Қазақәдебиеті | Батыс Қазақстан облысыТасқала ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББО мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі С.У.Усенова |
10-сынып |
Сабақтыңтақырыбы | Махамбет Өтемісұлы «Аттанып едім көп үшін…» | |
Жалпымақсаты | Бүгінгі өскелең ұрпаққа ақынның кім екендігін, оның өлеңдерінің тақырыбын, тарихын аша отырып, ақынды жаңа қырынан таныту, өлеңдеріне талдау жасату, сыни ойлауға жетелеу. |
|
Күтілетіннәтижелер | — Шығармашылық қабілеттері қалыптасады;-Топта ойласа отырып, таңдау жасайды және шешім қабылдайды;
-Тапсырмаларға өз ойын айта алады; — Оқушылар сөздік қорын молайтады; — Сабақта тапсырманы қалай жасағаны туралы немесе нені үйренгені туралы айта алады; -Сыни ойлайды. |
|
Сабақтүрі | Қайталау сабағы | |
Ресурстар | проектр, интербелсенді тақта, слайд-презентация, түрлі түсті стикерлер. | |
Оқыту әдістері: топтық жұмыс, диалогтік оқыту, СТО стратег.(«Алты ойлау қалпағы»,»Миға шабуыл», «Автор орындығы», «Семантикалық карта». | ||
Сабақкезеңдері | Мұғалімнің сабақ бойынша жазбалары
Сергіту сәті: Махамбеттің күйі «Жұмыр қылыш».
Түрлі түсті көбелектерді таңдау арқылы 6 топқа бөлу, көшбасшысын сайлау.
2) Көтеріліс кезінде. 3) Көтерілістен кейін.
Эдвард де Бононың » 6 ойлау қалпағы» :
2.Қызыл қалпақ: Махамбет шығармашылығымен танысу барысындағы ішкі сезім, эмоция, сезінулеріңді білдіріңдер.
Шығарма жазуға дайындалу: «Махамбет поэзиясының өршіл рухы» Сабақтан алған әсерлері туралы стикерлерге жазып, слайдқа жабыстырады. |
|
Тұлғааралық байланысты орнату.5 мин.
Топқа бөлу (3 мин.).
Тұсаукесер (15 мин.).
Негізгі бөлім (10 мин. -топтық дайындық, 10 мин.- жұмыстарын қорғау).
Бағалау. Қорытынды. Ү/т. беру. Рефлексия.
|
Ілмек"Аттанып едім көп үшін..." «Алты ойлау қалпағы» автор орындығы Диалогтік оқыту Махамбет Өтемісұлы миға шабуыл Семантикалық карта СТО стратег топтық жұмыс