Басы » Биология » Жасушадағы зат және энергия алмасу

Жасушадағы зат және энергия алмасу

1Жамбыл облысы , Қордай ауданы,

Гвардейский    қалашығы

№ 43 Б.Момышұлы атындағы орта мектебі,

 Биология пәні мұғалімі  Инсенова Құндыз Шәріпқазықызы

Сабақтың тақырыбы:Жасушадағы  зат  және энергия алмасу.

Сабақтың мақсаты: Жасушадағы зат және энергия алмасу туралы білім бере отырып, өз бетінше ізденуге талпындыру, ауызекі сөйлеулерінің дамуына ықпал ету.

Сабақтың міндеттері:1.Жасушадағы зат және энергия алмасу туралы  білімді меңгереді.

  1. Мәтінге талдау жасауды үйренеді, сұрақ қою дағдысы мен сөйлеу мәдениеті жетіледі.
  2. Ынтымақтастық пен достық қарым-қатынасы нығаяды, бір-біріне сенімділігі артады.

Әдіс-тәсілдері: «Ой шақыру стратегиясы (Кластер),  ЖИГСО,  Топтық жұмыс.  АКТ    мен жұмыс.

Сілтеме:  Мұғалімге арналған нұсқаулық, әдістемелік  нұсқау,  интернет,  электронды оқулық.

Ресурстар:,флипчарт,маркер,стикер,кестелер, конверттегі сұрақтар.

 

 

Сабақ

кезеңдері

 

Уақыты

 

Мұғалімнің  әрекеті

 

Оқушының әрекеті

 

Күтілетін

нәтиже

 

Бағалау

1.  

Ұйымдастыру

 

3мин

 

Топқабөлу.(сандар арқылытопқа  бөлу, 1,2,3,4 Психологиялықахуал:әр топ бір-бірінежылылебіздерінбілдіріп,  оқушыларарасында еркіндік атмосферасын                      орнату.

Бағалау парағын тарату.

Ітоп

ІІтоп

ІІІтоп

 

Оқушыларжылы лебізбен бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады.Оқу құралжабдықтарындайындайды.

 

 

Оқушының сабаққа деген ынтасы артады

 

2

 

Үй тапсырмасынсұрау

 

5мин

 

«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.(Допты  лақтыруарқылы сұрақ қою, оқушыларға бағытталады.) Мыс: Вирус енген жасушада қандай өзгеріс болады? Қалай ойлайсыңдар?

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап беріп , келесі оқушыға сұрақты қояды. Сөйтіп оқушылар кезектесе жауап беріп, бір-біріне сұрақ қояды.

 

Оқушы өз мүмкіндіктеріне қарай сұраққа жауап береді, сұрақты нақты қоюға дағдыланады.

 

Бағалау критерийлері арқылы топ басшылары бағалайды.

 

3 Жаңа сабақ 25мин

 

1.Ой шақырустратегиясы. Зат алмасу туралыжалпытүсінікқалыптастыру. Кластер құру. (Тақтаға)

2 ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну.

№ 1 оқушылар  Зат алмасу.

№2 оқушы Автотрофтылар

№3 оқушы Гетеротрофтылар

№4 оқушы Фотосинтез, хемосинтез.

№5Паразиттер

Барлық топтағы сәйкес нөмірлі оқушылар бірігіп, мәтінді оқып талқылап , өз топтарына қайтып келіп, мәтінді түсіндіреді.

 

  1. Электронды оқулық пен жұмыс. «Зат және энергия алмасу» тақырыбынан үзінді көрсету.

 

1оқушылардың ойы мен бұрынғы білімі анықталады..

2.Мәтінді бөліп оқиды.

3.Топта талқылайды. Бірін-бірі тыңдайды.

4.Тақырыпты толықтыра отырып ізденеді.

5.Оқушылар топ болып бірлесе жұмыс атқарады.

 

 

 

Электронды оқулық арқылы өздерінің білімдерін толықтырады.

Оқушылар жеке өз бетімен ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау  жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды.

 

Топ  басшысы бағалау парақшасына баға қойып отырады.

 

 

4  

Бекіту

 

6мин

Термин сөздерге түсінік беру. (Конверттегі құпия сөзді табу). Әр топ бір-біріне   жасырылған сөзге сипаттама бере отырып, сол сөзді табуға нұсқау береді.

 

Әр  оқушы бүгінгі сабақ бойынша бір сөйлемнен айтып шығады. Қалғандары ол сөйлемді қайталамауы керек. Ой толғауға  дағдыланады, есте сақтау мен сөйлеу дағдылары жақсарады.  

Топ бір-бірін бас бармақ әдісі арқылы бағалайды.

5

 

 

 

 

Қорыту

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

«Сиқырлы қалам» әдісі арқылы сабақты қорыту.

Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

Ойларын жүйелейді, қорытындылайды.

 

Тақырыпты жүйелеп, жинақтап қорыту дағдысы дамиды Кері байланыс жүргізуде стикерлерге жазу арқылы тақтаға іледі
 

 

6

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

 

1мин

 

 

 

Үйтапсырмасын тақтаға  жазу , нұсқау беру.

Тақырыпты оқу, қосымша іздену, кестені дәптерге толтыру.

 

 

Күнделіктеріне үйтапсырмасын жазады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *