-  на, мінез-құлқына.жылқыға қарым қатынасына қарай топтастырады.

Сағыныш ұғымына ассоциация жасайды,өз сағынышын қалай жеткізетінін айтады.

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

Шығармадағы негізгі ойды түйіндеу

 

«Ойды жалғастыр» ойыны.

Әңгімедегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдер аяқталмаған түрде жазылып, таратылады. Ойды жалғастырады.(Жұптық жұмыс)

Мәтінмен жұп болып жұмыс істей білу керек

 

 

 

Сөйлемдерді жұппен толықтырады

15 мин

Жұптық бағалау

Үйге тапсырма

Композициялық құрылымына талдау

Композициялық құрылымына жіктей білуі керек

Композициялық құрылымына жіктейді

2 мин

 

Бағалау

Кері байланыс (рефлексия)

 

ББТЗО

Кері байланыс парағын  іледі

4 мин

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *