Жамбыл облысы , Қордай ауданы,
Гвардейский қалашығы
№ 43 Б.Момышұлы атындағы орта мектебі,
Биология пәні мұғалімі Инсенова Құндыз Шәріпқазықызы
Сабақтың тақырыбы:Жасушадағы зат және энергия алмасу.
Сабақтың мақсаты: Жасушадағы зат және энергия алмасу туралы білім бере отырып, өз бетінше ізденуге талпындыру, ауызекі сөйлеулерінің дамуына ықпал ету.
Сабақтың міндеттері:1.Жасушадағы зат және энергия алмасу туралы білімді меңгереді.
- Мәтінге талдау жасауды үйренеді, сұрақ қою дағдысы мен сөйлеу мәдениеті жетіледі.
- Ынтымақтастық пен достық қарым-қатынасы нығаяды, бір-біріне сенімділігі артады.
Әдіс-тәсілдері: «Ой шақыру стратегиясы (Кластер), ЖИГСО, Топтық жұмыс. АКТ мен жұмыс.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, әдістемелік нұсқау, интернет, электронды оқулық.
Ресурстар:,флипчарт,маркер,стикер,кестелер, конверттегі сұрақтар.
№ |
Сабақ кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
Бағалау |
1. |
Ұйымдастыру |
3мин |
Топқабөлу.(сандар арқылытопқа бөлу, 1,2,3,4 Психологиялықахуал:әр топ бір-бірінежылылебіздерінбілдіріп, оқушыларарасында еркіндік атмосферасын орнату. Бағалау парағын тарату. Ітоп ІІтоп ІІІтоп |
Оқушыларжылы лебізбен бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады.Оқу құралжабдықтарындайындайды.
|
Оқушының сабаққа деген ынтасы артады |
|
2 |
Үй тапсырмасынсұрау |
5мин |
«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.(Допты лақтыруарқылы сұрақ қою, оқушыларға бағытталады.) Мыс: Вирус енген жасушада қандай өзгеріс болады? Қалай ойлайсыңдар?
|
Оқушылар сұраққа жауап беріп , келесі оқушыға сұрақты қояды. Сөйтіп оқушылар кезектесе жауап беріп, бір-біріне сұрақ қояды. |
Оқушы өз мүмкіндіктеріне қарай сұраққа жауап береді, сұрақты нақты қоюға дағдыланады. |
Бағалау критерийлері арқылы топ басшылары бағалайды.
|
3 | Жаңа сабақ | 25мин
|
1.Ой шақырустратегиясы. Зат алмасу туралыжалпытүсінікқалыптастыру. Кластер құру. (Тақтаға)
2 ЖИГСО әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну. № 1 оқушылар Зат алмасу. №2 оқушы Автотрофтылар №3 оқушы Гетеротрофтылар №4 оқушы Фотосинтез, хемосинтез. №5Паразиттер Барлық топтағы сәйкес нөмірлі оқушылар бірігіп, мәтінді оқып талқылап , өз топтарына қайтып келіп, мәтінді түсіндіреді.
|
1оқушылардың ойы мен бұрынғы білімі анықталады..
2.Мәтінді бөліп оқиды. 3.Топта талқылайды. Бірін-бірі тыңдайды. 4.Тақырыпты толықтыра отырып ізденеді. 5.Оқушылар топ болып бірлесе жұмыс атқарады.
Электронды оқулық арқылы өздерінің білімдерін толықтырады. |
Оқушылар жеке өз бетімен ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды.
|
Топ басшысы бағалау парақшасына баға қойып отырады.
|
4 |
Бекіту |
6мин |
Термин сөздерге түсінік беру. (Конверттегі құпия сөзді табу). Әр топ бір-біріне жасырылған сөзге сипаттама бере отырып, сол сөзді табуға нұсқау береді.
|
Әр оқушы бүгінгі сабақ бойынша бір сөйлемнен айтып шығады. Қалғандары ол сөйлемді қайталамауы керек. | Ой толғауға дағдыланады, есте сақтау мен сөйлеу дағдылары жақсарады. |
Топ бір-бірін бас бармақ әдісі арқылы бағалайды. |
5
|
Қорыту
|
3мин
|
«Сиқырлы қалам» әдісі арқылы сабақты қорыту. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» |
Ойларын жүйелейді, қорытындылайды.
|
Тақырыпты жүйелеп, жинақтап қорыту дағдысы дамиды | Кері байланыс жүргізуде стикерлерге жазу арқылы тақтаға іледі |
6
|
Үйге тапсырма
|
1мин
|
Үйтапсырмасын тақтаға жазу , нұсқау беру. Тақырыпты оқу, қосымша іздену, кестені дәптерге толтыру. |
Күнделіктеріне үйтапсырмасын жазады |