Қызылорда облысы
Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылы
№190 орта мектеп
Жарылқасын Мирамкүл Жарылқасынқызы
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»
Сабақ атауы |
Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш» | ||
Сілтеме атауы
|
Білім стандарты, пән бағдарламасы . Қазақ әдебиеті оқулығы 8 – сынып | ||
Жалпы мақсат
|
Ақын туралы жалпы мағлұмат алу, деректерді жинақтау, | ||
Міндеттері
|
шығармашылық жұмыстар арқылы таным – түсінігін қалыптастыру,, тіл байлығын жетілдіру;
|
||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар өз бетінше қолдануға, іздену, зерттеу шығармашылық жұмыстарына баулу, пікірлеріне өз көзқарастарын айту; | ||
Негізгі идеялар | Әбдірахманға арналған өлеңдерін талдай отырып нағыз азамат идеясын ашу; | ||
Тапсырмалар | «Білім беру платформасы» | ||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Уақыты |
Мұғалім іс — әрекеті |
Оқушы іс – әрекеті |
І. Ұйымдастыру кезеңіА) сәлемдесуӘ) сабаққа дайындығын тексеру
Б) Оқушылар назарын сабаққа аудару |
Сыныпты 3 топқа бөлемін .
|
||
ІІ. Маңызын арттыру«Адамның кейбір кездері»Абай – ақын
Абай – аудармашы Абай – сазгер
«Смайликтер» арқылы бағалау |
Өлеңді жатқа сұрауОқушы ларға қима қағаздар тарату,қағаздарды тиісті жерге тапсырмаларды орналастырады
|
Облыс: Қызылорда облысы
Қала (аудан): Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылы
Мектеп: №190 орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Жарылқасын Мирамкүл Жарылқасынқызы
Сабақтың тақырыбы:Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»
|
ІV. Жаңа ұғымда және әрекет әдістерін пайдалану «Болжау» әдісі. «Нағыз азамат» қандай болу керек?
— Абайдың ұлдарының есімдерін білеміз бе? — … — Әбдірахман туралы не білеміз? — Абайдың баласына арнаған қандай өлеңдері бар?
Кітаппен, дәптермен жұмыс І топ «Кешегі өткен ер Әбіш» ІІ топ «Тұла бойың ұят – ар едің» ІІІ топ «Талаптың мініп тұлпарын»
«Екі жұлдыз , бір пікір» арқылы бағалау
Өлеңде Әбдірахман бейнесі қандай тіркестермен берілген?
|
Оқушылар топта жұмыс жасайды.
Өлеңнің негізгі идеясын табады. |
||||||||
Білімді жинақтау және жүйелеу«Бес жолды өлең»І топ Абай ІІ топ Әбдірахман ІІІ топ Сабақ
|
Оқушылар өз ойларын жазып, оқиды.
|
|||||||||
Оқушылар білімін бақылау және бағалау Бүгінгі сабақта не білдің?
Оқушылардың білімдерін жинақтау, талдау
|
|
|||||||||
Сабақты қорыту, бағаларды хабарлауТоптар арасында берілген бағаны талқылау, талдау | ||||||||||
Тақта, маркер, карандаш. | ||||||||||
1. «Кешегі өткен ер Әбіш» өлеңін жатқа айту.2. Абай қарасөздері
3. Өлеңді құрылысына талдау |