Басы » Кембридж бағдарламасы » Махамбет Өтемісұлы «Аттанып едім көп үшін…»

Махамбет Өтемісұлы «Аттанып едім көп үшін…»

svetlana

Қазақәдебиеті Батыс Қазақстан облысыТасқала ауданы

Ы.Алтынсарин атындағы ЖББО мектебінің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі С.У.Усенова

10-сынып
Сабақтыңтақырыбы Махамбет Өтемісұлы «Аттанып едім көп үшін…»
Жалпымақсаты Бүгінгі өскелең ұрпаққа ақынның кім екендігін, оның
өлеңдерінің тақырыбын, тарихын аша отырып, ақынды
жаңа қырынан таныту, өлеңдеріне талдау жасату, сыни ойлауға жетелеу.
Күтілетіннәтижелер — Шығармашылық қабілеттері  қалыптасады;-Топта ойласа отырып, таңдау жасайды және шешім қабылдайды;

-Тапсырмаларға өз ойын айта алады;

— Оқушылар сөздік қорын молайтады;

— Сабақта тапсырманы қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады;

-Сыни ойлайды.

Сабақтүрі Қайталау сабағы
Ресурстар  проектр, интербелсенді тақта, слайд-презентация,  түрлі түсті стикерлер.
Оқыту әдістері:    топтық жұмыс, диалогтік оқыту, СТО стратег.(«Алты ойлау қалпағы»,»Миға шабуыл», «Автор орындығы», «Семантикалық карта».
Сабақкезеңдері Мұғалімнің  сабақ бойынша жазбалары 

 

 

Сергіту сәті:

Махамбеттің күйі «Жұмыр қылыш».

 

Түрлі түсті көбелектерді таңдау арқылы 6 топқа бөлу, көшбасшысын сайлау.

 

  1. «Автор орындығы»: оқушылар Махамбет өлеңдерінде кездесетін этнолингвистикалық атаулардың түсіндірме сөздіктен жазып әкелген анықтамаларын оқиды.
  2. «Ой қозғау»/Махамбет және ол өмір сүрген заман:1) Балалық, жастық шағы.

2) Көтеріліс кезінде.  3) Көтерілістен кейін.

  1. Семантикалық карта: өлең жолдарынан әдеби қолданыстарды айыру.

 

Эдвард де Бононың » 6 ойлау  қалпағы» :

  1. Ақ қалпақ: тақырып бойынша фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беріңдер.

2.Қызыл қалпақ: Махамбет шығармашылығымен танысу барысындағы  ішкі сезім, эмоция, сезінулеріңді білдіріңдер.

  1. Қара қалпақ: негативті ойлау, яғни көтерілістің жеңіліске ұшырауы, Исатай, Махамбеттің қаза болуы туралы пессимистік ойларыңды білдіріңдер. Ізгілік-жауыздық, адалдық-қараулық, жақсылық-жамандықтар бірдей ме, күштері тең бе?
  2. Сары қалпақ: Махамбет шығармашылығы бойынша оптимистік, позитивті ойларыңды білдіріңдер. Ізгілік-жауыздық, адалдық-қараулық, жақсылық-жамандықтар бірдей ме, күштері тең бе?
  3. Жасыл қалпақ: жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар ұсыныңдар.
  4. Көк қалпақ: тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар, топтардың жұмысын бағалаңдар.

Шығарма жазуға дайындалу: «Махамбет поэзиясының өршіл рухы»

Сабақтан алған әсерлері туралы стикерлерге жазып, слайдқа жабыстырады.

Тұлғааралық байланысты орнату.5 мин.

Топқа бөлу

(3 мин.).

 

Тұсаукесер

(15 мин.).

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

(10 мин. -топтық дайындық,

10 мин.- жұмыстарын қорғау).

 

 

 

 

 

 

Бағалау.

Қорытынды.

Ү/т. беру.

Рефлексия.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *