Басы » Бастауыш сыныптар » Мен, (бен, пен), және шылаулары

Мен, (бен, пен), және шылаулары

«Бұқаржырау ауданы «Керней орта мектебі» КММ-нің

бастауыш сынып мұғалімі Ахметжамиева Айгерім Акжановнаның

тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау

Сыныбы: 4а  сынып

Сабақтың тақырыбы: Мен, (бен, пен), және шылаулары

Мақсаты: Мен, (бен, пен), және шылаулары туралы түсінік беру;

Міндеттері:

-шылаулардың сөйлем ішінде қандай қызымет атқаратынын түсіну;

— өздігінен білім алуға дағдылану;

— «оқушы үнін» тыңдау және талантты, дарынды оқушыларды анықтау;

-ауызша, диалогты сөйлеу машығын жетілдіру;

-сыни ойлау дағдыларын дамыту;

Қолданылатын модульдер: «Оқыту  мен оқудағы жаңа тәсілдер» , «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»«АКТ»,«Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».

Әдіс-тәсілдер: «Шаттық шенбер», «Сыртқы, ішкі шеңбер», «Мағынаны ашу»,«Блум кубигі»,«Балалар философиясы», «Сергіту сәті», «ой толғау»,  «Бағдаршам», «2 жұлдыз,1 тілек.», «Сөйлемдер банкісі», «Ауадағы сұрақтар»,

«Қосу ,алу ,қызықты»

Сабақтың кезеңі

Уақыты

Дағдылары

Әдіс-тәсілдері

Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

«Шаттық шеңбер» биі

Мақсаты: ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру

Оқушылардың көңіл-күйіне назар аударады.

Шеңбер жасап, шеберді айнала музыка әуенімен билейді.

Музыка әуені ойналады.

«Достар» әні

«Таныстыру»

Мақсаты: тұлға аралық қарым-қатынас орнату.

Аттарын айтып, атына байланысты сын есімдер айтамыз.

Шеңбер бойына тұрып, өздеріннің аттарының бірінші әріпіне байланысты сын есім айтып  таныстырады.

ІІ

Үй жұмысын тексеру

«Сыртқы,ішкі шеңбер» арқылы үй жұмысы сұралады.

Мақсаты:  Өткен тақырыпты пысықтау.

Үстеу  туралы не білесің?

Оқушылар жұптасып, есімдік туралы білетіндерін бір-біріне баяндайды.

Оқушылар бір-бірін стикерлер арқылы бағалайды.

Музыка әуенімен шеңбер бойынша айналып билейді. Музыка әуені тоқтаған кезде жұптасып, бір-біріне айтады. (3 рет қайталана-ды)

Топ құру (топқа бөлу)

Оқушыларды топқа бөлу. Есімдік

Зат есім Етістік

Оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды.

Оқушылар қима қағаздарды алып, өз орындарын тауып отырады.

Қима қағаздар:

Есімдік

Зат есім

Етістік

«Өрмекші тор»

Өрмекші торы арқылы әр топ өзінің атауы бойынша жалпы мәлімет береді.( Есімдік дегеніміз не? Қандай есімдіктер бар? т.б.

Топ мүшелері бірін- бірі  бағалайды.

Смайлики Вконтакте - 21 Ноября 2012 - Уникальние програми ск…

hi5 анимация смайлик картинка скачать бесплатно (смайл смайлы смайлі smile анимашки аватарки) Жизнь смайликов Мир смайликов

Түрлі-түсті жіп

ІІІ

Тұсаукесер

Білім

«Мағынаны ашу»

1.Мақсаты:

Жаңа ақпаратпен танысу;

«Балалар философиясы» әдісі

Оқушыларға ережені оқулықтан оқуды ұсынады.

Оқулықтағы ережені жеке-жеке оқып, топта талдап, топта 2-3 оқушыдан сұралады.

Басбармақ арқылы бағалау.

Түрлі-түсті стакандармен мұғалімнің бағалауы;

Қазақ тілі оқулығы

75 бет

АКТ

ІV

Негізгі бөлім.

Түсінік

«Блум кубигі»

Мақсаты: жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендігін байқау;

Не үшін?

(8-ЖАТТЫҒУ)

шылауларды атап, не үшін қолданып тұрғандығын айт.

Түсіндір:

Мақалдарды көшіріп жазып, мағынасын түсіндір.

Атап бер:

мәтінді көшіріп жазып, шылауларды атап бер.

Бөліс:

мәтінді көшіріп жазып шылаулар туралы ойыңды бөліс.

Ойластыр:

Шылаулары бар сөйлемдер ойластырып жаз.

Әр топқа кубик лақтыру арқылы тапсырмаларды орындайды.

Жарайсың!

Сегодня у "Смайлика" :-) День Рожденье. Ему исполнилось 30 лет. . Всё о туризме

Түрлі-түсті стакандармен мұғалімнің бағалауы;

Блум кубигі

Қазақ тілі оқулығы

Сергіту сәті

АКТ

«Бағдаршам» арқылы топқа бөліну.

Топқа бөлінген соң өз жұптарын анықтайды.

Қолдану

«Тақырыптық түйінді сөздер»

Мақсаты: Тақырыпты меңгеру бағытын анықтау

Ине мен біз керісіп қалды.

-Сен өткен жерден мен де өтемін! – деді.

Шәкенді мен құшақтап сүйіп жатырмын.

Дүниенің тапшы кезінде мен велосипедке құмар болдым.

Жомарт қазіргісі мен келешегін салыстырып отыр.

Шылауы бар сөйлемдерді екінші шеңберге жазады. Өз-ара жұппен орындайды. Екі жұп тақтада орындайды.

Бағдаршам арқылы бағалау.

Өз — ара жұп бірін-бірі бағалайды.

Түрлі — түсті стикермен мұғалімнің бағалауы;

Бағдаршам

қималары

АКТ

Сөйлемдер         Біздің

Банкісі         тақырып

D:\мама\Крней орта мект. семинар\фото сабак семинар\100_9874.JPG

Талдау

«1минуттық эссе»

Мақсаты: ойға жүйрік тілге шешен, әрбір жазба түрін еркін жазу;

«Менің анам»

«Менің әкем»

«Көктем келді»

Әр топ өзіне шығарманы таңдайды.

«Супер!»

«Жарайсың!»

«Керемет!»

мадақтау, қолпаштау арқылы оқушылар бірін –бірі бағалайды.Коллекция смайликов - можно как кнопки - 26 Ноября 2013 - Персональный сайт

V

Қорытынды

Жинақтау

«Ауадағы сұрақтар»

Мақсаты:

Білімдерін пысықтау.

Шарларға сұрақтар жазылып ұшырылады.

1. Шылау өзі алдында толық мағына береді деп ойлайсың ба?

2. Шылау сөйлем мүшесі бол ала ма деп ойлайсыңдар ма?

3. Шылаулар сұраққа жауап береді деп ойлайсыңдар?

Оқушылар шарларды ұстап, сұрақтарды оқып, топта талдап, флипчартқа жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Түрлі-түсті стакандармен мұғалімнің бағалауы;

Голякова Мария - Шебный мир проходит уже второй год и пользуется у участников неожиданной популярностью: на конкурс.

Шарлар

Стикерлер

Түрлі-түсті стакандар

Бағалау

Қосу, алу, қызықты.

(Кері байланыс)

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Оқушылар стикерге жазады.

Мұғалім оқушылардың қортынды бағасын шығарады.

Слайд№2

E:\рабочий стол\сабак казак тили  шылау семинар\Сабақ казак т\IMG_1021.JPG

D:\мама\Крней орта мект. семинар\фото сабак семинар\100_9874.JPG

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *