Сыздықбаев Әділжан Махмутжанұлы
Алматы облысы Ақсу ауданы
Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектеп-гимназиясының
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: | Мұғалімдерге АКТ ның әдіс –тәсілдерін үйрету | ||
Сілтеме: | МАН, Интернет 110 бет | ||
Жалпы мақсаттары: | Мұғалімдерге АКТ элементтерін пайдалану арқылы жаңа үдеріске үйрет, жақсы нәтижеге бағыттау | ||
Оқыту нәтижесі: | Оқытуда мұғалімдер өз тәжірибесінде қолданады. Сабақ жоспарларын құруда көрнекіліктерге ие болады. Жаңа көзқарасқа ие болады. | ||
Негізгіидеялар
|
АКТ ның негізгі бағыттарын көрсетіп, оны іс-тәжірибеде пайдалану | ||
Пайдаланған әдіс тәсілдер | АКТ, бағалау, СТО, рефлекция | ||
Қажетті құралдар | Интерактивті тақта, флешка, Ноутбук,кітаптар, суреттер т.б | ||
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері |
Уақыты
(90 мин) |
Коучтың іс-әрекеті | Мүғалімдердің іс-әрекеті |
1.сергіту сәті | 5 | Слайд арқылы мұғалімдердің қызықьы оқиғаларын көрсету | Мұғалімдер өз бейнелерін, қызықты оқиғаларын көріп, қол шапалақтап күледі |
|
5 | Суреттерді құрастыру әдісі
пазлдар |
Мұғалімдерге берілген қиындылар арқылы суреттер шығады. Сол суреттерді тауып бір топқа отырады. |
|
15 | Банк тонау
Банкті еш қарусыз, бармай екі адамды қинап, бір адамды алдап тонап кеткен. Не арқылы |
мұғалімдер оны ойланып қайсы қалай екен деп ой қозғайды. |
Аялдама әдісі
Тапсырма.Мәтінді оқу түсіну |
10 | АКТ туралы әңгімелеу.
-Uztaz kz/ Google/Youtube/ CPI/ туралы мәлімет беру. |
мұғалімдер қарсы топтарға барып бігнен тақырыптар бойынша әңгімелеп шығады.. |
|
5 | Смайлик | Смайликтерді үлестіру |
Бейнетаспа көрсету | 10 | Тарихына шолу жасау | Мұғалімдер видео арқырылы АКТ тарихымен танысады. |
Тұжырымдамалық карта |
10 | Осы алынған мәліметтер арқылы тұжырымдамалық картаны бір топ. Постермен жұмысты бір топ жасап шығады. | Мұғалімдер постер мен тұжырымдамалақы карталарын салып қорғайды. |
6.Тренинг | 5 | Сыртқа шығарып жіберіп іште тұрған дүниелерді өзгертіп салып, кіргізу |
Мұғалімдер не өзгеріс болғанын бақылау керек |
Білім ағашы | 10 | бағыттау | Білім ағашына суреттер салу арқылы не түсінгені, не түсінбегенін жинақтау |
Бағалау | 5 | Кофеттер арқылы бағалау жүргізу | Мұғалімдер ынталанады |
|
5 | Алты қалпақ эдворд де Боно | Мұғалімдер алты қалпақ бойынша өздерін бағалап қорытындылайды. |