Басы » Математика » Рационал сандарды салыстыру

Рационал сандарды салыстыру

olatАлматы облысы Ақсу ауданы Көкөзек ауылы «Қуат Терібаев Атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пән мұғалімі Нұрсұлтанов Болат Нұрмұхановичтің әдістемелік күнде өткізген сабағы

Сабақтың тақырыбы: “Рационал сандарды салыстыру”

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: Оқушыларға рационал сандарды салыстыруды үйрету;

ә) дамытушылық:Оқушылардың сабақ барысында ойлау, есту, сезіну қабілеттерін   және рационал сандарды салыстырудың әдіс – тәсілдерін дамыту;

б) тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Көрнекі құрал-жабдықтар: тақта, оқулық, логикалық тапсырма

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Әдіс тәсілдер: топтық, жұптық жұмыстар.

 

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгендеп сабаққа даярланып отыруларын ескертіп, өсімдіктер арқылы ІІ топқа бөлу.

  1. Мақсат қою.

Оқушылардың математикалық сауаттылығымен ойлау, есту, сезіну қабілеттерін арттырып, рационал сандарды салыстырудың әдіс – тәсілдерін қалыптастыру

  1. Жаңа материалды түсіндіру. (оқушылар постер арқылы қорғап шығады)

Координаталық сәуледе екі санды салыстырғанда қатар екі санның оң жақтағысы үлкен болатыны, ал сол жақтағысы кіші болатыны белгілі. Мысалы, 1,5<2, 3<3,5

Координаталық түзуде кескінделген сандарды салыстыру координаталық сәуледе кескінделген сандарды салыстыру сияқты орындалады.

Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан оның сол жағында кескінделеді.

Мысалы, -4 саны мен -2 санын салыстырайық. -4 санына сәйкес нүкте -2 санына сәйкес нүктенің оң жағында орналасқан, сондықтан -4<-2.

І – топ

Кез келген оң сан 0-ден үлкен.

Мысалы, ; 0<0,5;  9>0;  0<10

ІІ – топ

    Кез келген теріс сан 0-ден кіші.

Мысалы, ; -0,99<0; -100<0.

Екі топқа бірдей тапсырма.

Кез келген оң сан теріс саннан үлкен.

Мысалы, 0,99>-5;

4.Оқулықпен жұмыс.               (есептер шығару)

№370

1) -3<-1;   2) ;   3) -0,99>-100;   4)    5)    6) -0,85>-0,86

№371

1)    2)    3)    4)    5)    6)-99,9<1

№372

1)     2) 2<2,3<3   3) -8<7,8<-7    4) -1<-0,2<0    5) -11<-10,1<-10     6) 0<0,9<1                 7)      8) -19<-18,2<-18

№373

1)     2)     3)     4)    5)    6)

№374

х-оң сан, у-теріс сан

Тура теңсіздіктер: х>0, x>y,

 

№375

1)       2)     3)    4)

№378

1)                2)              3)

4)      5)      6)

№379

1) (-5)>(-5,7) болса, онда       2) (-7)<(-6,3) болса, онда

3) (-2)<(-1,25) болса, онда    4) (-9)<(-8,7) болса, онда

№380

х,у –оң сандар;   m,n-теріс сандар

1) 0<-m;   2) x>n   3) –y<-m   4) –n>-x   5)    6)

№382

1)        2)        3)

4)

 Сабақты қорытындылау. (Рефлексия, кері байланыс)

Оқушылар осы сабақтан қандай әсер алғаны туралы толық мағлұмат береді.

Оқушыларды бағалау

Әр топтың ішінен бір оқушы өз тобындағы оқушыларға баға береді

  1. Үйге тапсырма: №362-365, 366-369

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *