Басы » Биология » «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.

«Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.

Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна

 

Сабақтың тақырыбы              «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері. Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.
Сабақтың  жалпы мақсаты Жалпы биология пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орнын міндеттері мен мақсаттарын түсіндіру.
Әдіс-тәсілдер Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары, «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны, Джиксо
Күтілетін нәтижесі Биология пәнінің оқытылу мақсатын міндетін біледі

Биология  ғылымының салаларын ажырата алады

Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасауға дағдыланады

Түйінді идея Нақты ойлау арқылы ой қорыту
Уа-қыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Дерек көздер,  көрнекілік-тер
 

1

2 мин Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру «Ең жақсы тілек»

Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына  өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар  жапсырады.

Стикерлер

плакат

 

2

2 мин Топқа бөлу

«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді…» (тапқырлық, білімділілер, алғырлар,белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін.

(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)

Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.

парақшалар
3 1 мин Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

 

     Аты-жөні білу

 

түсіну қолдану талдау жинақтау бағалау
    1 ұпай 4  ұпай 4 ұпай 3 ұпай 1 ұпай 2 ұпай
парақ
4 5 мин Жаңа сабақтың ашылуы

І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі

  1. Балалар сендер «Тірі ағза» деген сөзді естігенде көз алдарыңа нені елестетесіңдер? Биология ғылымы нені зерттейді?Биология ғылымының қандай салаларын білесіңдер?
Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша менталді карта жасайды Плакаттар,

маркерлер

Слайд

5 10 мин ІІ. Түсіну. Джиксо

Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән.

Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды,  өз  пікірлерін айтады. Биология туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді. Слайд
 

6.

 

8 мин

 

ІІІ. Қолдану.

Биология салаларына саяхат

Вирусология

Зоология

Микробиология

Микология

Анатомия

Цитология

Морфология

Физиология

Бриология

Альгология

Ихтиология

Оринтология

 

 

Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді

.

 

тірек сызба

7 2 мин Сергіту сәті

«Кел, билейік!»

Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен  жасайды Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету
8 5 мин ІV. Талдау

Оқушылармен бірге сабақты талдау.

Биология ғылымынының тағы қандай салаларын білесіңдер?

Тест құрастыру

 Әр топ  өз ойларын айтады.

 

Суреттер

Слайд

9 5 мин
  1. Жинақтау

«Нақты жауап»  айдары:

Өсімдіктер  туралы түйінді идея.

«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды  жасау

Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды

Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады.

Тоқыма жіп
9. 3 мин VІ. Бағалау

1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?

2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?

Блум таксономиясы  бойынша бағалау парақшасын үлестіру.

 

Аты-жөні бі-лу

 

түсі-ну қол-дану талдау жи-нақтау баға-лау
               
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы  бүгінгі сабақты бағалайды

J-мен көп нәрсені үйрендім

K- мен аз нәрсе үйрендім

L-мен ештеңе үйренбедім

 

Бағалау шкаласы

«5»-12-15 ұпай

«4»- 9-12 ұпай

«3»-5-8  ұпай

10. 2 мин «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқу қосымша биология ғылымдарын тауып келу

Күнделігіні жазып алады

 

 

4 комментария

  1. Акшолпан карындасым рахмет

  2. Акшоппан! ҚМЖ ОМЖ жоспарларың болса маған жіберсейші менде саған көмегім тиіп қалар Алдын ала рахмет

  3. Менің эл.почтам tastea@mail.ru

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *