Басы » Бастауыш сыныптар » «Нан туралы өлең» К.Сауғабаев

«Нан туралы өлең» К.Сауғабаев

ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна

 

Сабақ Сабақ өтілетін уақыт:

Орны:

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сілтеме Күнтізбелік жоспар, Ана тілі оқулығы — Алматы «Атамұра», 2011ж
Сабақ тақырыбы «Нан туралы өлең» К.Сауғабаев
Жалпы мақсаттар Ас атасы-нан, нанның адам өмірндегі ең маңызды ас екендігін, оның дастарханға оңайшылықпен келмейтіндігін, өлең жолдары арқылы ұғындыру
Түйінді идеялар «Ас атасы – нанды» қадірлеу, қастерлеу керек, адамдардың еңбегіне құрметпен қарау қажет
Оқыту нәтижелері
  • нанның дастарханға қалай келетіндігін біледі;
  • сұраққа жауап бере алады;
  • топпен жұмысқа дағдыланады;
  • пәнге қызығушылығы артады;
Көрнекіліктер Кітап,  постер
Дереккөздер Интернет, «Бастауыш сынып» журналы
Сабақ барысы Уақыты Тапсырмалар Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

— ұйымдастыру

2 минут

 

 

Сәлемдесу

Психологиялық ахуал қалыптастыру

 

Шаттық    шеңбері:

«Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Сәлем беріп қоялық,

Әдеппенен біз».

Оқушыларды шеңберге тұрғызады.

 

 

Бір шеңбердін бойымен, қол ұстасып тұрады.

 

 

Топқа бөлу

 

Топқа бөлу: Құстардың аты бойынша топқа бөлу. Қималарды оқушыларға таратады. Қимадағы ұқсас  сөздер арқылы топқа бөлінеді.
үй тапсырмасын тексеру;

 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

 

«Галерян шарлау»

 

 

2.«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

 

Суреттерді тексеру ұсынылады

 

Үй тапсырмасын сұрайды.

 

 Суреттерді аралап қарап өтеді

 

Аквариумдағы балық тобын анықтап алады да, сол топқа басқалары  сұрақ қояды.

Формативті бағалау

 

Өзін-өзі бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату:

 

 

 

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

 

Сергіту сәті

 

Мақалды құрастыру арқылы топқа бөліну

 

 

Кітаптағы өлеңмен танысу

 

 

 

Топқа бөлу:

Ас атасы-нан.

Еңбектің наны-тәтті, Жалқаудың жаны-тәтті.

 

«Тыңдап отырған үштік» әдісі

 

 

 

Қималарды оқушыларға таратады

 

 

 

Мұғалім «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы тапсырма береді

 

 

 

Қимадағы сөздерді құрау арқылы топқа бөлінеді.

 

 

 

Ұсынылған әдіс арқылы топ ішінде рольдерге бөлінеді.

Шешен

Тілші

Сарапшы ролдері  бойынша тақырыпты талқылайды.

 

 

 

 

 

Топ басшыларының бағалауы

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

 

1-топ

Өлеңнен нанның адам өміріндегі маңыздылығы туралы сөздерді теріп жазу.

2-топ

Нан туралы тыйым сөздер жазу

       «Ең бастысы»

 

Тапсырманы түсіндіреді Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді

 

Топтық бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:

  • анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
Нанның дастарханға қандай еңбекпен келетіндігін постер жасау арқылы көрсету

 

Постер

 

Мұғалім постер жасаудың жолдарын түсіндіріп береді

 

Оқушылар постер жасап,оны қорғайды Оқушылардың іс-әрекеттерін мадақтау
-синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

 

 

Интерактивті тақтада жазылған ұйқастарды пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру      Синквейн

 

Алдын ала интерактивті тақтада жазулы тұрған ұйқас түрлерін береді

 

 

Берілген ұйқастар бойынша өлең жолдарын құрастырады.
  • сабақ қорытындысы

 

Сабақты қорытындылау Инсерт Оқушыларға кесте ұсынылады Сұрақтарға оқушылар жауап береді Өз-өздерін, тобының жұмысын бағалайды. Мұғалім қорытынды баға шығарады
Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) Мәтінді оқып, нан туралы мақал-мәтелдер жазып келу (басын)
Рефлексия

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *