Атырау облысы
Индер ауданы
М.Әуезов атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мәкіжан Роза Жетібайқызы
Сабақтың тақырыбы: Жаяу Мұса Байжанұлы-сазгер әрі әнші.
Сабақтың мақсаты:
а)білімділік: Оқушылардың Жаяу Мұса айжанұлының сазгерлігі мен әншілігін терең ұғынып, әндерінің идеясын аша білуі.
ә)тәрбиелілік: Жаяу Мұса сазгерлігін тану арқылы оқушылардың әнші, ән құдіретін сезіне біліп, рухани жан дүниесінің байып, адами қасиеттерді бойларына сіңіруге әсер ету.
б)дамытышулық: әнші- сазгердің әндерін өз ізденістерімен түсінуде оқушылардың сөйлеу мәдениетін, танымдық белсенділігін арттыру.
Әдісі: СТО, топпен жұмыс
Көрнекілігі: интерактивті тақта, мәнмәтін, зерттеу материалдары, ноутбук
Оқу нәтижесі: жұппен және топпен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытады, өз көзқарастарын еркін білдіреді, сын тұрғыдан ойлайды, өзгенің пікірін тыңдай біледі, бағалауды үйренеді.
Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары
Кезеңдері | Мақсаты | Түрткі сұрақтар, тапсырма | Күтілетін нәтиже | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушы іс- әрекеті | Формативті бағалау | |
критерий | дескрипторлар | ||||||
Білу | Өткен тақырыпты еске түсіреді, білімін жаңартады. | Қызығушылығын ояту. бір өлеңімен заман шындығын әйгілеп, атын қазақ даласына паш еткен кім? | Жаяу Мұса өмірі, шығармашылығы туралы түсінігін дәлелдей біледі. | Психология-лық дайындық. Эксперт. «Ыстық орындық»
Тест тарату |
Жылы лебіз айту. Жеке және жұптық жұмыс | Ақын шығармашылы-ғын меңгеруі. Өлеңдерінің тақырып, идеясын оятуы. | Толық меңгерді — 3
Жартылай меңгерді — 2 Меңгере алмады — 1 |
Түсіну
|
Ақын сазгерлігі мен әншілігін әндері арқылы ұғынуға жағдай жасалады | I топ
Жаяу Мұса әндерінің тақырыбы қандай? II топ Әндерінің шығуының ерекшелігі неде? III топ Әнші- сазгердің қазақ өнеріне қосқан үлесі қандай? |
Сазгер әншінің әндері, оның шығу тарихы, алатын орны туралы ортаға салады, пікірлеседі, өзіндік көз- қарастарын қорғайды. | Мағынаны тану. Намысыңды қайрап, өршіл рухқа бастайтын ән иесі кім? Оның әндерінің құдіреттілігі неде? | Эксперт оқушылар топ ауыстырып, тақырыпты түсіндіреді. Топ мүшелері түртіп алып, флепчард шығаруда, Интернет материалдарын пайдаланып, презентация жасайды. | Ақын сазгерлігін, әншілігін ашу. Өлеңдерінің шығу тарихын, орнын дәлелдеу | Ойын толық жеткізе алады- 3
Жартылай жеткізеді- 2 Жеткізе алмады-1 |
Қолдану | Жаңа білімді өткен тақырып қолдану, салыстыру
Сазгер әндері мен өлеңдерін өзге ақын туындылары-мен байланыстар-ын қолдану, салыстыру |
|
Диалог әдісімен сұрақ- жауап дәлелдеу түрінде пікір алмасады, өзіндік ойларын жеткізеді. | Венн диаграмма-сы, сұрақ- жауап түрінде пікір алмасады. | Жұптық жұмысқа бағыт- бағдар береді | Игерілген тақырыптан ой түйіп көзқарасын жеткізе білді. | Қолдана білді- 3
Жартылай қолданады- 2 Қолдана алмады- 1 |
Талдау | Ән мәтіндерімен жұмыс жасау |
|
Сазгер әндерін әдеби- теориялық ұғым тұрғысынан талдауда сыни тұрғыдан ойланады. | Сазгер әншімен өзге ақындар суретін интерактивті тақтадан көрсетіп, бағыт беру. | Топ мүшелері өлеңдерге талдау жасайды, кластер түрінде қорғайды. | Әдеби теориялық ұғымдарды практикада дәлелдеуі, көркемділік өрнекті табуы | Әдеби- теориялық ұғымдарды меңгерді — 3
Жартылай меңгерді- 2 Меңгермеді — 1 |
Жинақтау
|
Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды.Өз ойларын әдеби тілмен жеткізеді | «Ән- көңілдің ажары» (эссе)
«Жаяу Мұса әндері күні бүгінде қажет пе, әлде…» (әңгіме — дебат)
|
Ойларын шығармашылық-пен жеткізеді, өзіндік пікірлерін нақты фактілер арқылы дәлелдейді. | Оқушылар-дың шығармашылық ізденістеріне бағыт көрсетіп, қорытынды пікір шығаруға бағдар береді. | Өзара пікірталас фактілер келтіріп, толғанысын әдеби тілмен баяндайды. | Өз толғанысын әдеби тілмен жеткізе білуі, көзқарасын фактілер дәлелдей алуы | Әдеби тілмен жеткізе алды-3
Жартылай жеткізді- 2 Жеткізе алмады-1 |
Бағалау
|
Бұған дейін айтылған ойларды тұжырымдайды | Жаяу Мұса әндерінің тәрбиелік мәні неде? | Қорытынды жасайды, сазгер туралы ұғымдарды кеңейеді. | Сабақты қорытындылауға әсер етеді | Пікір айтады, өзін-өзі және топ басшысы бағалап, бағалау бетшесін толтырады. «Білім шыңына» іледі | Қорытынды жасайды, бүгінгі сабақтар әсерін жазады. |
Үйге тапрсырма : » Жаяу Мұса әндерінің құдіретті үні» деген тақырыпта шығарма жазу
Сабағыңы өте сәтті, рахмет