Сыныбы:7 | Күні: 20/11/14 №20 | ||||||||
Тақырыбы | Ішкі сулары | ||||||||
Мақсаты | Оқушыларды Африканың зендері мен көлдерімен таныстыру | ||||||||
Күтілетін нәтиже | А) Өзен көлдері туралы біледі | ||||||||
В) Шаруашылыққа пайдалану көздерін анықтайды. | |||||||||
С) Экологиялық , ғаламдық проблемаларының себеп салдарын анықтап , шешу жолдарын ұсынады. | |||||||||
Дереккөздер, құрал-жабдықтар | Ә.Бейсенова,С.Әбілмәжінова,К.Каймулдинова. Алматы «Атамұра»2012 . Оқулық, әдістемелік құрал,жұмыс дәптерлері,флипчарт, атлас. | ||||||||
Жаңа әдіс-тәсілдер | СТО: жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, талқылау, Топтық, жұптық, үштік жұмыс. | ||||||||
Сабақтың барысы | Уақыты | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||||||
Кіріспе | 10 мин | І.Ұйымдастыру бөлімі
А)Танысу тренингі «Менің туған күнім және мінезім» Б)Сыныпты топтарға бөлу Берілген суреттер атауына сәйкес өз топтарын табады да топтасады. В)Үй тапсырмасын бекіту Сәйкестендіру тест орындайды. |
Оқушылар өздерінің есімін атап және туған күндері жылдың қай мезгіліне келеді және соған орай өз мінезін келтіреді. Үй тапсырмасын орындаған оқушының жұмысын көршісі бағалайды. |
||||||
Тұсаукесер | 5 минут | 1.Видио көрсету «Африка»
2.Интерактивті тақтаға Африкадағы өзен-көлдер жайында не білетіндерін жазады.(сабақ соңында осы бетке қайтып келеді,бастапқы білімдерін толықтырады) |
1. Көрген видиолары туралы өз ойларын ортаға салады. | ||||||
Негізгі бөлім | 25 минут |
Оқушыларға сұрақ: Балалар ,біздің Африканың өзен-көлдері жайлы түсінігіміз көп пе екен?
1-тапсырма: Африкадағы ірі көлдер мен сарқырамаларды анықтаңдар. 2-тапсырма:Семантикалық карта мен жұмыс . 3-тапсырма: Интерактивті тақтаға ірі өзен –көлдерді белгілеу. |
Оқушылар мәтінді оқымас бұрын өзен-көл туралы білетіндерін бір-бірімен ақылдасып, «Африканың физикалық және климат» картасын салыстыра отырып,дәптерлеріндегі «білемін» бағанын толтырады.
Жазғандарын оқушылар топта талқылап,кезекпен дауыстап оқып шығады. — Африканың өзен-көлдері жайлы мәліметіміз аз.
Интерактивті тақтадан ұяшық таңдау арқылы тапсырма орындайды. |
||||||
Қорытынды | Интерактивті тақтадағы Африканың өзен-көлдер жайында не білетіндерін жаз ды сабақ басында ,енді сол парақшаға қайтып келеді де толықтырады. | Сабақ соңында осы бетке қайтып келеді,бастапқы білімдерін толықтырады | |||||||
Бағалау | Өзін-өзі бағалау | «Бағалау ағашы» арқылы бағалайды | |||||||
Үйге тапсырма | § , «Ніл өзені » реферат жазып келу | ||||||||
Рефлексия жасау | «Смайлик» әдісі арқылы кері байланыс орнату. | Балалар бүгінгі сабақ жайында өз көңіл –күйлерін смайлик арқылы білдіреді. | |||||||
Сабақтың талдауы |
|
||||||||
Сабақ бойынша өзгертулер |
1-тапсырма: Африкадағы ірі көлдер мен сарқырамаларды анықтаңдар.
Африкадағы ірі көлдерді анықтау бойынша бағалау.
Критерий | Дескриптор | Ұпай |
Маңызды мәліметтерді түртіп алу және оны оқып,көрсетіп беру. | Маңыздылығын анықтай білді. | 2 |
Географиялық орнын таба білді | 2 | |
Шаруашылықтағын анықтай алды | 2 | |
Қандай мемлекеттерде орналасқандығын анықтау | 1 | |
Жиынтық балл |
2-тапсырма:Семантикалық карта мен жұмыс .
Өзендер |
Бастауы |
Қайда барып құяды? |
Өзен режимі |
Қоректенуі |
||||||
Таудан | Жазықтан | Көлге | Теңізге | Мұхитқа | Ағынды | қатады | Жаңбыр суымен | Қар суымен | Аралас | |
Семантикалық карта мен жұмысты бағалау:
Критерий | Дескриптор | Ұпай |
Маңызды мәліметтерді түртіп алу және оны оқып,көрсетіп беру. | Бастауын табуы | 2 |
Қайда барып құятынын таба білуі | 2 | |
Өзен режимі | 2 | |
Қоректенуі | 1 | |
Жиынтық балл |
3-тапсырма: Интерактивті тақтаға ірі өзен –көлдерді белгілеу.
Интерактивті тақтада кескін картамен жұмысты бағалау:
Критерий | Дескриптор | Ұпай |
Маңызды мәліметтерді түртіп алу және картадан көрсетіп белгілеу. | Картадан таба білуі | 2 |
Орналастыра алуы | 2 | |
Топта жұмыстана алуы | 2 | |
Интерактивті тақтада еркін пайдалана алуы | 1 | |
Жиынтық балл |
Үй тапсырмасы: Тест
Жоғары балл-14
Бағалау шкаласы: «3»-5-8 балл, «4»-9-12 балл, «5»-13-14 балл
1.Ретімен орналастыр: (әр дұрыс сәйкестендірілген нұсқа 1 балл болып саналады,барлығы 4 балл)
А)Тропиктік белдеу 1.б
Б)Экваторлық белдеу 2.с
В)Субтропиктік белдеу 3.а
С)Субэкваторлық белдеу 4.в
2. Сәкесін тап (3 балл)
А)Дебунджа қаласында …….. мм жауын-шашын түседі | 1: 100 мм |
Б)Ауа температурасы (+240С) жыл бойы тұрақты болатын,жауын-шашын жыл бойы біркелкі,әрі ….. мм ден жоғары түседі | 2: 10470 мм |
В)Тропиктік белдеудің көпшілік бөлігінде жауын-шашынның жылдық мөлшері ……. мм –ден төмен. | 3: 3000 мм |
1- в , 2- а , 3- б . |
3.Сәйкестендір (3 балл)
А) Тропиктік белдеудегі құмды дауыл | 1: Саванналар мен сирек ормандар |
Б) Материк аумағының 40 % алып жатқан зона. | 2: Самум
|
В) 20 о с.е пен о.е аралығымен Мадагаскар аралын алып жатқан белдеу | 3: Субэкваторлық белдеу |
1- б , 2- а , 3- в . |
4.Сахара шөлі.Құмның беті …..0С қызады?
А)500С
Б)700С
В)200С
5.Сәйкесін тап (3 балл)
А) Африканың жылы климаты тропиктік ………. боп саналатын | 1: шай,мақта |
Б)Шығыс Африка таулы үстіртінде | 2: кофе,какао,құрма пальмасы мен майлы пальма |
В) Субтропиктік …… және қоңыржай ендік ……. | 3: бидай,көкөніс |
1- б , 2-а , 3-в . |
Бағалау парағы. Оқушы аты- жөні:
(Көршіңді бағала)
Сабақтың өту күні (уақыты) |
Балдық бағалау |
||
Кіріспе
|
Негізгі бөлім | Жалпы ұпай
|
|
Үй жұмысы | 1-3 балл- «3», 4-5 балл- «4», 6-7 балл – «5» | 1-6 балл- «3» , 7-18 балл- «4», 19-21 балл – «5» | |
«3»-5-8 балл, «4»-9-12 балл, «5»-13-14 балл | |||
Ескерту |
Өзіңді бағала: Қай жерде тұрсың бүгінгі сабақта?
[bws_related_posts]