Басы » Бастауыш сыныптар » «Түйме-шашақ» жасау

«Түйме-шашақ» жасау

Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің «№45 бейімделген  орта   мектебі»   КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Канапина Асель Альмухановна
Еңбекке баулу сабағы.

Сабақтың тақырыбы: «Түйме-шашақ» жасау
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік мақсаты:Мата мен жіп туралы білімдерін толықтыру.Түйме-шашақ туралы мағлұмат беру. Оқушыларға түйме-шашақтың жасалу жолдарын үйрету.Жасайтын жұмыстың неге қажет екенін, маңызын түсіндіру;

2.Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың танымдық қабілетін,ой-өрісін,өзіндік іс-әрекетін,шығармашылық қабілетін дамыту.Еңбек ету іскерлігін, дағдысын дамыту. Пәнге деген қызығушылығын арттыру;Оқушы еңбегінің нәтижесіне, аз да болса жеткен табысына қанағаттану, қуану сезімін дамыту.
3.Тәрбиелік мақсаты: Еңбекқорлыққа тәрбиелеу;бастаған істі тастамау, тиянақтылыққа, саналы да сапалы еңбек етуге әдеттендіру.Еңбек мәдениетін сақтауға, еңбек уақытын, еңбек материалын үнемдеуге, ұқыптылықпен жұмсауға үйрету.Оқушылардың қабілетіне қарай мамандыққа ие болуына бағыт беру.Оқушыларға ұлттық тәрбие беру.

Көрнекілігі: интеративті тақта,карточкалар, жіптер.үлгі заттар, киіз үй.
Түрі: Сайыс сабақ
Типі:Жаңа білімді игерту
Әдісі: СТО әдістері, сұрақ-жауап, көрнекілік, әңгімелеу, топтық жұмыс түрі.
Пәнаралық байланыс:  дене шынықтыру, музыка,дүниетануқазақ тілі.
Қажетті құрал-жабдықтар:қайшы, жіп түрлері
Сабақтың барысы:
І.Қызығушылығын ояту
1.Ұйымдастыру кезеңі   (2 мин)
А)Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу;

Шаттық шеңберін құру.

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5697.JPG

Гүл өсірсең, терлеп,

Мұның аты- Еңбек

Кесте тіксең зерлеп

Мұны аты –Еңбек

Сабағыңды жөндеп

Әзірленген –Еңбек

Қиындықтың бәрінен

Еңбек қана жеңбек.

Дене шынықтыру сабағындағыдай сапқа тұрып санау.

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5698.JPG

Б)Топқа бөлу,топбасшысын сайлау;
2.Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабақта қандай тапсырма берілді?

-Мысық бейнесін аяқтау.

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5700.JPG

-Мысық туралы қызықты мәліметтер жинау.

Оқушылардың жасап келген жұмыстарынан көрме ұйымдастыру, мақтау.

Мысық туралы қызықты мәліметтер.

—Англияда Йода есімді төрт құлақты мысық өмір сүреді.

—Әлемде мысықтың 60-тан астам түрі бар. Бұйымның жұмыс кезіндегі қалпын тексеру, жіберілген қателерін түзету…

—Ең ірісі «Меин кун»деген мысық. Салмағы 15 кг.

—бұрын оны түрлі кеміргіштердің көзін құрту үшін асыраса, бүгінде мысықты үйдің сәні, өмірдің мәні, деп білетіндер көбейіп барады.

—Зерттеулерге сенсек, үйлерінде мысық ұстайтын адамдар мысығы жоқтарға қарағанда дәрігерге 5 есе аз қаралады екен.

—Сондай-ақ, мысықты сипалау ас қорытуды ,қан қысымы мен тамыр соғысын  қалпына келтіреді.

—Біз қап-қара мысық алдымыздан кесіп өтсе, үш рет айналып, «жолымыз болмайды» деп болжап жүрсек, қара мысық адамның бойындағы жағымсыз энергияны басқа

түстегі мысықтарға қарағанда көбірек сіңіреді екен. Сары мысықтар өздері жағымды энергия бөледі, ал аспан көк түсті мысықтар тыныштандырады. Аппақ мысықтардың бойында емдік қасиеттері көп болғандықтан, Ұлыбританияда оларды арнайы дәріханаларда сатады.

—неміс ғалымдары мысық ұстаған адамдардың өмірі ұстамағандарға қарағанда 10 жыл ұзағырақ болады деген болжам айтқан.

3.Өткен сабақты бекіту
4 топ жетекшісіне «Мақта мата», «Жібек мата», «Жануарлардың жүнінен алынатын маталар», «Химиялық жолмен алынатын маталар» тақырыбы бойынша хабарламаларын тыңдау.

«Сұрақ-жауап» арқылы бекіту.
1.Мата түрлерін ата.
2.Мақта қай облыста көбірек өсіріледі?
3.Тоқыма фабрикаларында жіпті немен иіреді?
4.Иіру машиналарында қызмет ететін адамды кім дейміз?
5.Қандай жіп түрлерін иіреді?
6.Иірілген жіптен,жүннен қандай бұйымдар тоқылады?

«Ой қозғау» әдісі

Жұмбақты шеше отырып, шеуіне сәйкес мақалды табу .

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5702.JPG

РЕТІ

ЖҰМБАҚ

ЖҰМБАҚ ШЕШУІ

МАҚАЛ-МӘТЕЛ

1

Қимылдаса қос шебер,

Қыруар-қыруар іс өнер.

2

Жалғыз көзді жалаңаш,

Киінуді қаламас.

 

РЕТІ

ЖҰМБАҚ

ЖҰМБАҚ ШЕШУІ

МАҚАЛ-МӘТЕЛ

1

Екі пышақ бірлесіп,

Кесіп пішіп береді

Екеуі бірге жүрмесе,

Жоқ қой бізге керегі.

2

Басы да екеу, аяғыда екеу.

РЕТІ

ЖҰМБАҚ

ЖҰМБАҚ ШЕШУІ

МАҚАЛ-МӘТЕЛ

1

Жұмсақ доптың ішегінен,

Шұлық тоқып киінем.

2

Тап-тап, тап жорға,

Табаны жоқ боз жорға

Желіп кетсе жеткізбес,

Жерге түссе таптырмас.

 

  • Кеңесіп пішкен тон келтеболмас.

  • Ине көзінен сынады,

Шешен сөзінен сынады.

  • Шешеннің тілі – шебердің бізі.

  • Жеті рет піш, бір рет кес.

  • Жаман етікші біз таңдайды.

  • Ине өткен жерден жіп өтер.

  • Адам көркі – шүберек,

Ағаш көркі – жапырақ.

  • Ата – бәйтерек,бала – жапырақ.

  • Түйменің инесіз күні жоқ.

  • Ине өткен жерден жіп өтер.

  • Сабақты ине сәтімен.

  • Қалауын тапсаң қар жанар.

  • Күміс қасық ішуге сән, темір қайшы кесуге сән.

  • Іздеген иірімнен де ине табады.

  • Жақсы адамның ашуы –

жібек орамал кепкенше.

ІІ.Мағынаны тану

Түйме шашақ  деген не?

Түйме-шашақ – киімдерді, жиһаздарды,дастархан жиектерін,орамалдың шеттерін сәндеу үшін шоқ етіп немесе жиектеп бос салбыраған жіптерденарнайы жасалған затты айтады.

2.Оқулықпен жұмыс

Балалар  жұмыс тәртібін мұғалімнің айтуы бойынша мұғаліммен бірге орындаулары керек…

Қауіпсіздік ережесін сұрау.

1.Сол қолыңның саусақтарына абай бол.

2.Қайшының ұшын жоғары қаратып ұстама.

3.Қайшыны біреуге бергенде,жабық күйінде бер.

4.Қайшының сап жағын оны беретін адамға қаратып ұста.

5.Жұмыс біткен соң,қайшыны арнаулы қорапшаға салып қой.

6.Жіпті тісіңмен үзбе.

Сергіту сәті  (Музыкамен орындау.)

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5704.JPG

Аяқпенен топ,топ,топ,

Ал қолменен хлоп,хлоп,хлоп.

Бір оңға, бір солға ,

Айланайық кел мұнда.

Секіреміз жоғары,

Қиын емес секіру.

Бір оңға, бір солға

Секірейік кел мұнда.

Сарамандық жұмыс. Топпен жұмыс

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5707.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_5706.JPG

 

2. «Сиқырлы шашақ» ойыны арқылы бекіту.Дайын болған шашақтармен «Шеберлер» киіз үйді , аксесуарларды «Ісмерлер» тобы, Киімдерді «Алтын қолдар «тобы әсемдейді.

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_5709.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_5708.JPG

5

Е

Ш

Е

4

Б

М

Р

3

Ж

Қ

Л

2

І

Е

Г

1

О

Ө

1

2

3

2/5

1/5

1/4

3/5

3/4

2/3

2/1

3/3

1/1

3/1

2/4

1/2

3/4

3/2

2/2

1/3

2/1

3/3

ш

е

б

е

р

қ

о

л

ө

м

і

р

г

е

ж

о

л

 

3.Бағалау

Оқушылардыңжетістіктерінайтыпбағалау.

4.Үйге тапсырма: Басқадай шашақ жасап келу.Күнделікке жазу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *