Павлодар қаласының № 26 жалпы орта білім беру мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Нұрғалиева Гүлнар Өкенқызы
Апта | Күн пән : Әдебиеттік оқу 2-сынып | |
Сабақтың тақырыбы | Қартқожаның туған жері Жүсіпбек Аймауытов | |
Сілтеме | Оқулық әдебиеттік оқу 69-71 бет
Әдебиеттік оқу хрестеоматиясы . |
|
Жалпы мақсат | Мәтінді түсініп оқуға үйрету. Шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу. | |
Міндеттері | Білімдік: Оқушыларды шығарманың мазмұнын түсініп талдауға қатысуға , мәтін мазмұны бойынша өз ой-пікірін білдіре алуға үйрету, өз сөзімен айта алуға дағдыланыру. Дамытушылық: Талдауға қатыса отыра ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың сөздікқорынбайыту. Тәрбиелік: оқушыларды туған жерлеріне деген сүйісеншілікке баулу. |
|
Күтілетін нәтиже | 1.Түсініп оқу.
2.Түсінгендерін айта алу. 3.Сұрақ-тапсырмалар бойынша жұмысқа қатысу
3.Оқығандары мен өз қорытындыларын қағаз бетіне түсіріп қорғай алу. |
|
Сабақ түрі | Жаңа сабақ , пәнаралық байланыс, | |
Сабақтың әдіс-тәсілі | Дербес, жұппен, топпен жұмыс. | |
Тапсырмалар
топ бойынша |
1.Сұрақ-тапсырмалар:-Кешкі ауыл қалай көрінеді?
-Туған жері Қартқожаның көзімен қалай көрінеді? 2.Туған жер туралы мақал-мәтелдер жазыңдар
|
|
Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
Сабақтың барысы 1мин | 1.Ұйымдастыру кезеңі психологиялық ахуал.
|
1.Амандасу:
Досыңмен, сыныптасыңмен,көршіңмен амандасу |
Тұсау кесер
3мин АҚТ,СТО Білу Электрондық оқулық |
-Бөлімнің аты «Неткен сұлу, неткен көркем, осы менің туған өлкем» деп аталады.
Сөзжұмбақ шешу. Нәтижесінде Отан сөзі шығады -Отан сөзіне мәндес қандай сөздер бар? (туған ел, туған жер, атамекен т.с.с.) -Адамға неге туған жері ыстық болады? |
Әңгімелесу. Оқушылар сөзжұмбақ шешеді, Отан туралы өз білімдерін ортаға салады ( сұрақтарға жауап беру, өз ойларын айту)
|
Слайд 2 мин | Жүсіпбек Аймауытов
1889 жылы қазіргі Павлодар облысының Баянауыл ауданында дүниеге келген.1931ж дүниеден өтті. |
|
Негізгі
5 мин СТО, білім берудегі жаңа тәсілдер |
Мәтінмен жұмыс
Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру -Әңгіме кім туралы? -Қай кезеңдегі ауыл көрінісі суреттелген? Т.с.с. |
Түсініп тыңдау, кезектестіріп оқытып шығу.
Сөздік жұмысы Сұрақтарға жауап беру |
Жұппен, топпен жұмыс
8мин |
Тапсырмалар тарату
— Сұрақтарға жауап беру, жауаптарын мәтіннен мысалдармен дәлелдеу. -Қосымша деректермен жұмыс: туған жер туралы мақал-мәтелдер жинақтау. -Мәтінді бөліктерге бөлу:
|
Өз ой-пікірлерімен толықтыру.
Өз білетіндерін айту.
І бөлім – Кешкі ауыл ІІ бөлім -Қартқожаның туған ауылына көзқарасы, сүйіспеншілігі |
Талдау
15мин
|
Тапсырма № 1
-Кешкі ауыл қалай көрсетілген? -Туған жері Қартқожа көзімен қалай көрінген? Тапсырма № 2 Туған жер туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер? Тапсырма № 3 -Мәтінді бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қой. Тапсырма №4 -Қартқожа туралы бұған дейін қандай әңгіме оқыдық? Онда Қартқожа қай жағынан көрінеді |
4 түлік ,табиғат , ауыл иісі, ауылдағы қайнаған еңбек
(дәптерге жазу)
|
Жинақтау
7 мин |
Өз ойларын ортаға салу, ой бөлісу
Тақырыпқа байланыты қандай мақал –мәтелмен жинақтар едіңдер? |
Пікір алмасу. Постер құру, қорғау
«Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық» «Туған жердей –ел болмас, Туған жердей –жер болмас» |
Бағалау
3 мин СТО |
Не істедім ? Не істедік?
Топты қалай бағалар едің ? не ұнады?
|
Өзін-өзі бағалау
Өзара бағалау Топ басшысының бағалауы |
Үйге тапсырма 1 мин | Үзінді жаттау « 2-ші азаттық жолды»; «Туған жер» тақырыбына өлең құрастру;сурет салу; (өз таңдаулары бойынша ) |