Басы » Кембридж бағдарламасы » Диалог тәсілін сабақта қолдану

Диалог тәсілін сабақта қолдану

Солтүстік Қазақстан облысы
Уалиханов ауданы
Кішкенекөл ауылы
Кішкенекөл №1 орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Еслямова Макпал Солтангазиевна

Тақырыбы:  Диалог тәсілін сабақта қолдану

Мақсаты:  Диалог тәсілі жөнінде мағлұмат беріледі

Сыныптағы әңгіменің үш түрімен таныстырылады

Мұғалімдер үшін табыс критерийлері: Диалогті сабақта дамытудың маңызын түсінеді.Диалог арқылы тәлім алушылар күнделікті сабақта оқушылардың дамуына, өз бетімен жұмыс жасауларына және түсінбеушілікті жеңе білулеріне көмектесе алады. Маңызды  дағдылардың  бірі тиімді сұрақ қоя білу.

Зерттеушілік әңгіменің ерекшелігін түсінеді,оны дамыта алады

Сұрақты тиімді қоя біледі. Өз сабақтарын  оқушылармен диалог құру  арқылы жақсарта алады

Ресурстар: Интербелсенді тақта, маркерлер, үлестірме материалдар:  мәтін  «әңгіменің үш түрі», стикерлер. Үлестірме материалдар бірінші апта

                                                           Барысы

Барысы: Жұмыс түріМұғалім әрекеті Күтілетін нәтиже уақыты қосымша ресурс
Ұйымдастыру кезеңі  Тренинг«Басқаның көзімен»(шеңберге тұрады) Әріптестердің  арасындағы қатынасты жақсартады.Сессияның сәтті өтуіне ықпал жасалады.

 

5  
Топтарға  бөлу Пазл арқылы Топ жұмысы жақсарады, барлық топ мүшелері белсенді қатысады 3      Пазлдар
Белсенді сынып қандай сынып талқылайды,постер жасайды.

 

Ой бөлісу қажеттілігін түсінеді 10
Топтарда талқылау  Топ ішінде рөлдерді бөледі «Ой бөлісу» стратегия-ларын қолданады 5 Кәмпит.
Тапсырма №1Ағымдағы тәжірибемен салыстыру «Сабақтағы диалог» Кесте толтыру Диалог әдісін қолдану жайында ойланады 15 постер
Тапсырма №2Мәтінмен жұмыс

«Әңгіменің үш түрі» кішігірім қойылым дайындау

Топ ішінде талқылау,дайындалу Қойылым дайындау арқылы ой жинақтайды, тәжірибелері мен салыстыра отырып анықтайды 10 Үлестірме материалындағы мәтін Ү.матер.І апта
Сергіту сәті билейді Бойын сергіту арқылы  зейіндерін сабаққа аударады 3 «Шоқ қыздар» АКТ,муз
Әңгіме түрлеріҚойылым түрінде біріне бірі көрсету Топта талқылайды,ойларын ортаға салады Мұғалімдер оқыту процесіндегі диалог тәсілінің маңыздылығын түсінеді, зерттеушілік әңгіме дамытудың қажеттілігін  түсінеді 10 Флипчарт,маркер
Қорытынды кезең:  Ой қорытуЗерттеушілік әңгіме Мұғалімдер тәжірибесіне өзгеріс енгізудің маңыздылығын түсінеді 10
Кері байланыс ұсыну Не ұнады,не ұнамады,не түсінгенін жазады. Сессияда алған білімдерін бағалау 5 Стикерлер тарату стикерлер

 

.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *