Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ембі қаласы, №7 орта мектебі
Нұрсейтова Гүлбақыт Сағынқызы
Б.Майлин «Түйебай» әңгімесі қысқа мерзімді жоспары
Пәні | Қазақ әдебиеті | Класы 6 «Б» |
Сабақтың тақырыбы | Б.Майлин «Түйебай» әңгімесі |
Сабақтың мақсаты | Әңгіме мазмұнын меңгерте отырып, шығармадағы басты кейіпкер Түйебай образын ашу, кейіпкерлерге мінездеме беру, оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту, мейірімділіккеадамгершілік асыл қасиеттерге тәрбиелеу.
|
|||||
Күтілетін нәтиже | ¨ Әңгіме мазмұнын меңгереді;
¨ Топтық,жұптық жұмыс жасауға үйренеді; ¨ Өзіндік ой – пікірі ,көзқарасы,таным-талғамы қалыптасады. ¨ Сөздік қоры молаяды. ¨ Жазбаша,ауызша тіл мәдениеті қалыптасады. |
|||||
КЕЗЕҢДЕРІ |
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |
БАҒАЛАУ |
РЕСУРСТАР |
||
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Оқушыларды түгендеп,назарын сабаққа аудару. 2.Психологиялық тренинг . 3 топқа бөледі. |
Оқушылар психологиялық тренингке қатысады. 4 топқа бөлінеді. |
|
Үлестірмелі парақшалар
|
||
Үй тапсырмасы
|
¨ С.Сейфуллин «Далада» арнау өлеңінен үзінді жаттау | Оқушылар арнау өлеңнен жаттаған үзінділерін жатқа айтады. СКТ жасайды. | Өзара бағалау
|
Ғаламтор мәліметтері
Оқулық |
||
Қызығушылықты ояту
|
¨ Бейімбет Майлин туралы мәлімет (мазмұнадау)
Сабақтың тақырыбы туралы оқушы пікірін білу.
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады. | ||||
Мағынаны тану
|
1.Әңгіме мазмұнын ЖИГСО әдісі арқылы меңгертеді.
2. «Түйебай» әңгімесі бойынша жоспар: 1. Қоржын томар жайлауы 2. Ауыл балалары молдадан оқуда 3.Түйебайдың сабақтан кешігуі 4. Молдамен қоштасуы 5.ҚойшыТүйебай 3. Мәтіндегі түсініксіз сөздердің мәнін ашу. 4.«Заман және оқушы» Оқушылар осы тақырыпта өз ойларын айтады |
Өздеріне берілген тапсырмалар бойынша топта жанұя, қонақ топтарында талқылап, жұмыс жасайды. |
Үш шапалақ
|
Көркем әдебиеттер Әдебиет теориясы |
||
Ой толғаныс. | РАФТ – жазу
Р – рөлі Түйебайға А – аудиториясы ХХI ғасыр оқушыларынан Ф – формасы хат түрінде Т – тақырыбы |
Оқушылар белсенді иожд
|
Өзара бағалау |
|||
Бағалау | Бүгінгі сабақ бойынша өзін-өзі бағалауды ұсынады. Досына смс жазу. | Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Сабақтан алған әсерін смс арқылы білдіреді. | Бағдаршам
Телефон |
|||
Сабақты қорытындылау | Үйге тапсырма:
«Түйебай» әңгімесінің мазмұнын оқу.
|
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады. | Оқулық
Ғаламтор мәліметтері |
|||
[bws_related_posts]