Ұлттық киім

                      

Акимжанова  Дана  Райхановна  

КММ ЖББО  №53 мектеп-лицейінің

қазақ  тілі  мен   әдебиет  пәні   мұғалімі

Қарағанды  қаласы

7«Б» сынып

 

 

 

 

Тақырыбы Ұлттық киім
Сілтемелер: Оқу бағдарламасы, күнтізбелік жоспар, оқулық
Мақсаттары Ұлттық  киім туралы түсініктерін кеңейту; диалог арқылы тіл байлығы мен сөздік қорын  молайту.
Күтілетін нәтижелер Ұлттық  киім туралы  кеңірек біледі, сөздік қоры молаяды, танымдық қабілеті дамиды, қызығушылығы артады.
уақыты Әдіс- тәсілдері Ресурстары Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеттері Оқушының іс-әрекеттері
     6мин                        4мин                                             4 мин

 

5мин

 

СТО-стратегиялары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой шақыру

 

 

 

 

 

 

Слайд 1,2

1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Сабақтың мақсатын жеткізіп, жоспарымен таныстырады.

Бағалау парақшалары үлестіріледі.

Үй тапсырмасын сұрау. Мақал мәтел

. «Адам көркі – шүберек, ағаш көркі — жапырақ»

 

Қолайлы психологиялық жағдай туғызу мақсатында «бір біріне жылы лебіз білдіру »тренингі өткізіледі. (шеңбер бойымен тұрып айтады)

 

Топта жұмыс жасау ережелерімен танысады

  1. Бірігіп жұмыс жасау.

Дауыс көтеріп, айқайласпау.

Мұғалімді тыңдау.

Уақытты үнемдеп, тақырыптан ауытқымау.

Өз ойыңды жеткізіп, жауап беру.

 

Жаңа сабақтың тақырыбың ашу

Ұлттық  киімдер  видеороликтер

Бүгінгі тақырып бойынша жаңа сөздермен таныстыру.

Ежелгі дәстүр – древняя традиция

Ішкі киімдер – нижнее бельё

Сырқы киімдер – верхняя одежда

Сәнді – модный

Салтанатты – торжественный

 

1мин            8 мин Мағынаны ашу

 

 

 

 

слайд

 

 

Мәтінмен жұмыс.

Оқулық бойынша 110 -111 б-гі мәтінмен жұмыс

Алты қалпақ әдісі бойынша

Ақ қалпақ Жас және жыныс ерекшеліктеріне сәйкес киімдер

Сары қалпақ Жыл мезгіліне байланысты   киімдер

Қызыл қалпақ Әлеуметтік дәрежесіне байланысты ұлттық киімдер

Жасыл қалпақ  Пайдалану ерекшеліктеріне қарай киілетін киімдер

Көк қалпақ Қазақтың неке киімдері

Қара қалпақ Қазіргі уақыт және ұлттық киімдер

 

Сергіту сәті

3 топ өздеріне жүктелген тапсырмаларды орындайды.

III- кластер құрады

тынығуға

Ұлттық  киімдер

 
Жыл мезгіліне

байланысты

Жас және жыныс  ббайланысты  байланысты байланысты

Дәптерлеріне жазып отырады.

Кеңесшілер бағалау парақшаларын толтырады

5мин Грамматикалық тапсыр

малар

 

 слайд «Адасқан сөздер» ойыны. Сөздерді сызық арқылы қосып, біріккен сөз шығару.

  • Бел бақан
  • тоғыз қосақ
  • алты құмалақ
  • кемпір қазық
  • темір беу
  • Бір киер

Мәтіннен қос сөзді табыңыздар

Тігілген көйлекке жарнама жасаңыздар

 

 

Тақта арқылы оқушылар  біріккен сөз , қос сөз туралы ережені шығарып оқиды

Сұрақтарға жауап беріп, мысал келтіріп отырады.

Көйлек пішіп, тігеді

4мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

рефлексия

Сөзжұмбақ

  1. Егде әйелдің бас киімі.
  2. Әйелдер де, ер кісілер де киетін бас киімі.
  3. Қыста киетін ер адамның бас киімі.
  4. Жеңсіз жеңіл киім.
  5. Қалың матадан тігілетін әйелдерге арналған жеңі ұзын киім.
  6. Қалыңдықтың бас киімі.

«Ұлттық киім- ұлт мәдениетінің белгісі деген тақырыпқа оқушылар арасында

сұхбат

 

 

3 мин уакыт аралығында тапсырманы орындап, кілті арқылы өздеріне баға қояды
5мин
  • Үйге тапсырма

Менің халқымның ұлттық киімдері

шағын әңгіме дайындау

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *