Жамбыл облысы
Меркі ауданы
№5 Ақарал орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Бекасилова Молдир Амантаевна
Сабақтың тақырыбы: Ә.Табылды. «Күздің кереметі» әңгімесі
Сынып | 3 «А» сынып | ||
Пәні | Әдебиеттік оқу | ||
Тақырыбы | Ә.Табылды «Күздің кереметі» | ||
Мақсаты
|
Шығармадағы көркем сөздер мен сөз тіркестері арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту | ||
Міндеттері: | 1. Күз туралы білетіндерін өткен сабақпен байланыстыра талдау арқылы түсін2. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай білуді, топта жұмыс жасауға қалыптастыру
3. Оқушылардың рухани дүниесін байыту. Әсемдікті, табиғатты сүюге, бағалауға, көре білуге баулу. |
||
Негізгі дерек көздер: | Тақырыпқа сәйкес жасалған презентация, жемістердің және көкөністердің суреті | ||
Оқудың нәтижелері: | Шығармадағы көркем сөздер мен сөз тіркестері арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамиды, сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі, топта жұмыс жасауға қалыптасады | ||
Сабақтың типі: | жаңа білімді меңгерту сабағы | ||
Сабақтың түрі: | іскерлік пен дағдыны қалыптастыру | ||
Әдістері; | Шаттық шеңбері, «Топтастыру», «Аялдама» , «Автордың орындығы», «Басбармақ», «Сұрақтары бар қорап» | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар, көрнекіліктер |
Ұйымдастыру кезеңі(2 мин) | Шаттық шеңберіБереке, бақ дарыған,
Жомарт көңіл, жарқын күз. Сары алтынға малынған, Жетті, міне, алтын күз! (тақтада ілініп тұрған жемістер мен көкөністердің көмегімен топқа бөлу) |
Оқушылар бәрі бірігіп өлең жолдарын айтады.Өздеріне ұнаған жемістердің және көкөністердің бейнесін таңдау арқылы 5 топқа бөлінеді. | Жемістер мен көкөністердің суреті |
Үй тапсырмасын тексеру(10 мин) | И. Базидің «Жеміс бағында» шығармасын топтстыру арқылы көрсетуді және әңгімелеулерін тапсырамын | Әр топ тапсырманы тұжырымдамалық картада орындап, жұмыстарын қорғайды | А3 форматты қағаз, маркерлер |
Жаңа сабақ(15 мин) | «Аялдама» әдісі. Мәтінді 5 бөлікке бөліп, топтарға таратамын. Мәтін оқылып топ ішінде талданады. | Мәтінді әр оқушы жеке оқып, топ ішінде талдайды. | Бөлікке бөлінген мәтіндердің парақшалары |
Сегіту сәті(2 мин) | «Күзгі жауын» ойыны | Мұғалімнің тапсыруы бойынша қимылдарды орындайды | «Жауын дыбысы» аудиожазба |
Жаңа сабақты бекіту(10 мин) | «Күз-байлық» тақырыбында эссе жазады | «Автордың орындығы» әдісімен жазған эсселерін қорғайды | Жұмыс дәптерлері |
Қорытынды | Семантикалық карта | Семантикалық картамен жұмыс жасайды | Парақшалар |
Кері байланыс(2 мин) | 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Не ұнады, не ұнамады? 3.Жаңа сабақ бойынша пікірім? | Осы сұрақтар төңірегінде оқушылар өз ойларын айтады | «Сұрақтары бар қорап» әдісі |
Бағалау кезеңі(3 мин) | Топ басшысының бағасын жинақтау, мадақтау | Топ басшысы «Бағдаршам» әдісімен бағалайды | Бағалау парағы |
Үйге тапсырма (1 мин) | Оқулықтың 41-44 беттерін оқып, әр түрлі пішіндегі жемістер мен көкөністердің суреттерін салу. | Күнделіктеріне үйге берілген тапсырманы жазып алады. |
[bws_related_posts]