Басы » Кембридж бағдарламасы » «Жеміс бағында» И.Бази (татар жазушысы)

«Жеміс бағында» И.Бази (татар жазушысы)

ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна

Сабақ Сабақ өтілетін уақыт:Орны: Барлық оқушы саны: 12 оқушыҚатысқаны:  12  оқушы
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, Әдебиеттік оқу — Алматы «Атамұра», 2014ж
Сабақ тақырыбы «Жеміс бағында» И.Бази (татар жазушысы)
Жалпы мақсаттар  Жеміс бағында әңгімесімен таныстыру  арқылы алманың хош иісін  ұғындыру, күз байлығымен таныстыру
Түйінді идеялар  Жеміс бағының қандай еңбектің арқасында келетінің біле отырып, адам  еңбегіне құрметпен қарау қажет
Оқыту нәтижелері
  • жеміс бағы туралы біледі;
  • алманың хош иісі туралы айта алады;
  • сұраққа жауап бере алады;
  • топпен жұмысқа дағдыланады;
  • пәнге қызығушылығы артады;
Көрнекіліктер Кітап,  постер
Дереккөздер Интернет, «Бастауыш сынып» журналы
Сабақ барысы Уақыты Тапсырмалар Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:

— ұйымдастыру

2мин 

 

СәлемдесуПсихологиялық ахуал қалыптастыру

 

Шаттық    шеңбері:«Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Сәлем беріп қоялық,

Әдеппенен біз».

Оқушыларды шеңберге тұрғызады 

 

Бір шеңбердін бойымен, қол ұстасып тұрады, бір –біріне тілек айтады 

 

Топқа бөлу  Топқа бөлу: Жеміс аттары бойынша Қималарды оқушыларға таратады Қимадағы ұқсас  сөздер арқылы топқа бөлінеді
үй тапсырмасын тексеру; 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру  «Ыстық орындық» әдісі арқылы өлең жолдарын сұрап өту  Әр топтан оқушылар шығып үй жұмысын айтады Топ басшыларының бағалауы
2-кезең: Мағынаны ажырату:  

 

 

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

 

 

Кітаптағы мәтінмен танысу

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

ЖИГСО әдісі

 

Мұғалім «ЖИГСО» әдісі арқылы тапсырма береді

 

Ұсынылған әдіс арқылы топ ішінде

тақырыпты талқылайды, бір-біріне елші жіберіп талдатады.

 

 

Бағдаршам әдісі бойынша бағалайды

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;  Постер  Флипчарт таратады, бағыт береді. Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша постер толтырады, оны қорғайды  Топтық бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:

  • анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
Сұрақ -жауап Алдын ала интерактивті тақтада сұрақтар көрсетіледі 

 

Берілген сұрақтар бойынша жауап  береді. Оқушылардың

іс-әрекеттерін мадақтау

  • сабақ қорытындысы

 

Сабақты қорытындылау БББ кестесі Оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынады Сұрақтарға аузша жауап береді Өз-өздерін, тобының жұмысын бағалайды. Мұғалім қорытынды баға шығарады
Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) Мәтінді оқып,мазмұндау. А-4, В-6,  С-5 деңгейлік тапсырмалар
Рефлексия Мұғалім көңіл-күй смайликтерін таратады

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *