Жамбыл Жабаев атындағы №26 орта мектеп
Ержанава Гүлсім Бисенбаевна
Сабақтың тақырыбы: +9 — 9 Кез келген санға 9-ды қосу. Кез келген саннан9-ды азайту.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға тақырып туралы түсінік беру 2.Оқушылардың ой-өрісін дүние танымдылығын
молайту,танымдылық белсенділігін суреттер
бойынша тіл байлығын арттыру
3.Көркем жазуға, ұқыптылыққа,шапшаңдыққа баулу
бірлікке, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық,суреттер, сандар.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сурақ,жауап ,түсіндіру.
Пән аралык байланыс: ана тілі,бейнелеу өнері,дене шынықтыру.
Сабвқтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
Оқушыдарды түгендеу,сабаққа психологиялық дайындық жасау.
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз.
Біз талапты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.
Үй жұмысын тексеремін.
2- оқушыдан үй жұмысын сұрау арқылы дұрыстығына көз жеткізу.
Өткен сабақты пысықтау.
а ) Өткен сабақ +8 -8 туралы айту.
ә) Адасқан сандар. ойыны.
Шарты: Адасқан сандарды рет-ретімен қою.
а) сандарды рет-ретімен анықтау.
ә) санамақ айту.
б) киелі сандарды табу.
в) сандардан сегіздің құрамын табу.
Бірінші қосылғыш | 2 | 3 | 7 | |
Екінші қосылғыш | 3 | 4 | 1 | |
Қосындының мәні | 8 | 8 |
Азайғыш | 8 | 8 | ||
Азайтқыш | 2 | 5 | 4 | 1 |
Айырманың мәні | 3 | 7 |
Киелі сан 3,7 сандарын түсіндіру.
7 санының қасиетін айту.
Оқушыларға тест сұрағынт таратып беру.
Тест сұрақтары:
1) Айырманың мәнін тап: 8-2
а) 8 ә)5 б)6 в) о
2)Қосындының мәнін табу. 7+1
а)8 ә)6 б) 5 в) 3
3) Суретте алмалар қанша? оо оо оо
а) 8 ә) 6 б) 5 в) 2
4) Көп нүктенің орнына қажетті таңба орналастыру.
а) 3*2-5 ә) 6*1-7 б) 9*3-6 в) 6*3-9
Тесті жинап алу.
Сергіту сәті: « Кел санайық»
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ.
5-ке 5-ті қосқанда,
Шығады сонда 10 саусақ.
Бір, екі, үш,
Бойға жинап күш.
Оқып білім аламыз,
Әдемі етіп жазамыз.
Жаңа сабақ өту.
Жаңа сабақ : Кез келген санға 9 ды қосу.
Кез келген саннан 9 ды азайту.
Көркем жазу: 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9
Ауызща есептер шешу.
Сөз жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
1) түйенің төлі.
2) Жылы киім.
3) сөйлеуді ол білмейді,
Бірақ «тоқта», «жүр»- дейді.
4) Құлынның анасы.
5) Сиырдың төлі.
|
т | |||||||
|
о | |||||||
ғ | ||||||||
|
ы | |||||||
|
з |
Мына 8 қоянға 1 қоянды қосу.
4 алмаға 5 алманы қосу.
Бұл +9 -9 : Кез келген санға 9 ды қосу.
Кез келген саннан 9 ды азайту.
9-ға дейін тура санату:0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
9-ға дейін кері санату: 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
9 санын түсіндіру 9 құмалақ, 9 ғашық.
Оқулықпен жұмыс:
№1
Қосылғыштардың бірі 9 болатын қосындыны ата .Мәндерін тап:
9+1=10 9+0=9
1+9=10 0+9=9
№2
Азайтқышы 9 болатын айырмаларды жаз. Мәндерін тап:
10-9=1 9-9=0
№3
3 см
4 см 10 см
Жасыл және көк кесінділердің ұзындықтарынның айырсын, қызыл және көк кесінділердің ұзындықтарының қосындысымен салыстыру.
10 см-3 см=-7 см
3 см-4см=7 см
7 см- 7см=0cм
Сурет бойынша есеп құрастыру, және оны шешу.
а) Б арлығы 10 қап картоп
Сатылды 8 қап картоп
Қалды-? картоп
Шешуі: 10-8=2
Жауабы:2 қап картоп
ә) Түске дейін 6 жәшік алма
Кешке 4 жәшік алма
Барлығы-?
Шешуі: 6+4=10
Жауабы: 10 жәшік алма.
9 кесіндіден 5 ұшбұрыш құрау.
1
Сабақты бекіту:9 құмалақ ойыны
Сабақты қорыту.
Үй жұмысын беру №5 есеп.
3+4= 4+5= 6+1= 1+3=
1+2= 5+2= 3+3= 3+6=
Оқушылардың білімдерін бағалау.