ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна
Сабақ | Сабақ өтілетін уақыт:
Орны: |
Барлық оқушы саны: 12 оқушы
Қатысқаны: оқушы |
||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, Әдебиеттік оқу — Алматы «Атамұра», 2014ж | |||||
Сабақ тақырыбы | «Күзгі орманның көріністері» Елемес Салықов | |||||
Жалпы мақсаттар | Күзгі орман мәтінімен таныстыру, ойлау,шығармашылық қабілеттерін дамыту. | |||||
Түйінді идеялар | Күзгі орманға саяхат жасату | |||||
Оқыту нәтижелері |
|
|||||
Көрнекіліктер | Кітап, бағалау парағы, стикерлер, санамақ | |||||
Дереккөздер | «Бастауыш сынып» журналы | |||||
Сабақ барысы | Уақыты | Тапсырмалар | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау(формативті, суммативті) |
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту: — ұйымдастыру |
2мин
|
Сәлемдесу
Психологиялық ахуал қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері:
«Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем беріп қоялық, Әдеппенен біз». |
Оқушыларды шеңберге тұрғызады
|
Бір шеңбердін бойымен, қол ұстасып тұрады, бір –біріне тілек айтады
|
|
Топқа бөлу
|
Топқа бөлу: жапырақтың түстері бойынша | Қималарды оқушыларға таратады | Қимадағы ұқсас жапырақтар арқылы топқа бөлінеді | |||
— үй тапсырмасын тексеру;
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
«Ыстық орындық» әдісі | Әдісіті түсіндіріп соның төнірегінде үй жұмысын сұрап өтеді | Әр топтан оқушылар шығып үй жұмысын айтады | Топ басшыларының бағалауы | |
2-кезең: Мағынаны ажырату:
— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
|
Кітаптағы мәтінмен танысу
Сергіту сәті:
|
«Рөлдік ойын» әдісі |
Мұғалім «Рөлдік ойын» әдісі арқылы тапсырма береді
|
.
Ұсынылған әдіс арқылы топ ішінде тақырыпты талқылайды, бір-біріне пікір айтып қорытындылайды. |
Бағдаршам әдісі бойынша бағалайды |
|
— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
Сөзжұмбақ | Суреттер бойынша тапсырма береді. Сөзжұмбақ құрастыру, жұмбақ құрау | Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша дәлелдеуге үйренеді | Топтық бағалау | ||
3-кезең: Ой- толғаныс:
|
Ойлан,жұптас,талқыла | Орман-біздің байлығымыз | Берілген сұрақ төнірегінде жауап береді. | Оқушылар
дың іс-әрекеттерін мадақтау |
||
|
Сабақты қорытындылау | Сұрақ-жауап | Оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынылады | Сұрақтарға ауызша жауап береді | Өз-өздерін, тобының жұмысын бағалайды. Мұғалім қорытынды баға шығарады | |
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | Мәтінді оқып,мазмұндау3-тапсырма,47 бет | |||||
Рефлексия | Стикерге өз ойларын жаздыру |