Басы » География » Африканың ішкі сулары

Африканың ішкі сулары

Сыныбы:7 Күні: 20/11/14                                                                                                       №20
Тақырыбы Ішкі сулары
Мақсаты Оқушыларды Африканың зендері мен көлдерімен таныстыру
Күтілетін нәтиже А) Өзен көлдері туралы біледі                                            
В) Шаруашылыққа пайдалану көздерін анықтайды.                                                     
С) Экологиялық , ғаламдық проблемаларының себеп салдарын анықтап , шешу  жолдарын ұсынады.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар Ә.Бейсенова,С.Әбілмәжінова,К.Каймулдинова. Алматы «Атамұра»2012 . Оқулық, әдістемелік құрал,жұмыс дәптерлері,флипчарт, атлас.
Жаңа әдіс-тәсілдер СТО: жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, талқылау, Топтық, жұптық, үштік жұмыс.
Сабақтың барысы Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе 10 мин І.Ұйымдастыру бөлімі

А)Танысу тренингі «Менің туған күнім және мінезім»

Б)Сыныпты топтарға  бөлу

Берілген суреттер  атауына сәйкес өз топтарын табады да топтасады.

В)Үй тапсырмасын бекіту

Сәйкестендіру тест орындайды.

Оқушылар өздерінің есімін атап және туған күндері жылдың қай  мезгіліне келеді және соған орай өз мінезін келтіреді.

Үй  тапсырмасын орындаған оқушының жұмысын көршісі бағалайды.

Тұсаукесер 5 минут 1.Видио көрсету «Африка»

2.Интерактивті тақтаға Африкадағы  өзен-көлдер жайында не білетіндерін жазады.(сабақ соңында осы бетке қайтып келеді,бастапқы білімдерін толықтырады)

1. Көрген видиолары туралы өз ойларын ортаға салады.
Негізгі бөлім 25 минут
  • Ø Insert  стратегиясын қолдану
Білемін Білгім келеді Проблемалық сұрақ
     

Оқушыларға сұрақ: Балалар  ,біздің Африканың өзен-көлдері  жайлы түсінігіміз көп пе екен?

  • -Ендеше   «Мәтінмен жұмыс»  жүргіземіз. Мәтінмен танысқаннан кейін, интерактивті   тақтадағы   кестенің  «Не  білдім?» , «Проблемалық  сұрақ»   деген  бағанын  толықтырайық.
  • «Ұяшық таңдау»  әдісі арқылы  кеңейтілген  тапсырма орындау

1-тапсырма: Африкадағы ірі көлдер мен сарқырамаларды  анықтаңдар.

2-тапсырма:Семантикалық карта мен жұмыс .

3-тапсырма: Интерактивті  тақтаға ірі өзен –көлдерді белгілеу.

  • Ø Жұптық жұмыс:

Оқушылар мәтінді оқымас бұрын өзен-көл туралы білетіндерін бір-бірімен ақылдасып, «Африканың  физикалық  және климат» картасын  салыстыра отырып,дәптерлеріндегі  «білемін» бағанын толтырады.

  • Ø Топтық  жұмыс:

Жазғандарын  оқушылар топта  талқылап,кезекпен  дауыстап оқып шығады.

—  Африканың өзен-көлдері  жайлы  мәліметіміз аз.

 

Интерактивті тақтадан  ұяшық таңдау арқылы  тапсырма орындайды.

Қорытынды Интерактивті тақтадағы  Африканың   өзен-көлдер жайында не білетіндерін жаз ды  сабақ басында ,енді сол парақшаға қайтып келеді де толықтырады. Сабақ  соңында осы бетке қайтып келеді,бастапқы білімдерін толықтырады
Бағалау   Өзін-өзі бағалау «Бағалау ағашы» арқылы бағалайды
Үйге тапсырма   §     , «Ніл  өзені  » реферат жазып келу
Рефлексия жасау   «Смайлик» әдісі арқылы кері байланыс орнату. Балалар бүгінгі сабақ жайында өз көңіл –күйлерін  смайлик арқылы білдіреді.
Сабақтың талдауы  

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша өзгертулер  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма: Африкадағы ірі көлдер мен сарқырамаларды  анықтаңдар.

