Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы
№30 Көктөбе орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Панеева Перизат Мұстаханқызы
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер қанша жыл тіршілік етеді?
Сабақтың мақсаты: Әр түрлі өсімдіктердің өніп-өсу уақытын анықтау, оларға толық сипаттама беру арқылы ой-өрістерін кеңейту.
Сабақтың міндеті: 1. Өсімдіктер тобын өніп-өсу кезеңдеріне қарай салыстыру.
2.Жабайы және мәдени өсімдіктердің айырмашылығын анықтау.
- Әр түрлі өсімдіктердің суретін салу және оларды талқылау.
Күтілетін нәтиже :
1. Топтасып жұмыс жасауға үйренеді.
2. Өз ойын еркін жеткізе біледі.
3. Шығармашылық қабілеті артады.
4 . Өсімдіктер түрлерін ажырата алады.
Сабақтың типі: жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдіс – тәсілі:диалогтық сұрақ-жауап, топтық жұмыс,
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта, флипчарт, компьютер, А3және А1 фармат, маркер, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың жоспары:
Уақыты | Сабақтың
кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының
іс-әрекеті |
|
1мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Психологиялық ахуал қалыптастырау
Шеңбер болып тұрайық. |
Шеңберге тұрып, бірімен-бірі қол алысып амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады (тілек айтады) | |
2мин | Топтасу | Өсімдік суреттері арқылы топқа бөлу
І-топ «Ағаштар» ІІ-топ «Бұталар» ІІІ-топ «Шөптесін өсімдіктер» |
Қима қағаздағы суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді | |
5 мин | Үй тапсырмасын сұрау
Миға шабуыл: Сұрақ-жауап |
1.Мәтінді тізбектей мазмұндау
2.«Қайталау — білім анасы» -Өсімдіктер қандай ортада тіршілік етеді? -Су өсімдіктерді ата. -Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді ата. -Жылу сүйгіш өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады? — Жер бетіндегі өсімдіктердің таралуы неге байланысты? — Өсімдіктер көршілерін қалай таңдап алады?
|
Сұраққа жауап береді,
|
|
5 мин
15мин |
Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту
Мағынаны тану
|
Суреттер арқылы қызығушылығын ояту
Біржылдық екіжылдық көпжылдық Оқулықпен жұмыс 1)Мәтінді оқу.Оқығанды талқылау 2)Белгіленген терминдерді талқылау 3) Постер дайындайды |
Сурет бойынша әңгімелейді
Мәтінді тізбектей оқиды, мазмұнын топпен талқылайды Әр топта жұмысты тақтаға іледі, қорғайды, танысады, стикер арқылы пікір жазады |
|
Сергіту сәті | Бағыт береді
«Қызыл өрік» әні бойынша |
Қимылмен көрсетеді | ||
8мин | Сабақты бекіту
Ой толғаныс |
1.Суретпен жұмыс
2.Жұмбақтар жасыру. Жер бетінде шашы бар, Жер астында басы бар. (Сәбіз) Гүлге оранады көктемде, Қызарады күзге жеткенде. (Алма) Жапырағын қағады, Жақындасаң шағады. (Қалақай) 3.Блум таксономиясы бойынша сұрақтарқояды 1.Өсімдіктерді не үшін егеді? 2.Мәдени өсімдіктер дегеніміз не? 3.Мәдени өсімдіктерді өсірудің себебі қандай?
|
Сурет бойынша әңгімелейді
Жұмбақтың шешуін табады,қанша жылдық өсімдік екенін анықтайды, суретін интерактивті тақта кітапханасынан іздейді.
Сұраққа жауап береді (топтасып, жеке)
|
|
5 мин | Қорытындылау | Қорытынды тест
1Балалар далада ойнап жүр. Арман мен Алма аққала жасады. Аузының орнына қызылша, мұрнына сәбіз қойды.(өсімдіктерді тап, неше жылдық?) 3.Сексеуіл 1 айда 2 — см ғана өседі.Ал 1 жылда неше сантиметр өседі? |
Жауаптарын дайындайды, бірін-бірі тексереді | |
2 мин | Бағалау | Критерий қояды
|
Бірін бірі бағалайды. | |
2 мин | Үй тапсырмасы | Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. |
Топты бағалау парағы:
№ | Топтар | Үй тапсырмасы | Мәтінмен жұмыс | Постер | Суретпен жұмыс | Тест | Қорытынды |
1 | топ | ||||||
2 | топ | ||||||
3 | топ | ||||||
4 | топ |
Бағалау критерийі:
Әр тапсырмаға 2 ұпай беріледі.
8-10 ұпайға — 5
6-7 ұпайға – 4
4-5 ұпайға -3
1-3 ұпайға — 2 бағасы қойылады
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлары
Сабақтың мақсаты:. Қазақстанда және жергілікті жерде өсетін өсімдіктер мен жануарлар туралы білу Сабақтың міндеті: 1. Жануарлар мен өсімдіктер туралы кең көлемде мағлұмат беру. 2. Тіршілік иелерінің бір-бірімен байланысы туралы білімдерін жетілдіру; сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру. 3. Табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже :
1. Топтасып жұмыс жасай алады.
2. Өз ойын еркін жеткізе біледі.
3. Шығармашылық қабілеті артады.
4 . Өсімдіктер мен жануарлар түрлерін ажырата алады.
Сабақтың типі: жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдіс – тәсілі:диалогтық сұрақ-жауап, топтық жұмыс, БҮҮкестесі
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Интерактивті тақта, флипчарт, компьютер, А3және А1 фармат, маркер, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың жоспары:
Уақыты | Сабақтың
кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының
іс-әрекеті |
||||||
1мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру
«Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» |
Жақсы көретін адамын көз алдына елестетеді де, тілектерін қағазға түсіріп, бір-біріне лақтырады, өздеріне келген тілекті оқиды, дауыстап оқуға да болады | ||||||
2мин | Топтасу | Өсімдік, жануар суреттері арқылы топқа бөлу
І-топ «Өсімдіктер» ІІ-топ «Жануарлар» ІІІ-топ «Жәндіктер» |
Қима қағаздағы суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді | ||||||
5 мин | Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақ-жауап |
1.Мәтінді мазмұндау
2.«Миға шабуыл» -Ауа қалай ластанады? -Ауаны ластаушы заттар қайдан пайда болады? -Ластанған ауаның зияны қандай? -Орман ағаштарын кескеннен кейін табиғатта қандай өзгерістер болады.? -Орман ағаштарының тигізер пайдасы қандай? -Ауаны тазартудың ең тиімді жолы қандай? |
Сұраққа жауап береді,
мәтінді мазмұндайды. |
||||||
5 мин
15мин |
Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту
Мағынаны тану
|
Суреттер арқылы қызығушылығын ояту
Далалы орманды таулы шөлді Оқулықпен жұмыс 1)Мәтінді оқу.Оқығанды талқылау 2)Белгіленген терминдерді талқылау 3) Постер дайындайды 4) Жергілікті жердің өсімдіктерімен , жануарларымен танысу |
Сурет бойынша әңгімелейді
БҮҮ кестесінің бірінші бағанын толтырады
Мәтінді тізбектей оқиды, мазмұнын топпен талқылайды Әр топта жұмысты тақтаға іледі, қорғайды, танысады, стикер арқылы пікір жазады |
||||||
Сергіту сәті | «Қызыл өрік» әні бойынша | Қимылмен көрсетеді | |||||||
8мин | Сабақты бекіту
Ой толғаныс |
1.Интерактивті тақтамен жұмыс
2.Шығармашылық жұмыс І-топ Өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы ІІ-топ Жануарлардың адам өміріндегі маңызы ІІІ-топ Жәндіктердің адам өміріндегі маңызы туралы эссе жазу
1.Өсімдіктермен жануарлар қандай табиғатқа жатады? 2.Өсімдіктер мен жануарлардың ұқсастығы мен айырмашылығы қандай? 3.Жергілікті жерде қандай өсімдіктер мен жануарлар тіршілік етеді? 4. Өсімдіктер мен жануарларды қандай топтарға бөлуге болады?
|
Кітапханадан өсімдіктер мен жануарлар туралы видио мен суреттер іздеу
«Бір айналым» әдісі арқылы эссе жазып шығады
Сұраққа жауап береді (топтасып, жеке)
БҮҮ кестесінің екінші бағанын толтырады
|
||||||
5 мин | Қорытындылау | БҮҮ кестесі
|
БҮҮ кестесінің үшінші бағанын толтырады
|
||||||
2 мин | Бағалау | Критерий қояды | Бірін бірі бағалайды. | ||||||
2 мин | Үй тапсырмасы | Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беру. |
Топты бағалау парағы:
№ | Топтар | Үй тапсырмасы | Мәтінмен жұмыс | Постер | Суретпен жұмыс | БҮҮ кестесі | Қорытынды |
1 | топ | ||||||
2 | топ | ||||||
3 | топ |
Бағалау критерийі:
Әр тапсырмаға 2 ұпай беріледі.
8-10 ұпайға — 5
6-7 ұпайға – 4
4-5 ұпайға -3
1-3 ұпайға — 2 бағасы қойылады
7модульдің қамтылуы
Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, Сыни тұрғыданойлау, Оқыту үшін және оқуды бағалау, АКТ , Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды