Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы
Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі
Тақырыбы: Күн құшағында
Мерзімі:
Сабақ мақсаттары: а)Адамның ішкі жан дүниесі мен арман-тілегіне жетудегі жолда табиғаттың алатын орны мен адам бойындағы табандылық қасиеттерінің арасындағы байланысты ұғынуға жол салу.
Нәтиже:
- Өз мақсатына жету үшін шығарма кейіпкерінен үлгі алып табандылық көрсете білу.
- Оқушылардың
Құралдар: А-3, фломастер, кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш, интер белсенді тақта.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Оқыту нәтижесі:
- оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыландыру, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу, тіл байлығы дамыту.
- топта пікірталасқа түсуге дағдылану;
- топтың ойын, идеясын толық жеткізуге машықтану;
Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың
іс-әрекеті |
Ұйымдастыру | 2мин | Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-бірін тыңдау.Оқушыларды топқа бөлу. | Оқушылар жұпқа бөлініп отыру. |
Білу | 5 мин | Миға шабул жасау арқылы бүгінгі өтілетін мәтінді анықтау.Оқушыларды диалогқа түсіру.
-Жылуды біз неден аламыз. -Жылудың адам өміріне, табиғатқа пайдасы не? Автор туралы мағулмат беру. .олар топпен оқып жұмыс жасау арқылы. Хронологиялық кесте толтыру авторы туралы: |
Сұрақтарға жауап беру.
Диалогқа түсу. Жылу туралы білгенін топ-топта талқылау. Автор туралы білгенін кестеге толтыру. |
Түсіну | 15 мин | Мәтінді абзацты бойынша оқу
1- кезең Абзацтарға бөліп оларға ат қою. Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану. 2-кезең 1,2 –деп санап топқа алмастыр. 3 – кезең ЖиГСО Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу. «Болжам ағашы» стратегиясын қолдана отырып тақырыпты ашу. Тақырыптың өзі (Күн құшағы)– бұл ағаш діні бұталар (Жетім бала) – дәлел болжамы. Жапырақ (жетім баланың көрген күндері)– бұл дәлел болжамды тұжырымдау. |
Мәтінді оқу.
Абзацқа бөлу. Сұраққа –жауап беру Топпар бір-бірімен ауысу. Түсінгенің ортаға салу. Тақырыпты «Болжам ағашына» түсіру. |
Талдау | 5 мин | С- кезеңі
Болжам ағашындағы мәтінді талдау. |
Өз ойларын ортаға салады, «Болжам ағашы бойынша» не жазғанын қорғайды. |
Жинақтау | 10мин | Балаға мінездеме беру | Жұппен мінездеме жазу.. |
Қорытындылау | 5 мин | Әр топқа «Кубизм» стратегиясын қолдана отырып сұрақтар қою | Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Бағалау | 3 мин | Рефлексия. Оқушыларға стикер таратылады | Мен не істедім?
Не үйрендім? Не істей алмадым? Не істеуім керек? Сұрақтарына жауап жазады |