Басы » Бастауыш сыныптар » Ақ кеме. Шыңғыс Айматов

Ақ кеме. Шыңғыс Айматов

Тақырыбы:  Ақ кеме. Шыңғыс Айматов

Сабақ мақсаттары:  Шығарманы талдау арқылы тақырыбы мен идеясын ашуға , әңгімені өз желісінде мазмұндау, тыңдаушыға әсерлі етіп жеткізе білуге шеберліктерінің қалыптасуына мүмкіндік туғызу .

Нәтиже: Оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыларын, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу.

Құралдар: А-3, фломастер,  кеспе суреттер, куб, флипчарт, электрондық оқулық, қарандаш

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог

Сабақтың түрі:    Жаңа сабақ

Оқыту нәтижесі:

  • оқушылардың тіл байлығы дамиды;
  • топта пікірталасқа түсуге дағдыланады;
  • топтың ойын, идеясын толық жеткізуге  машықтанады;

 

Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Ұйымдастыру 2мин Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-біріне сәлемдесу Оқушылар жұптарымен сәлемдесіп, мына өлең жолдарын айтады

Қыран құстай қалықтап,

Көк аспанда ұшамыз.

Ақ барыстай  айбатты,

Ержүрек батыр боламыз

Білу 15 мин «Мозайка» әдісі арқылы оқушылар сурет қиындыларын біріктіру тапсырылады. Ол суреттер /Елтаңба, Астана, карта/ топқа бөлу

  • Мозакайдан ненің суреттері құрастырылды?
  • Оқушылар сендер білесіңдер ме? Бұл суреттердің ерекшелігі қандай?

Миға шабул жасау. Сулардан біз не көре аламыз?

Судың қандай қатынас құралы бар?

Әр топтан оқушылар шығып сурет қиындыларын жинайды, сосын ол суреттерді біріктіріп, одан бір бүтін сурет шығарады.

СТО, ТДОж

 
-Еліміздің  рәміздері, картасы , Астананың суреттері. Бұлар біздің ұлттық мақтаныштарымыз.

  • Әрине, біздің  еліміздің  рәміздері
Түсіну 5 мин Мәтінді  абзацты бойынша оқу

1- кезең

Абзацтарға бөліп оларға ат қою.

Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану.

2-кезең

1,2 –деп санап топқа алмастыр.

3 – кезең ЖиГСО

Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу. Сол абзацты  постерге  түсіру

Мәтінді оқу.

Абзацқа бөлу.

Сұраққа –жауап беру

Топпар бір-бірімен ауысу.

Түсінгенің ортаға салу.

Постерға түсіру.

Талдау 11 мин С- кезеңі

(Постерді қорғау

Синтез+ бағалау)

Мәселе қою              ( проблема

Өз ойларын ортаға салады, флипчарт құрады. Әр топ өзінің постерін қорғайды.

\СТО, ТДОж,ОБжК, ДО\

Сергіту жаттығуы 2 мин «Қара жорға» биін орындау
Жинақтау 10мин  Суретке қарап, бала мен оның атасының  қысқаша портретін жазу. Жұппен,топен кезек оқып ең жақсысын автор орындығына шығару.
Бағалау 5 мин Әр топқа «Кубизм» стратегиясын  қолдана отырып сұрақтар қою Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бағалау 5 мин Рефлексия.  Оқушыларға стикер таратылады Мен не істедім?

Не үйрендім?

Не істей алмадым?

Не істеуім керек?

Сұрақтарына жауап жазады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *