Басы » Баяндамалар » «Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» тақырыбына арналған семинар-практикумнің жұмыс жоспары

«Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» тақырыбына арналған семинар-практикумнің жұмыс жоспары

Шығыс Қазақстан облысы

Өскемен қаласы әкімдігінің «№45 бейімделген  орта   мектебі»   КММ

 Бастауыш сынып мұғалімі: Канапина Асель Альмухановна

«Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» тақырыбына арналған

семинар-практикумнің жұмыс жоспары

 

Тақырыбы

«Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту»

Мақсаты:

Мұғалімдердің   мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағыжаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал  ету,  жаңалыққа құштарлығын ояту.

Өзінің  тәжірбиесі туралы ойлану.

Пән   мұғалімдеріне оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға  болатындығы жайлы,ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі  туралы тәжірибе алмасу.

Күтілетіннәтиже:

Мұғалімдермәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағыжаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді.Оқу процесінде жұмысты түрлендіру  арқылы оқушылардың дарындылықтарын айқындай біледі. Жұмыс жасау   тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде қолданады.

Оқытуәдістері:

1.Топқа бөлу

2.Жағдаятты анықтау

3.Постер жасау

4.Сергіту сәті

5.Тренинг

6.Рефлексия

Дереккөздері:

1.Әдістемелікнұсқау.

2.Үлестірме материалдары

3.видеоролик «Милосердие»

Тапсырмалар:

Топтық  талдау, салыстыру

Қолданылған әдебиеттер

1.Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық.

2.Мирсеитова С. Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде: оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері: Қарағанды 2011.

Мұғалімдерді топқа бөлу

  1. «Шаңырақ» шаттық шеңбері  арқылы түс таңдау.

  2. Стикер жапсыру арқылы

Жұмыс мазмұны

Өзім жайлы. (экраннан.)

H:\асель семинар\DSC07876.JPG

         Слайдтан

Ол- әнші

ол -жанашыр туыс

ол -белсенді мұғалім

ол-әдіскер

ол –аяулы ана

ол-биші

ол-сүйікті мұғалім

фотоларымен шығып тұрады.

H:\асель семинар\DSC07879.JPG

  • Оқу-тәрбие процесі бойынша оқушылармен жұмыс . (слайд.)

  • Жетістігім ретінде қалалық, облыстық, республикалық байқаулардың 1-орын иегері, халықаралық байқаудың бас жүлдегері оқушым Раисова Айбөбекке «Жетім қыздың зарын» оқыту.

H:\асель семинар\DSC07881.JPG

  • Өз еркіне салу . Тек көрермен болам деушілер орында қалады, белсеніп жұмыс жасаймын дегендер ортаға шығады.(адам көп келсе)

  • Шаттық шеңбері. (Шаңырақ) 3 топқа бөлу

H:\асель семинар\DSC07886.JPG

  • Түстерге  тоқталу.

  • Қолданып жүрген әдістермен таныстыру.

  1. «Ой жалғау» әдісі.

Мұғалім мәтінді жартылай оқиды ары қарай   1-топқа  қайғылы, 2-топқа  – көңілді,       3-топқа – юмормен  жалғау, аяқтауға тапсырма. Жұмыс аяқталған кезде топ мүшелері белгы береді.   Спикер шығып оқиды.

H:\асель семинар\DSC07892.JPGH:\асель семинар\DSC07909.JPG

  1. Тірек сөздер арқылы мәтін құру, (әңгімелеу, пайымдау, сипаттау.)

H:\асель семинар\DSC07897.JPGH:\асель семинар\DSC07900.JPG

«Аквариум» әдісі

Әркім өз тобында талдаған соң,топтар үнсіз ақылдасып,қай топ айтсын деген кезде барлығы үнсіз қолмен сілтеп көрсетеді.Бұл әдіс тыныштық орнату, кезекпен сөйлеуге тиімді.

  1. «Авторға сұрақ», «Ыстық орындық» «Таңғы студияда»әдістері.

Нұрлан Қоянбаевтың«Түнгі студияда» бағдарламасының желісінде өткізілді. Қонаққа Бердібек Соқпақбаев келді.Залдан сұрақтар ,телефоннан сұрақтар қойылады.Сұхбаттан соң ойындар ғылымының докторы Жадыра Бейсенованы шақырып ойын ойнатты.

H:\асель семинар\DSC07927.JPGH:\асель семинар\DSC07931.JPG

  1. Галерея шарлау әдісі. Алдын-ала балалардың салған суреттері ілініп қойылады.

«Қарабатыр» мәтінін бөлімге бөліп тарату.Мәтінді оқып, түсініп өзіне сәйкес келетін  суреттерді табуға тапсырма.

H:\асель семинар\DSC07934.JPGH:\асель семинар\DSC07933.JPG

  1. «Ой қозғау» әдісі.  Бала өзі мәтін құрайды.

http://professor-karandash.narod.ru/olderfiles/1/9.pnghttp://4.bp.blogspot.com/_4upFa-cgvrY/S6pH2AdHF0I/AAAAAAAAEBM/4_UhlJkJYMo/s1600/cg+sparks+table.jpg

  1. Сөздік жұмыс арқылы жұмыс.

Сөздік кітабын жасап мәтіннен таныс емес сөздіктерді «Өз сөздік» кітабына жазады.

  1. «Жақсы деген немене, жаман деген немене» мәтінін түсіндіру әдістемемнен.

1-топқа жақсы қылықты оқушының, 2-топқа жаман қылықты оқушының суретін салуға,   3-топқа « 6 неге?» әдісін яғни басқа топтарға 6 сұрақ дайындауға тапсырма берілді. Спикер шығып қорғауға болады немесе сахналап топ түгел шығуға да болады.

H:\асель семинар\DSC07951.JPGH:\асель семинар\DSC07957.JPG

  1. Видеоролик  көрсету. Жаман бала болмайды ,жаман орта, жаман тәрбие әсер етеді.Балаға мейіріммен қарау керек деп ой қорыту.

  2. Рефлексия. «Ең белсенді», «Ең шығармашыл», «Ең құнды ой айтқан» адамдарды анықтату.

  3. «2 жұлдыз,  1 тілек» әдісі. Қатысушылар 2 жақсы,ұнағанын және 1көңілі толмаған не нұсқау айтады.

H:\асель семинар\DSC08007.JPGH:\асель семинар\DSC07998.JPGH:\асель семинар\DSC08003.JPG

«Бес саусақ» әдісі.

H:\асель семинар\DSC07984.JPG

Мектеп ұжымына ,мұғалімге тілек , парақтың астында қатысушыларға тілек жазылган.

Қалалық оқу бөлімінің әдіскері Жанар Қабидуллақызына сөз.

H:\асель семинар\DSC08012.JPG

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *