Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы
«№ 42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Оспанова Жадыра Амангелдіқызы
Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш 3 сынып
Сабақтың атауы | Баяндауыш. | |
Сілтеме | Алматы Атамұра /Қазақ тілі-2 басылым / | |
Жалпы мақсаты | Баяндауыш туралы алған білімдерін бекіту. Сауатты жазуға үйретуде ережелерге көңіл бөлу керектігін түсіндіру. Сөйлем мүшесіне талдай алу дағдыларын арттыру. Ұжымшылдыққа тәрбиелеу. | |
Оқыту нәтижесі | Бастауыш пен баяндауышты ажыратуды үйренеді. Баяндауыш туралы алған білімдерін бекітеді. Сөйлем мүшесіне талдай алады. Өз ойын толық жеткізеді. | |
Негізгі идеялары | Оқушыларға қыс мезгілінің сыйы «Аққала» жасату барысында топпен жұмыс істеуге, берілген тапсырмаларды түсініп орындауға, өз жұмысына баға бере білуге үйрету. Сөйлем мүшесіне талдай алуға және баяндауыштың ережесін есте сақтауға дағдыландыру. | |
Тапсырмалар | Мұғалім тарапынан берілетін тапсырмалар | Оқушыдан күтілетін іс-әрекет, нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі
Видео-ролик: Құмырсқалар |
Оқушыларды ұйымдастыру. Топтарға бөлу. Сабақтың өткізілу жолын түсіндіруді | Оқушылар топпен қалай жұмыс атқаруға болатынын өз ойларымен айтады. |
Үй тапсырмасын тексеру | Балаларға сөйлемдер беріледі. | Оқушылар сөйлемдерді оқиды, ажыратады |
І. Қызығушылығын ояту. | Әр топқа конверттер таратылады. Ішіндегі тапсырмаларды орындайды.
|
Әр топ сұрақтарға жауап береді. (Дара, күрделі баяндауыштың ережесін шығарады) |
ІІ. Мағынаны тану.
Слайдтар
А4 қағазы
|
1-тапсырма: 63 – жаттығу
Мақалдарды жатқа жаз
2-тапсырма: «Кім тапқыр» ойыны 61-жаттығу. Сөйлемдерді оқы. Жаңбыр тамшысынан өшіп қалған баяндауыш-тарды орнына қой. 1-топ: Мектепте асхана …. 2-топ: Аспазшы тамақты дәмді …. 3-топ: Балалар үзілісте асханаға …. Жақсы ата — орман, жақсы бала-қорған. Оқу -білім бұлағы, білім -өмір шырағы |
Оқушылар мақалдарды жатқа жазады, баяндауышты тауып сызады.Мақалдардың мәнін түсіндіреді.
1-топ. Кеше қар қалың жауды 2-топ. Қар қалың жауды 3-топ. Бүгін жапалақтап қар жауды
1-топ. бар
2-топ.пісіреді
3-топ. келді
(Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен болғанда сызықша қойылады) |
Сергіту сәтін өткізу
|
||
Диктант жазу әдістемесі |
3-тапсырма: «Ой жинақта, талдаумен»
Тапсырмаларды таратып береді. Берілген нұсқа бойынша сөйлем құрау. Сөйлемнен сұрақ қойып тұрлаулы, тұрлаусыз мүшені тап. Ойлануға 2 минут, жұмысты орындауға 2 минут беріледі. 1 топ тапсырмасы: Кім? Нені? Не істеді? 2 топ тапсырмасы: Не? Неден? Не істеді? 3 топ тапсырмасы: Кім? Қайда? Не қылды?
4-тапсырма: 62-жаттығу. Мәтінді тиісті тыныс белгілерін қойып, көшіріп жаз. |
(Зайра шәй жасады)
Балалар Ақлима әжейге көмекке келді.Қыздар үй тазалады.Ұлдар отын жарды. Ақлима әжей балаларға риза болды. |
ІІІ. Ой-толғаныс.
Терме диктант
|
1-тапсырма:
Диктанттан баяндауыштарды теріп жаз |
Диктанттан баяндауыштарды теріп жазады. |
Кубизм стратегиясы | Өтілген сабақтың нәтижесі туралы сұрақтар қойылады.
1.Зерттеңіз Баяндауыш қандай сөз табынан тұрады?
Неге ұқсайды?
Сөйлемнің қандай мүшесі?
Неше түрі бар?
Мысал келтір
Сонымен, баяндауыш дегеніміз не? |
Оқушылар қойылған сұрақтар бойынша өз ойларымен бөліседі.
Етістіктен
Етістікке
Тұрлаулы
Дара, күрделі Мен кеше театрға бардым
Бастауыштың іс әрекетін, қимылын білдіретін сөзді баяндауыш дейміз |
Үйге тапсырма беру | 65-жаттығу. 91 бет | |
Бағалау | Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен көңіл-күйлерін смайлик арқылы көрсетеді. |