Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы
Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі
Тақырыбы: Божена Немцева.Гонзик латын тілін қалай үйренді.
Сабақ мақсаттары: Мәтіндегі ойды анықтай білуге, мазмұнын ашып, оқушылардың өз беттерінше негізгі идеясын ұғынуға көмектесу арқылы
оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби тілде сөйлеу шеберліктерінің дамуына ықпал ету.
Құралдар: А-3, фломастер, кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш, интер белсенді тақта.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Оқыту нәтижесі:
- оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыландыру, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу, тіл байлығы дамыту.
- топта пікірталасқа түсуге дағдылану;
- топтың ойын, идеясын толық жеткізуге машықтану;
Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың
іс-әрекеті |
Ұйымдастыру | 2мин | Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-бірін тыңдау.Оқушыларды топқа бөлу. | Оқушылар жұпқа бөлініп отыру. |
Білу | 5 мин | Миға шабул жасау арқылы бүгінгі өтілетін мәтінді анықтау.Оқушыларды диалогқа түсіру.
Автор туралы мағулмат беру. Олар топпен оқып жұмыс жасау арқылы. Хронологиялық кесте толтыру авторы туралы: |
Сұрақтарға жауап беру.
Диалогқа түсу. Сұраққа –жауап беру. |
Түсіну | 15 мин | Мәтінді абзацты бойынша оқу
1- кезең Абзацтарға бөліп оларға ат қою. Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану. 2-кезең 1,2 –деп санап топқа алмастыр. 3 – кезең ЖиГСО Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу отырып тақырыпты ашу. Абзатыц бойынша Кесте толтыру. |
Мәтінді оқу.
Абзацқа бөлу. Сұраққа –жауап беру Топпар бір-бірімен ауысу. Түсінгенің ортаға салу. Абзатыцты кестеге түсіру. |
Талдау | 5 мин | С- кезеңі
Толтырылған кестені қорғау. Кейіпкерлерге мінездеме беру |
Өз ойларын ортаға салады, Кестеге не жазғанын қорғайды. |
Жинақтау | 10мин | Балаға мінездеме беру
Тәрбие басы –тіл. Атты мақал мәтел құрауға беру. |
Жұппен мінездеме жазу.. |
Қорытындылау | 5 мин | Әр топқа «Кубизм» стратегиясын қолдана отырып сұрақтар қою
Донны Огл кестесі |
Оқушылар сұраққа жауап береді. |
Бағалау | 3 мин | Рефлексия. Оқушыларға стикер таратылады | Мен не істедім?
Не үйрендім? Не істей алмадым? Не істеуім керек? Сұрақтарына жауап жазады |
Автордың аты- жөні | Туған жылы, жері | Шығармалары |
? | ? |
Үш түсініктеме беріңіз, неге…? Түсіндіріңіз, неге…? Сіз неге бұлай ойлайсыз…? Сіз неге солай деп есептейсіз…? Айырмашылығы неде…? Болжам даңыз, не болады, егер…? |
Кім…? Не…? Қашан…? |