Африкадағы ірі көлдерді анықтау бойынша  бағалау.

 

Критерий Дескриптор Ұпай
Маңызды мәліметтерді  түртіп алу және оны  оқып,көрсетіп  беру. Маңыздылығын анықтай  білді. 2
Географиялық орнын таба білді 2
Шаруашылықтағын анықтай алды 2
Қандай мемлекеттерде орналасқандығын анықтау 1
Жиынтық балл

 

 

2-тапсырма:Семантикалық карта мен жұмыс .

Өзендер

Бастауы

Қайда барып құяды?

Өзен  режимі

Қоректенуі

  Таудан Жазықтан Көлге Теңізге Мұхитқа Ағынды қатады Жаңбыр суымен Қар суымен Аралас
                     
                     

Семантикалық карта мен жұмысты бағалау:

Критерий Дескриптор Ұпай
Маңызды мәліметтерді  түртіп алу және оны  оқып,көрсетіп  беру. Бастауын табуы 2
Қайда барып құятынын таба білуі 2
Өзен режимі 2
Қоректенуі 1
Жиынтық балл

 

 

3-тапсырма: Интерактивті  тақтаға ірі өзен –көлдерді белгілеу.

Интерактивті  тақтада кескін картамен жұмысты бағалау:

 

Критерий Дескриптор Ұпай
Маңызды мәліметтерді  түртіп алу және картадан көрсетіп  белгілеу. Картадан таба білуі 2
Орналастыра алуы 2
Топта жұмыстана алуы 2
Интерактивті тақтада  еркін пайдалана алуы 1
Жиынтық балл

Үй тапсырмасы: Тест

Жоғары балл-14

 Бағалау шкаласы: «3»-5-8 балл, «4»-9-12 балл, «5»-13-14 балл

1.Ретімен орналастыр:  (әр дұрыс  сәйкестендірілген нұсқа 1 балл болып саналады,барлығы   4 балл)

А)Тропиктік белдеу                            1.б

Б)Экваторлық белдеу                          2.с

В)Субтропиктік белдеу                       3.а

С)Субэкваторлық белдеу                    4.в

2. Сәкесін тап  (3 балл)

А)Дебунджа қаласында ……..  мм жауын-шашын түседі 1: 100 мм
Б)Ауа  температурасы (+240С) жыл бойы тұрақты  болатын,жауын-шашын жыл  бойы  біркелкі,әрі …..   мм ден жоғары түседі 2: 10470 мм
В)Тропиктік  белдеудің  көпшілік  бөлігінде  жауын-шашынның  жылдық  мөлшері …….  мм –ден төмен. 3: 3000   мм
1-    в    , 2-  а    , 3-   б    .  

3.Сәйкестендір  (3 балл)

А) Тропиктік белдеудегі құмды дауыл 1:  Саванналар мен сирек ормандар
Б) Материк аумағының  40 % алып жатқан зона. 2: Самум

 

В) 20  о с.е пен  о.е аралығымен  Мадагаскар аралын алып жатқан белдеу 3:  Субэкваторлық белдеу
1-    б    , 2- а     , 3-      в .  

4.Сахара шөлі.Құмның  беті …..0С   қызады?

А)500С

Б)700С

В)200С

5.Сәйкесін тап   (3 балл)

А)  Африканың жылы климаты  тропиктік ………. боп саналатын 1: шай,мақта
Б)Шығыс Африка таулы үстіртінде 2: кофе,какао,құрма  пальмасы мен  майлы  пальма
В)  Субтропиктік  …… және  қоңыржай ендік  ……. 3:  бидай,көкөніс
1-    б     , 2-а      , 3-в    .  

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы. Оқушы аты- жөні:

(Көршіңді бағала)

Сабақтың өту күні  (уақыты)

Балдық бағалау

Кіріспе

 

Негізгі бөлім Жалпы ұпай

 

  Үй жұмысы 1-3 балл- «3», 4-5 балл- «4», 6-7 балл – «5» 1-6  балл- «3» ,  7-18  балл- «4», 19-21 балл – «5»
«3»-5-8 балл, «4»-9-12 балл, «5»-13-14 балл
     
Ескерту  

Өзіңді бағала: Қай жерде тұрсың бүгінгі сабақта?

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *