ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна
Сабақ | Сабақ өтілетін уақыт:Орны: | Барлық оқушы саны: 12 оқушыҚатысқаны: 12 оқушы | ||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, Әдебиеттік оқу — Алматы «Атамұра», 2014ж | |||||
Сабақ тақырыбы | «Жеміс бағында» И.Бази (татар жазушысы) | |||||
Жалпы мақсаттар | Жеміс бағында әңгімесімен таныстыру арқылы алманың хош иісін ұғындыру, күз байлығымен таныстыру | |||||
Түйінді идеялар | Жеміс бағының қандай еңбектің арқасында келетінің біле отырып, адам еңбегіне құрметпен қарау қажет | |||||
Оқыту нәтижелері |
|
|||||
Көрнекіліктер | Кітап, постер | |||||
Дереккөздер | Интернет, «Бастауыш сынып» журналы | |||||
Сабақ барысы | Уақыты | Тапсырмалар | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау(формативті, суммативті) |
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:
— ұйымдастыру |
2мин
|
СәлемдесуПсихологиялық ахуал қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері:«Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз. Сәлем беріп қоялық, Әдеппенен біз». |
Оқушыларды шеңберге тұрғызады
|
Бір шеңбердін бойымен, қол ұстасып тұрады, бір –біріне тілек айтады
|
|
Топқа бөлу | Топқа бөлу: Жеміс аттары бойынша | Қималарды оқушыларға таратады | Қимадағы ұқсас сөздер арқылы топқа бөлінеді | |||
— үй тапсырмасын тексеру;
|
Үй тапсырмасын тексеру | «Ыстық орындық» әдісі арқылы өлең жолдарын сұрап өту | Әр топтан оқушылар шығып үй жұмысын айтады | Топ басшыларының бағалауы | ||
2-кезең: Мағынаны ажырату:
— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
|
Кітаптағы мәтінмен танысу
Сергіту сәті:
|
ЖИГСО әдісі |
Мұғалім «ЖИГСО» әдісі арқылы тапсырма береді
|
.
Ұсынылған әдіс арқылы топ ішінде тақырыпты талқылайды, бір-біріне елші жіберіп талдатады. |
Бағдаршам әдісі бойынша бағалайды |
|
— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; | Постер | Флипчарт таратады, бағыт береді. | Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша постер толтырады, оны қорғайды | Топтық бағалау | ||
3-кезең: Ой- толғаныс:
|
Сұрақ -жауап | Алдын ала интерактивті тақтада сұрақтар көрсетіледі
|
Берілген сұрақтар бойынша жауап береді. | Оқушылардың
іс-әрекеттерін мадақтау |
||
|
Сабақты қорытындылау | БББ кестесі | Оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынады | Сұрақтарға аузша жауап береді | Өз-өздерін, тобының жұмысын бағалайды. Мұғалім қорытынды баға шығарады | |
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | Мәтінді оқып,мазмұндау. А-4, В-6, С-5 деңгейлік тапсырмалар | |||||
Рефлексия | Мұғалім көңіл-күй смайликтерін таратады |