Басы » Бастауыш сыныптар » Матей көрші (Презентация)

Матей көрші (Презентация)

Сарсенбекова Гульназ Шарамазанқызы

Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін қазақ гимназия мектебі

Тақырыбы:  Матей  көрші

Сабақ мақсаттары: Мәтіндегі ойды анықтай білуге, мазмұнын ашып, оқушылардың өз беттерінше негізгі идеясын ұғынуға көмектесу арқылы

оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби тілде сөйлеу шеберліктерінің дамуына  ықпал ету.

Құралдар: А-3, фломастер,  кеспе суреттер, флипчарт, қарандаш, мақал-мәтелдер.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, диалог

Сабақтың түрі:    Жаңа сабақ

Оқыту нәтижесі:

  • оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыландыру, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу, тіл байлығы дамыту.
  • топта пікірталасқа түсуге дағдылану;
  • топтың ойын, идеясын толық жеткізуге  машықтану;

 

Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»

 

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру 2мин Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-бірін тыңдау.Оқушыларды топқа бөлу. 1-топ Алғырлар2-топ Тапқырлар Оқушылар жұпқа бөлініп отыру.
Білу 7мин Үй тапсырмасын тексеру1.Баланың елден үйренген аз ғана сөзінің мырза болуға жарар ма  еді ?

  1. Дегенмен Гонзиктің   талаптануына қалай қарайсың?
  2. Гозиктің тілін ата-анасы неге түсінбеді ?
  3. Өз тілінде сөйлеуден бастартқан баланы ата-анасы қалай емдеді?

Миға шабул жасау арқылы бүгінгі өтілетін мәтінді анықтау.  Мақал – мәтінмен тақырыпты ашу.

«Көрші қақысы, тәңір ақысы»  Божена Немцованың  келесі тақырыбы Матей көршіні біз бүгін өтеміз.

Автор туралы мағулмат беру. Хронологиялық кесте толтыру авторы туралы: Олар топпен оқып  жұмыс жасау арқылы.

Сұраққа –жауап беру.1.Баланың елден үйренген азғана сөзі мырза болуға жарамас еді.

  1. Гонзиктың талаптануын оң көзбен қараймын
  2. Себебі ол өз тілінде сөйлеген жоқ.

4.Баланың басына су құйып есін жинатты
Мақалдың мағанасын ашу.

Автор туралы білгенін кестеге толтыру.

Түсіну 15 мин Мәтінді  абзацты бойынша оқу1- кезең

Абзацтарға бөліп оларға ат қою. Диологқа түсу.

Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану.

1-топ

Иозифек қандай бала?

2-топ

Көршісі Иира қандай адам?

3-топ

Матей болған жайды кімнен сұрап біліп алды?

4- топ

Иира көршісінің ісі не себепті ашылды?

1 топ

Сызбаға түсіру

2-топ

«Болжам ағашына » түсіру.

Сызбасын қорғау.

Мәтінді оқу.Абзацқа бөлу.

Сұраққа –жауап беру

Топпар бір-бірімен ауысу.

Түсінгенің ортаға салу.

Абзатыцты сызбаға түсТақырыбы:  Божена Немцева.Гонзик латын тілін қалай үйренді.

Сынып 4б

Мерзімі:  

Сабақ мақсаттары: Мәтіндегі ойды анықтай білуге, мазмұнын ашып, оқушылардың өз беттерінше негізгі идеясын ұғынуға көмектесу арқылы

оқушы қиялының дамуына, көркем әдеби тілде сөйлеу шеберліктерінің дамуына  ықпал ету.

Құралдар: А-3, фломастер,  кеспе суреттер, куб, флипчарт, қарандаш, интер белсенді тақта.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұппен, топпен жұмыс, мозайка, кубизм, диалог

Сабақтың түрі:    Жаңа сабақ

Оқыту нәтижесі:

  • оқушылардың көркем шығарманы талдау дағдыландыру, көркем әдеби сөйлеу тілдерін дамыта түсу, тіл байлығы дамыту.
  • топта пікірталасқа түсуге дағдылану;
  • топтың ойын, идеясын толық жеткізуге  машықтану;

Сілтеме: Әдебиеттік оқу «Алматыкітап»

Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру 2мин Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,бір-бірін тыңдау.Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар жұпқа бөлініп отыру.
Білу 5 мин Миға шабул жасау арқылы бүгінгі өтілетін мәтінді анықтау.Оқушыларды диалогқа түсіру.Автор туралы мағулмат беру. Олар топпен оқып  жұмыс жасау арқылы. Хронологиялық кесте толтыру авторы туралы: Сұрақтарға жауап беру.Диалогқа түсу.

Сұраққа –жауап беру.
Автор туралы білгенін кестеге толтыру.

Түсіну 15 мин Мәтінді  абзацты бойынша оқу1- кезең

Абзацтарға бөліп оларға ат қою.

Сұрақ –жауап стратегиясын қолдану.

2-кезең

1,2 –деп санап топқа алмастыр.

3 – кезең ЖиГСО

Топтар бір-бірімен ауысып өз білгендерін ортаға салу

отырып тақырыпты ашу.

Абзатыц бойынша

Кесте толтыру.

Мәтінді оқу.Абзацқа бөлу.

Сұраққа –жауап беру

Топпар бір-бірімен ауысу.

Түсінгенің ортаға салу.

Абзатыцты кестеге түсіру.

Талдау 5 мин С- кезеңіТолтырылған кестені қорғау. Кейіпкерлерге мінездеме беру Өз ойларын ортаға салады, Кестеге  не жазғанын қорғайды.
Жинақтау 10мин  Балаға мінездеме беруТәрбие басы –тіл. Атты мақал мәтел құрауға беру. Жұппен мінездеме жазу..
Қорытындылау 5 мин Әр топқа «Кубизм» стратегиясын  қолдана отырып сұрақтар қоюДонны Огл кестесі
ім» (БББ) кезтесін  толтыру.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бағалау 3 мин Рефлексия.  Оқушыларға стикер таратылады Мен не істедім?Не үйрендім?

Не істей алмадым?

Не істеуім керек?

Сұрақтарына жауап жазады

Автордың аты- жөні Туған жылы, жері Шығармалары
? ?
Үш  түсініктеме беріңіз, неге…?
Түсіндіріңіз, неге…?
Сіз неге бұлай ойлайсыз…?
Сіз неге солай деп есептейсіз…?
Айырмашылығы неде…?
Болжамдаңыз, не болады, егер…?
Не, егер…?
Кім…?
Не…?Қашан…?
Мүмкін…?
Болады…?
Жасай ала ма…?
Есімі кім…?
Болып па еді…?
Сіз келісесіз бе…?
Шынайы ма…?

іру.

Өз ойларын ортаға салады,

ТалдауСергіту сәтті 7 мин1-мин 3- топКейіпкерлерге мінездеме беру

4 -топ

Сараң туралы мақал –мәтелін жазу Берілген мақалдың мағанасын ашу.

«Қас қабағынан белгілі,

Сараң табағынан белгілі.»

Аспанға қарап айдай көршімді көрді.

Төменге қарап кең пейіл жер көрдім.

Солға бұрылдым, оңға бұрылдым,

Егеменді ел көрдім.

Мінездеме беруСараң туралы мақал- мәтел құрау.

Мақал –мәтелдің мағанасын ашу,

Жинақтау 6мин  Иираның қылығы қазақ ертегілерінің  қандай кейіпкерлерді еске түсіреді?Ол ертегі қалай аталады? Салыстыра  әңгімеле.

Венн диограмасына түсіру.

Венн диограмасына түсіру.
Қорытындылау 5 мин Сұрақ — жауап стратегиясын қолдану. 4-і топ бір -біріне сұрақтар қою.Жол журналын толтыру. Оқушылар сұраққа — жауап береді.Кесте толтырады.
Бағалау 2 мин Рефлексия.  Кесте толтыру Мен не істедім?Не үйрендім?

Не істей алмадым?

Не істеуім керек?

Сұрақтарына жауап жазады

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *