Басы » Кембридж бағдарламасы » Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»

Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»

miraҚызылорда облысы
Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылы
№190 орта мектеп
Жарылқасын Мирамкүл Жарылқасынқызы
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»

 

Сабақ атауы

Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»

Сілтеме атауы

 

Білім стандарты, пән бағдарламасы . Қазақ  әдебиеті  оқулығы   8 – сынып

Жалпы  мақсат

 

Ақын туралы жалпы мағлұмат алу, деректерді жинақтау,

 

Міндеттері

 

  1. Ақын  туралы білімдерін толықтыру;
  2. Оқушының өзіндік қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу,

шығармашылық жұмыстар арқылы таным – түсінігін қалыптастыру,, тіл байлығын жетілдіру;

  1. Әбдірахман бойындағы адами қасиеттерді үлгі ету;

Күтілетін нәтиже

Оқушылар өз бетінше қолдануға, іздену, зерттеу  шығармашылық жұмыстарына баулу, пікірлеріне өз көзқарастарын айту;
Негізгі идеялар Әбдірахманға арналған өлеңдерін талдай отырып нағыз азамат идеясын ашу;
Тапсырмалар «Білім беру платформасы»

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты

Мұғалім іс — әрекеті

Оқушы іс – әрекеті

  І. Ұйымдастыру кезеңіА) сәлемдесуӘ) сабаққа дайындығын тексеру

Б) Оқушылар назарын сабаққа аудару

Сыныпты  3 топқа бөлемін . 

 

 

  ІІ. Маңызын арттыру«Адамның кейбір кездері»Абай – ақын

Абай – аудармашы

Абай – сазгер

 

«Смайликтер» арқылы бағалау

Өлеңді  жатқа сұрауОқушы ларға қима қағаздар тарату,қағаздарды тиісті жерге тапсырмаларды орналастырады

 

 

 

Облыс: Қызылорда облысы

Қала (аудан):    Қазалы ауданы,   Ақтан батыр ауылы

Мектеп:  №190 орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні:   Жарылқасын Мирамкүл Жарылқасынқызы

Сабақтың тақырыбы:Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Жаңа ұғымда және әрекет әдістерін пайдалану «Болжау» әдісі. «Нағыз азамат» қандай болу керек?

                                       

 

 

 

 

—         Абайдың ұлдарының есімдерін білеміз бе?

—         …

—         Әбдірахман туралы не білеміз?

—         Абайдың баласына арнаған қандай өлеңдері бар?

 

Кітаппен, дәптермен  жұмыс   

І топ  «Кешегі өткен ер Әбіш»

ІІ топ   «Тұла бойың ұят – ар едің»

ІІІ топ  «Талаптың мініп тұлпарын»

 

Негізгі мәселе

Басты бағыт

Жанрлық сипаты

Ақынның көңіл – күйі

Әке мен бала Әбдірахман өліміне Жоқтау ӨкінішАщы зар 

 

«Екі жұлдыз , бір пікір» арқылы бағалау

 

Өлеңде Әбдірахман бейнесі қандай тіркестермен берілген?

 

Оқушылар топта жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлеңнің негізгі идеясын табады.

Білімді жинақтау және жүйелеу«Бес жолды өлең»І топ Абай       ІІ топ   Әбдірахман    ІІІ топ Сабақ 

 

Оқушылар өз ойларын жазып, оқиды.

 

Оқушылар  білімін бақылау және бағалау  Бүгінгі сабақта не білдің?

Оқушылардың білімдерін жинақтау, талдау

 

 

 

Сабақты қорыту, бағаларды хабарлауТоптар арасында берілген бағаны талқылау, талдау 
 Тақта, маркер, карандаш.
1. «Кешегі өткен ер Әбіш» өлеңін жатқа айту.2.  Абай қарасөздері

3. Өлеңді құрылысына талдау

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *