Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің «№45 бейімделген орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Канапина Асель Альмухановна
«Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» тақырыбына арналған
семинар-практикумнің жұмыс жоспары
Тақырыбы |
«Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» |
Мақсаты: |
Мұғалімдердің мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағыжаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту. Өзінің тәжірбиесі туралы ойлану. Пән мұғалімдеріне оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға болатындығы жайлы,ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу. |
Күтілетіннәтиже: |
Мұғалімдермәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағыжаңа әдіс-тәсілдерді меңгереді.Оқу процесінде жұмысты түрлендіру арқылы оқушылардың дарындылықтарын айқындай біледі. Жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде қолданады. |
Оқытуәдістері: |
1.Топқа бөлу 2.Жағдаятты анықтау 3.Постер жасау 4.Сергіту сәті 5.Тренинг 6.Рефлексия |
Дереккөздері: |
1.Әдістемелікнұсқау. 2.Үлестірме материалдары 3.видеоролик «Милосердие» |
Тапсырмалар: |
Топтық талдау, салыстыру |
Қолданылған әдебиеттер |
1.Мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық. 2.Мирсеитова С. Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде: оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері: Қарағанды 2011. |
Мұғалімдерді топқа бөлу |
|
Жұмыс мазмұны |
Өзім жайлы. (экраннан.) |
Слайдтан Ол- әнші ол -жанашыр туыс ол -белсенді мұғалім ол-әдіскер ол –аяулы ана ол-биші ол-сүйікті мұғалім фотоларымен шығып тұрады.
Мұғалім мәтінді жартылай оқиды ары қарай 1-топқа қайғылы, 2-топқа – көңілді, 3-топқа – юмормен жалғау, аяқтауға тапсырма. Жұмыс аяқталған кезде топ мүшелері белгы береді. Спикер шығып оқиды.
«Аквариум» әдісі Әркім өз тобында талдаған соң,топтар үнсіз ақылдасып,қай топ айтсын деген кезде барлығы үнсіз қолмен сілтеп көрсетеді.Бұл әдіс тыныштық орнату, кезекпен сөйлеуге тиімді.
Нұрлан Қоянбаевтың«Түнгі студияда» бағдарламасының желісінде өткізілді. Қонаққа Бердібек Соқпақбаев келді.Залдан сұрақтар ,телефоннан сұрақтар қойылады.Сұхбаттан соң ойындар ғылымының докторы Жадыра Бейсенованы шақырып ойын ойнатты.
«Қарабатыр» мәтінін бөлімге бөліп тарату.Мәтінді оқып, түсініп өзіне сәйкес келетін суреттерді табуға тапсырма.
Сөздік кітабын жасап мәтіннен таныс емес сөздіктерді «Өз сөздік» кітабына жазады.
1-топқа жақсы қылықты оқушының, 2-топқа жаман қылықты оқушының суретін салуға, 3-топқа « 6 неге?» әдісін яғни басқа топтарға 6 сұрақ дайындауға тапсырма берілді. Спикер шығып қорғауға болады немесе сахналап топ түгел шығуға да болады.
«Бес саусақ» әдісі. Мектеп ұжымына ,мұғалімге тілек , парақтың астында қатысушыларға тілек жазылган. Қалалық оқу бөлімінің әдіскері Жанар Қабидуллақызына сөз. |