КММ №44 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі: Ташимова С.С.
Қазақ тілі пәнінен АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: Күрделі сөздер
Мақсаты:
- Білімділік:Оқушылардың сөйлесу негізінде білімдерін ортаға салу, өткен сабақтарда алған білімдерін пысықтау, тиянақтау, оқушыларда өздеріне деген сенімділіктерін қалыптастыру.
- Дамытушылық: танымдық белсенділігін арттыру, өз бетінше жұмыс жүргізу және ой қортуға дағдыландыру, сөздік қорын молайту.
- Тәрбиелік. Сыныптасының білімін тыңдай білуге, әділ бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Әдістері: Әңгімелесу, салыстыру, оқулықпен жұмыс, жаттығу, тест, топтық жұмыс.
Көрнекіліктер: Сюжетті суреттер, интерактивті тақта, слайдтар, сызбалар.
Сабақ барысы:
І.Үйымдастыру бөлімін өткізу.
- Кіріспе бөлім.
— Балалар, бүгінгі сабағымыздың барысын алдағы уақытта келе жатқан Президент күні мерекесіне арнап, «Білгіштер » атты ойын желісімен өткіземіз. Сынып екі топқа бөлініп сайысады. Әр дұрыс орындалған тапсырмамаға күлнгештерді алып отырасыңдар, әр біреуі 5 ұпай болып есептеледі. Сабақтың соңын да қай топ көп ұпай жинағанын есептейміз.
Ойын шарты: Алдымызда тапсырмалар тұр.
Әр басқыштың өз тапсырмасы бар. Оны өз деңгейінде орындаған топ ұпай жинап сабағымыздағы «Білімді топ » болып атағын алады.
Дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді жазып қоямыз.
- Үй тапсырмасы. Тест жұмысы
2.2- жаттығу.“Жасырынды сөзді табу”
3.4- жаттығу.“Жаңа сабақтың түсіндірмесі”
4.Бекіту.
5.Шығармашылық тапсырма
ІІ.1- басқыш. Тапсырманың мақсаты: ережені еске түсіріп, тест бойынша үй тапсырмасын бекітеміз.
- Тест
- Құрмалас сөйлемді тап .
- А) Қыздар терезе жуды.
- Ә) Қайрат сыртқы шықса, далада қар жауып тұр.
- Қыстырма сөзі бар сөйлемді табыңыз
- А) Біз бүгін күндегіден ертерек шығамыз.
- Ә) Жаңылмасам, сені бір жерден көрдім .
- Бірыңғай мүшелер дегеніміз не?
- А) Сөйлемнің бір ғана мүшесімен байланысып тұрған сөздер.
- Ә) Сөйлемнің барлық мүшелерімен байланысып тұрады.
- Бірыңғай мүшелерден жасалған сөйлемді тап.
- А) Тауда гүлдер, жемістер, өсімдіктер өседі.
- Ә) Болат жазғы демалысын жазда өткізді.
- Қарама-қарсы мағыналы сөздерді тап.
- А) Бала, байлық.
- Ә) жылы-суық.
- Б) есептеу, санау.
Кілті
- Ә
- Ә
- А
- А
- Ә
Бағалау.
“5” – 0 қате
“4” – 1,2 қате
“3” – 3,4 қате
ІІІ. Жасырынды сөзді табу.
ІV. Жаңа сабақ.
-Оқулықпен жұмыс.
2 – тапсырма 3 жаттығу.1 топтың тапсырмасының мақсаты: Сөздерді оқып, екі түбірдің, тіркесуінен, қосарлануынан жасалған күрделі сөздерді топтастырып жазады.
2 топтың тапсырмасының мақсаты Көп нүктенің орнына мағынасына сай келетін бірыңғай мүшелерді қосып жазу.
Жалпы екі тпқа тапсыпма.
Есту диктанты: бір оқушы дауыстап оқып тұрады.(бір-бірінің дәптерлерін тексеру)
- Сергіту сәті
Кім жүйрік?
Шарты: Жұмбақтың жауабын тауып, дыбыстық талдау жасау қажет.
1.Лақтың басында,
Бұлақтың қасында,
Құлақтың ортасында,
Қойдың қолқасында.
Л – үнді, дауыссыз
2.Дуадақта екеумін,
Құсы болған даланың.
Үйде жоқпын,
Добындамын баланың.
Д – ұяң, дауыссыз
3.Кезіктірдім тиыннан,
Бірін таптым қиыннан.
Талай жерге сабылып,
Таптым бірін миымнан.
И – жіңішке, дауысты
4.Тоғай менен торғайдың
Бәрінен де безінем.
Орман менен қамыстың
Ортасынан кезігем.
М – үнді, дауыссыз
5.Табылмаймын Қорқыттан,
Кезігемін қобыздан.
Бесте бармын, таппайсың,
Қанша іздесең қобыздан.
Б – ұяң, дауыссыз
6.Өзінде бар шопанның,
Табыламын ойыннан.
Кезігемін тағы бір,
Өрістегі қойынан.
О – жуан, дауыссыз
7.Аралда бар,
Түбекте жоқ.
Маралда бар,
Түмекте жоқ.
Р –үнді, дауыссыз
8.Еменде екі,
Желде бір.
Еденде екі,
Ерде бір.
Е –жіңішке, дауысты
9.Нанда екі,
Жанда бірмін.
Тамырда жоқ,
Қанда жүрмін.
Н –үнді, дауыссыз
10.Баста жоқ,
Бөрікте бар.
Таста жоқ,
Өрікте бар.
Ө – жіңішке, дауыссыз
11.Әке де,
Ән де.
Әже де,
Сән де.
Ә – жіңішке, дауысты
12.Бұлбұлда екі,
Құста бір.
Ұлытауда,
Тұста жүр.
Ұ – жуан, дауысты
VІ тапсырма
1.Қарамен жазылған сөздердің қай сөзі артық? Неге?
Қайшыауыз, суықторғай, көкқұтан, күркетауық қараторғай — жыл құстары.
/Күркетауық,себебі ол үй құсы/
- Қарамен жазылған сөздердің қай сөзі артық? Неге?
Жолбарыс, тауешкі, ақбөкен, қасқыр – жабайы аңдар.
/Қасқыр, себебі,ол күрделі сөз емес/
3.Қарамен жазылған сөздердің қай сөзі артық? Неге?
Алатау, Ұлытау,Оқжетпес, Тянь-Шань,Гималаи – Казакстан таулары.
/Гималаи, себебі,ол Қазақстанның тау емес/
4.Қарамен жазылған сөздердің қай сөзі артық? Неге?
Қазақстан елінің калалары — Петропавл, Көкшетау, Теміртау, Екібастұз, Астана
/Астана,себебі, ол күрделі сөз емес/
VІІ . Шығармашылық тапсырма.
— Берілген сөздерден мәтін құрастыру.
Екі-үш, биік-биік, жап-жарық, теп-тегіс, түп-түзу, аққасқа, жолсерік,
Күш-көлік, үлкен-үлкен.
Карочкамен жұмыс
VІІІ Қорыту
Атқар қыз
мысал |
Сөз тірк | Жалаң
Сөйлем |
Мәндес
сөйлем |
Қаратпа
сөйлем |
қыстырма | күрделі | Біріккен |
Зерек,
Алғыр |
|||||||
Қалам
Дәптер |
|||||||
Келе
Жатыр |
|||||||
Меніңше | |||||||
үлкен-кіші | |||||||
Суық торғай | |||||||
Тұнық су |
ХІ Үйге: 1. 5- жаттығуды түсіндіріп беру. 65бет.
- Ережені жаттау.
Х . Жеңімпаз топты анықтау. Білімдерін бағалау.