Басы » Кембридж бағдарламасы » Мұғалімдерге АКТ ның әдіс –тәсілдерін үйрету

Мұғалімдерге АКТ ның әдіс –тәсілдерін үйрету

stat-14-06Сыздықбаев Әділжан Махмутжанұлы

Алматы облысы Ақсу ауданы

Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектеп-гимназиясының

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Мұғалімдерге АКТ ның әдіс тәсілдерін үйрету
Сілтеме: МАН, Интернет 110 бет
Жалпы мақсаттары: Мұғалімдерге АКТ элементтерін пайдалану арқылы жаңа үдеріске үйрет, жақсы нәтижеге бағыттау
Оқыту нәтижесі: Оқытуда мұғалімдер өз тәжірибесінде қолданады. Сабақ жоспарларын құруда көрнекіліктерге ие болады. Жаңа көзқарасқа ие болады.
Негізгіидеялар

 

АКТ ның негізгі бағыттарын көрсетіп, оны іс-тәжірибеде пайдалану
Пайдаланған әдіс тәсілдер АКТ, бағалау, СТО, рефлекция
Қажетті құралдар Интерактивті тақта, флешка, Ноутбук,кітаптар, суреттер т.б
1 сессия

Тапсырмалардың түрлері

Уақыты

(90 мин)

Коучтың  іс-әрекеті Мүғалімдердің  іс-әрекеті
1.сергіту сәті  5  Слайд арқылы мұғалімдердің қызықьы оқиғаларын көрсету Мұғалімдер өз бейнелерін, қызықты оқиғаларын көріп, қол шапалақтап күледі
  1. Топқа бөлу
5  Суреттерді құрастыру әдісі

пазлдар

Мұғалімдерге берілген қиындылар арқылы суреттер шығады. Сол суреттерді тауып бір топқа отырады.
  1. миға шабуыл

 

15 Банк тонау

Банкті еш қарусыз, бармай екі адамды қинап, бір адамды алдап тонап кеткен. Не арқылы

мұғалімдер оны ойланып қайсы қалай екен деп ой қозғайды.
Аялдама әдісі

Тапсырма.Мәтінді оқу түсіну

10  АКТ туралы әңгімелеу.

-Uztaz kz/ Google/Youtube/

CPI/ туралы мәлімет беру.

мұғалімдер қарсы топтарға барып бігнен тақырыптар бойынша әңгімелеп шығады..
  1. Бағалау
5 Смайлик Смайликтерді үлестіру
Бейнетаспа көрсету 10 Тарихына шолу  жасау Мұғалімдер  видео арқырылы АКТ тарихымен танысады.
  1. Постер

Тұжырымдамалық карта

10 Осы алынған мәліметтер арқылы тұжырымдамалық картаны бір топ. Постермен жұмысты бір топ жасап шығады.  Мұғалімдер постер мен тұжырымдамалақы карталарын салып қорғайды.
6.Тренинг 5 Сыртқа шығарып жіберіп іште тұрған дүниелерді өзгертіп салып, кіргізу  

Мұғалімдер не өзгеріс болғанын бақылау керек

Білім ағашы 10 бағыттау Білім ағашына суреттер салу арқылы не түсінгені, не түсінбегенін жинақтау
Бағалау 5 Кофеттер арқылы бағалау жүргізу Мұғалімдер ынталанады
  1. Кері байланыс
5 Алты қалпақ эдворд де Боно Мұғалімдер алты қалпақ бойынша өздерін бағалап қорытындылайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *