Тақырыбы: Ақ кеме. Шыңғыс Айматов
Сабақ мақсаттары: Шығарманы талдау арқылы тақырыбы мен идеясын ашуға , әңгімені өз желісінде мазмұндау, тыңдаушыға әсерлі етіп жеткізе білуге шеберліктерінің қалыптасуына мүмкіндік туғызу .
Нәтиже: Оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыларын, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу.
Құралдар: А-3, фломастер, кеспе суреттер, куб, флипчарт, электрондық оқулық, қарандаш
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Оқыту нәтижесі:
- оқушылардың тіл байлығы дамиды;
- топта пікірталасқа түсуге дағдыланады;
- топтың ойын, идеясын толық жеткізуге машықтанады;
Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың
іс-әрекеті |
Ұйымдастыру | 2мин | Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-біріне сәлемдесу | Оқушылар жұптарымен сәлемдесіп, мына өлең жолдарын айтады
Қыран құстай қалықтап, Көк аспанда ұшамыз. Ақ барыстай айбатты, Ержүрек батыр боламыз |
Білу | 15 мин | «Мозайка» әдісі арқылы оқушылар сурет қиындыларын біріктіру тапсырылады. Ол суреттер /Елтаңба, Астана, карта/ топқа бөлу
Миға шабул жасау. Сулардан біз не көре аламыз? Судың қандай қатынас құралы бар? |
Әр топтан оқушылар шығып сурет қиындыларын жинайды, сосын ол суреттерді біріктіріп, одан бір бүтін сурет шығарады.
СТО, ТДОж
|
Түсіну | 5 мин | Мәтінді абзацты бойынша оқу
1- кезең Абзацтарға бөліп оларға ат қою. Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану. 2-кезең 1,2 –деп санап топқа алмастыр. 3 – кезең ЖиГСО Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу. Сол абзацты постерге түсіру |
Мәтінді оқу.
Абзацқа бөлу. Сұраққа –жауап беру Топпар бір-бірімен ауысу. Түсінгенің ортаға салу. Постерға түсіру. |
Талдау | 11 мин | С- кезеңі
(Постерді қорғау Синтез+ бағалау) Мәселе қою ( проблема |
Өз ойларын ортаға салады, флипчарт құрады. Әр топ өзінің постерін қорғайды.
\СТО, ТДОж,ОБжК, ДО\ |
Сергіту жаттығуы | 2 мин | «Қара жорға» биін орындау | |
Жинақтау | 10мин | Суретке қарап, бала мен оның атасының қысқаша портретін жазу. | Жұппен,топен кезек оқып ең жақсысын автор орындығына шығару. |
Бағалау | 5 мин | Әр топқа «Кубизм» стратегиясын қолдана отырып сұрақтар қою | Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Бағалау | 5 мин | Рефлексия. Оқушыларға стикер таратылады | Мен не істедім?
Не үйрендім? Не істей алмадым? Не істеуім керек? Сұрақтарына жауап жазады |