Басы » Бастауыш сыныптар » Божена Немцева.Гонзик латын тілін қалай үйренді.

Божена Немцева.Гонзик латын тілін қалай үйренді.

Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы

Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі

Тақырыбы:  Божена Немцева.Гонзик латын тілін қалай үйренді.

Сабақ мақсаттары: Мәтіндегі ойды анықтай білуге, мазмұнын ашып, оқушылардың өз беттерінше негізгі идеясын ұғынуға көмектесу арқылы

оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби тілде сөйлеу шеберліктерінің дамуына  ықпал ету.

Құралдар: А-3, фломастер,  кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш, интер белсенді тақта.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог

Сабақтың түрі:    Жаңа сабақ

Оқыту нәтижесі:

  • оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыландыру, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу, тіл байлығы дамыту.
  • топта пікірталасқа түсуге дағдылану;
  • топтың ойын, идеясын толық жеткізуге  машықтану;

 

Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың

іс-әрекеті

Ұйымдастыру 2мин Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-бірін тыңдау.Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар жұпқа бөлініп отыру.
Білу 5 мин Миға шабул жасау арқылы бүгінгі өтілетін мәтінді анықтау.Оқушыларды диалогқа түсіру.

Автор туралы мағулмат беру. Олар топпен оқып  жұмыс жасау арқылы. Хронологиялық кесте толтыру авторы туралы:

Сұрақтарға жауап беру.

Диалогқа түсу.

Сұраққа –жауап беру.
Автор туралы білгенін кестеге толтыру.

Түсіну 15 мин Мәтінді  абзацты бойынша оқу

1- кезең

Абзацтарға бөліп оларға ат қою.

Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану.

2-кезең

1,2 –деп санап топқа алмастыр.

3 – кезең ЖиГСО

Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу

отырып тақырыпты ашу.

Абзатыц бойынша

Кесте толтыру.

Мәтінді оқу.

Абзацқа бөлу.

Сұраққа –жауап беру

Топпар бір-бірімен ауысу.

Түсінгенің ортаға салу.

Абзатыцты кестеге түсіру.

Талдау 5 мин С- кезеңі

Толтырылған кестені қорғау. Кейіпкерлерге мінездеме беру

Өз ойларын ортаға салады, Кестеге  не жазғанын қорғайды.
Жинақтау 10мин  Балаға мінездеме беру

Тәрбие басы –тіл. Атты мақал мәтел құрауға беру.

Жұппен мінездеме жазу..
Қорытындылау 5 мин Әр топқа «Кубизм» стратегиясын  қолдана отырып сұрақтар қою

Донны Огл кестесі
ім» (БББ) кезтесін  толтыру.

Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бағалау 3 мин Рефлексия.  Оқушыларға стикер таратылады Мен не істедім?

Не үйрендім?

Не істей алмадым?

Не істеуім керек?

Сұрақтарына жауап жазады

 

Автордың аты- жөні Туған жылы, жері Шығармалары

 

? ?
Үш  түсініктеме беріңіз, неге…?
Түсіндіріңіз, неге…?
Сіз неге бұлай ойлайсыз…?
Сіз неге солай деп есептейсіз…?
Айырмашылығы неде…?
Болжам

даңыз, не болады, егер…?
Не, егер…?

Кім…?
Не…?

Қашан…?
Мүмкін…?
Болады…?
Жасай ала ма…?
Есімі кім…?
Болып па еді…?
Сіз келісесіз бе…?
Шынайы ма…?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *