Басы » Бастауыш сыныптар » Мен қалай жазушы болдым

Мен қалай жазушы болдым

Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы

Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі

Тақырыбы: Мен қалай жазушы болдым

Сабақ мақсаттары:  Шығарманы талдау арқылы тақырыбы мен идеясын ашуға , әңгімені өз желісінде мазмұндау, тыңдаушыға әсерлі етіп жеткізе білуге шеберліктерінің қалыптасуына мүмкіндік туғызу .

 

Нәтиже: Құралдар: А-3, фломастер,  кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог

Сабақтың түрі:    Жаңа сабақ

Оқыту нәтижесі:

 

  • Оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыларын, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу.

 

  • топта пікірталасқа түсуге дағдыланады;
  • топтың ойын, идеясын толық жеткізуге  машықтанады;

 

Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Ұйымдастыру 2мин Сабаққа психологиялық ахуал тудыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

Сабаққа дайындалу.

Үй тапсырмасын тексеру.

Білу 5 мин «Мозайка» әдісі арқылы оқушылар жазылған әріптер қиындыларын біріктіру арқылы сөз құрау. Сол сөздерінің мағанасын ашу.

Миға шабул жасау.

Ақындармен жазушылардың  ерекшелігі неде?

Берілген буындардан сөз құрау.Әр топтардағы  оқушылар шығарған сөздерін түсіндіру.
-Сұраққа жауап беру.
Түсіну 15 мин Мәтінді  абзацты бойынша оқу

1- кезең

Абзацтарға бөліп оларға ат қою.

Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану.

2-кезең

«Болжам ағашына түсіру»

3 – кезең

Не жазды соны қорғау.

Мәтінді оқу.

Абзацқа бөлу.

Сұраққа –жауап беру

СТО қолдану

Түсінгенің ортаға салу.

Талдау 5 мин С- кезеңі
Сергіту жаттығуы 2 мин «Қара жорға» биін орындау
Жинақтау 10мин  
Бағалау 5 мин Әр топқа «Кубизм» стратегиясын  қолдана отырып сұрақтар қою Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бағалау 5 мин Рефлексия.  Оқушыларға стикер таратылады Мен не істедім?

Не үйрендім?

Не істей алмадым?

Не істеуім керек?

Сұрақтарына жауап жазады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *