Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы
Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі
Тақырыбы: Мен қалай жазушы болдым
Сабақ мақсаттары: Шығарманы талдау арқылы тақырыбы мен идеясын ашуға , әңгімені өз желісінде мазмұндау, тыңдаушыға әсерлі етіп жеткізе білуге шеберліктерінің қалыптасуына мүмкіндік туғызу .
Нәтиже: Құралдар: А-3, фломастер, кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Оқыту нәтижесі:
- Оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыларын, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу.
- топта пікірталасқа түсуге дағдыланады;
- топтың ойын, идеясын толық жеткізуге машықтанады;
Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың
іс-әрекеті |
Ұйымдастыру | 2мин | Сабаққа психологиялық ахуал тудыру.
Үй тапсырмасын тексеру. |
Сабаққа дайындалу.
Үй тапсырмасын тексеру. |
Білу | 5 мин | «Мозайка» әдісі арқылы оқушылар жазылған әріптер қиындыларын біріктіру арқылы сөз құрау. Сол сөздерінің мағанасын ашу.
Миға шабул жасау. Ақындармен жазушылардың ерекшелігі неде? |
Берілген буындардан сөз құрау.Әр топтардағы оқушылар шығарған сөздерін түсіндіру. -Сұраққа жауап беру. |
Түсіну | 15 мин | Мәтінді абзацты бойынша оқу
1- кезең Абзацтарға бөліп оларға ат қою. Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану. 2-кезең «Болжам ағашына түсіру» 3 – кезең Не жазды соны қорғау. |
Мәтінді оқу.
Абзацқа бөлу. Сұраққа –жауап беру СТО қолдану Түсінгенің ортаға салу. |
Талдау | 5 мин | С- кезеңі | |
Сергіту жаттығуы | 2 мин | «Қара жорға» биін орындау | |
Жинақтау | 10мин | ||
Бағалау | 5 мин | Әр топқа «Кубизм» стратегиясын қолдана отырып сұрақтар қою | Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Бағалау | 5 мин | Рефлексия. Оқушыларға стикер таратылады | Мен не істедім?
Не үйрендім? Не істей алмадым? Не істеуім керек? Сұрақтарына жауап жазады |