ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна
Сабақ | Сабақ өтілетін уақыт:
Орны: |
Барлық оқушы саны:
Қатысқаны: |
|||||||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, Ана тілі оқулығы — Алматы «Атамұра», 2011ж | ||||||||
Сабақ тақырыбы | «Нан туралы өлең» К.Сауғабаев | ||||||||
Жалпы мақсаттар | Ас атасы-нан, нанның адам өмірндегі ең маңызды ас екендігін, оның дастарханға оңайшылықпен келмейтіндігін, өлең жолдары арқылы ұғындыру | ||||||||
Түйінді идеялар | «Ас атасы – нанды» қадірлеу, қастерлеу керек, адамдардың еңбегіне құрметпен қарау қажет | ||||||||
Оқыту нәтижелері |
|
||||||||
Көрнекіліктер | Кітап, постер | ||||||||
Дереккөздер | Интернет, «Бастауыш сынып» журналы | ||||||||
Сабақ барысы | Уақыты | Тапсырмалар | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау(формативті, суммативті) | |||
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту: — ұйымдастыру |
2 минут
|
Сәлемдесу
Психологиялық ахуал қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері:
«Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем беріп қоялық, Әдеппенен біз». |
Оқушыларды шеңберге тұрғызады.
|
Бір шеңбердін бойымен, қол ұстасып тұрады.
|
||||
Топқа бөлу
|
Топқа бөлу: Құстардың аты бойынша топқа бөлу. | Қималарды оқушыларға таратады. | Қимадағы ұқсас сөздер арқылы топқа бөлінеді. | ||||||
— үй тапсырмасын тексеру;
|
Үй тапсырмасын тексеру
|
«Галерян шарлау»
2.«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі
|
Суреттерді тексеру ұсынылады
Үй тапсырмасын сұрайды.
|
Суреттерді аралап қарап өтеді
Аквариумдағы балық тобын анықтап алады да, сол топқа басқалары сұрақ қояды. |
Формативті бағалау
Өзін-өзі бағалау |
||||
2-кезең: Мағынаны ажырату:
— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
|
Сергіту сәті
Мақалды құрастыру арқылы топқа бөліну
Кітаптағы өлеңмен танысу
|
Топқа бөлу: Ас атасы-нан. Еңбектің наны-тәтті, Жалқаудың жаны-тәтті.
«Тыңдап отырған үштік» әдісі
|
Қималарды оқушыларға таратады
Мұғалім «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы тапсырма береді
|
Қимадағы сөздерді құрау арқылы топқа бөлінеді.
Ұсынылған әдіс арқылы топ ішінде рольдерге бөлінеді. Шешен Тілші Сарапшы ролдері бойынша тақырыпты талқылайды. |
Топ басшыларының бағалауы |
||||
— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
1-топ
Өлеңнен нанның адам өміріндегі маңыздылығы туралы сөздерді теріп жазу. 2-топ Нан туралы тыйым сөздер жазу |
«Ең бастысы»
|
Тапсырманы түсіндіреді | Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді
|
Топтық бағалау | ||||
3-кезең: Ой- толғаныс:
|
Нанның дастарханға қандай еңбекпен келетіндігін постер жасау арқылы көрсету
|
Постер
|
Мұғалім постер жасаудың жолдарын түсіндіріп береді
|
Оқушылар постер жасап,оны қорғайды | Оқушылардың іс-әрекеттерін мадақтау | ||||
-синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
|
Интерактивті тақтада жазылған ұйқастарды пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру | Синквейн
|
Алдын ала интерактивті тақтада жазулы тұрған ұйқас түрлерін береді
|
Берілген ұйқастар бойынша өлең жолдарын құрастырады. | |||||
|
Сабақты қорытындылау | Инсерт | Оқушыларға кесте ұсынылады | Сұрақтарға оқушылар жауап береді | Өз-өздерін, тобының жұмысын бағалайды. Мұғалім қорытынды баға шығарады | ||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | Мәтінді оқып, нан туралы мақал-мәтелдер жазып келу (басын) | ||||||||
Рефлексия |