Басы » Кембридж бағдарламасы » Жаяу Мұса Байжанұлы-сазгер әрі әнші

Жаяу Мұса Байжанұлы-сазгер әрі әнші

250px-Жаяу_МұсаАтырау облысы
Индер ауданы
М.Әуезов атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мәкіжан Роза Жетібайқызы

Сабақтың тақырыбы: Жаяу Мұса Байжанұлы-сазгер әрі әнші.

Сабақтың мақсаты:

а)білімділік: Оқушылардың Жаяу Мұса айжанұлының сазгерлігі  мен әншілігін терең ұғынып, әндерінің идеясын аша білуі.

ә)тәрбиелілік: Жаяу Мұса сазгерлігін тану арқылы оқушылардың әнші, ән құдіретін сезіне біліп, рухани жан дүниесінің байып, адами қасиеттерді бойларына сіңіруге әсер ету.

б)дамытышулық: әнші- сазгердің әндерін өз ізденістерімен түсінуде оқушылардың сөйлеу мәдениетін, танымдық белсенділігін арттыру.

Әдісі: СТО, топпен жұмыс

Көрнекілігі: интерактивті тақта, мәнмәтін, зерттеу материалдары, ноутбук

Оқу нәтижесі: жұппен және топпен жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытады, өз көзқарастарын еркін білдіреді, сын тұрғыдан ойлайды, өзгенің пікірін тыңдай біледі, бағалауды үйренеді.

Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары

Кезеңдері Мақсаты Түрткі сұрақтар, тапсырма Күтілетін нәтиже Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушы іс- әрекеті Формативті бағалау
критерий дескрипторлар
Білу Өткен тақырыпты еске түсіреді, білімін жаңартады. Қызығушылығын ояту. бір өлеңімен заман шындығын әйгілеп, атын қазақ даласына паш еткен кім? Жаяу Мұса өмірі, шығармашылығы туралы түсінігін дәлелдей біледі. Психология-лық дайындық. Эксперт. «Ыстық орындық»

Тест тарату

Жылы лебіз айту. Жеке және жұптық жұмыс Ақын шығармашылы-ғын меңгеруі. Өлеңдерінің тақырып, идеясын оятуы.  Толық меңгерді — 3

Жартылай меңгерді — 2

Меңгере алмады —

1

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ақын сазгерлігі мен әншілігін әндері арқылы ұғынуға жағдай жасалады I топ

Жаяу Мұса әндерінің тақырыбы қандай?

II топ

Әндерінің шығуының ерекшелігі неде?

III топ

Әнші- сазгердің қазақ өнеріне қосқан үлесі қандай?

Сазгер әншінің әндері, оның шығу тарихы, алатын орны туралы ортаға салады, пікірлеседі, өзіндік көз- қарастарын қорғайды. Мағынаны тану. Намысыңды қайрап, өршіл рухқа бастайтын ән иесі кім? Оның  әндерінің құдіреттілігі неде? Эксперт оқушылар топ ауыстырып, тақырыпты түсіндіреді. Топ мүшелері түртіп алып, флепчард шығаруда, Интернет материалдарын пайдаланып, презентация жасайды. Ақын сазгерлігін, әншілігін ашу. Өлеңдерінің шығу тарихын, орнын дәлелдеу Ойын толық жеткізе алады- 3

Жартылай жеткізеді- 2

Жеткізе алмады-1

Қолдану Жаңа білімді өткен тақырып қолдану, салыстыру

Сазгер әндері мен өлеңдерін өзге ақын туындылары-мен байланыстар-ын қолдану, салыстыру

  1. Біржан мен Жаяу Мұса әндерінде үйлестік.
  2. С.Торайғыров ұқсастық
  3. Екі ақынға ортақ қасиет бізге қандай тәрбие береді?
Диалог әдісімен сұрақ- жауап  дәлелдеу түрінде пікір алмасады, өзіндік ойларын жеткізеді. Венн диаграмма-сы, сұрақ- жауап түрінде пікір алмасады. Жұптық жұмысқа бағыт- бағдар береді Игерілген тақырыптан ой түйіп көзқарасын жеткізе білді. Қолдана білді-  3

Жартылай қолданады- 2

Қолдана алмады- 1

Талдау Ән мәтіндерімен  жұмыс жасау
  1. Сазгер әндерінің тақырыбы мен идеясы.
  2. Өлең құрылысыдағы өзгешілік
  3. Ақын өлеңдеріндегі көркемдік өрнектер
Сазгер әндерін әдеби- теориялық ұғым тұрғысынан талдауда сыни тұрғыдан ойланады. Сазгер әншімен өзге ақындар суретін интерактивті тақтадан көрсетіп, бағыт беру. Топ мүшелері өлеңдерге талдау жасайды, кластер түрінде қорғайды. Әдеби теориялық ұғымдарды практикада дәлелдеуі, көркемділік өрнекті табуы Әдеби- теориялық ұғымдарды меңгерді — 3

Жартылай меңгерді- 2

Меңгермеді — 1

Жинақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды.Өз ойларын әдеби тілмен жеткізеді «Ән- көңілдің ажары» (эссе)

«Жаяу Мұса әндері күні бүгінде қажет пе, әлде…» (әңгіме — дебат)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойларын шығармашылық-пен жеткізеді, өзіндік пікірлерін нақты фактілер арқылы дәлелдейді. Оқушылар-дың шығармашылық ізденістеріне бағыт көрсетіп, қорытынды пікір шығаруға бағдар береді. Өзара пікірталас фактілер келтіріп, толғанысын әдеби тілмен баяндайды. Өз толғанысын әдеби тілмен жеткізе білуі, көзқарасын фактілер дәлелдей алуы Әдеби тілмен жеткізе алды-3

Жартылай жеткізді- 2

Жеткізе алмады-1

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұған дейін айтылған ойларды тұжырымдайды Жаяу Мұса әндерінің тәрбиелік мәні неде? Қорытынды жасайды, сазгер туралы ұғымдарды кеңейеді. Сабақты қорытындылауға әсер етеді Пікір айтады, өзін-өзі және топ басшысы бағалап, бағалау бетшесін толтырады. «Білім  шыңына»  іледі Қорытынды жасайды, бүгінгі сабақтар әсерін жазады.

Үйге  тапрсырма  : »  Жаяу Мұса әндерінің құдіретті  үні» деген тақырыпта шығарма жазу

1 пікір

  1. Сабағыңы өте сәтті, рахмет

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *