Басы » Бастауыш сыныптар » Күн құшағында

Күн құшағында

Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы

Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі

Тақырыбы:  Күн құшағында

Мерзімі:  

Сабақ мақсаттары:  а)Адамның ішкі жан дүниесі мен арман-тілегіне жетудегі жолда табиғаттың алатын орны мен адам бойындағы табандылық қасиеттерінің арасындағы байланысты ұғынуға жол салу.

Нәтиже:

  1. Өз мақсатына жету үшін шығарма кейіпкерінен үлгі алып табандылық көрсете білу.
  2. Оқушылардың

 

Құралдар: А-3, фломастер,  кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш, интер белсенді тақта.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог

Сабақтың түрі:    Жаңа сабақ

Оқыту нәтижесі:

  • оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыландыру, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу, тіл байлығы дамыту.
  • топта пікірталасқа түсуге дағдылану;
  • топтың ойын, идеясын толық жеткізуге  машықтану;

 

Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Ұйымдастыру 2мин Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-бірін тыңдау.Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар жұпқа бөлініп отыру.
Білу 5 мин Миға шабул жасау арқылы бүгінгі өтілетін мәтінді анықтау.Оқушыларды диалогқа түсіру.

-Жылуды біз неден аламыз.

-Жылудың адам өміріне, табиғатқа пайдасы не?

Автор туралы мағулмат беру. .олар топпен оқып  жұмыс жасау арқылы. Хронологиялық кесте толтыру авторы туралы:

Сұрақтарға жауап беру.

Диалогқа түсу.

Жылу  туралы білгенін  топ-топта талқылау.

Автор туралы білгенін кестеге толтыру.

Түсіну 15 мин Мәтінді  абзацты бойынша оқу

1- кезең

Абзацтарға бөліп оларға ат қою.

Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану.

2-кезең

1,2 –деп санап топқа алмастыр.

3 – кезең ЖиГСО

Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу.

«Болжам ағашы» стратегиясын

қолдана отырып тақырыпты ашу.

Тақырыптың өзі (Күн құшағы)– бұл ағаш діні

бұталар (Жетім бала) – дәлел болжамы.

Жапырақ (жетім баланың көрген күндері)– бұл  дәлел болжамды тұжырымдау.

Мәтінді оқу.

Абзацқа бөлу.

Сұраққа –жауап беру

Топпар бір-бірімен ауысу.

Түсінгенің ортаға салу.

Тақырыпты «Болжам ағашына» түсіру.

Талдау 5 мин С- кезеңі

Болжам ағашындағы мәтінді талдау.

Өз ойларын ортаға салады, «Болжам ағашы бойынша» не жазғанын қорғайды.
Жинақтау 10мин  Балаға мінездеме беру Жұппен мінездеме жазу..
Қорытындылау 5 мин Әр топқа «Кубизм» стратегиясын  қолдана отырып сұрақтар қою Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бағалау 3 мин Рефлексия.  Оқушыларға стикер таратылады Мен не істедім?

Не үйрендім?

Не істей алмадым?

Не істеуім керек?

Сұрақтарына жауап жазады

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *