ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна
Оқып –үйренудің негізгі мақсаттары | Тапсырмалар | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Дифференсация (көсбашшылық және басқару,инклюзивті оқыту,дарындылық) | Барлығын қосқанда бағалау(соның ішінде оқыту үшін бағалау) | Негізгі дереккөздер,
Ресурс |
И.Бази (татар жазушысы) Жеміс бағында | ||||||
Жеміс бағында әңгімесімен таныстыру арқылы алманың хош иісін ұғындыру, күз байлығымен таныстыру | 1.Қызығушылықты ояту
1 Сұрақтарға жауап беру
|
Деңгейлік тапсырмалар
БББ кестесі |
жеміс бағы туралы біледі;
алманың хош иісі туралы айта алады; сұраққа жауап бере алады; топпен жұмысқа дағдыланады; пәнге қызығушылығы артады; |
Өз ойын еркін айтады
Басқаның пікрімен санасады Өзі құнды пікр айтады Шығармашылық жұмыс кезінде білімін жетілдіреді |
Әр тапсырма бойынша жауапта
рына форматифті пікір айтады Топ жетекшілерінің бағалауы; Топтық бағалау; Жиынтық баға |
Интерактифті тақтағы таныстырылым, Алматы «Атамұра», 2014ж
Стикер лер, ,сурет тер |
Әдібай Табылды «Күздің кереметі» | ||||||
Күз байлығымен,көкеніс түрлерімен таныстыра отырып, оқушыларды табиғатты сүюге,қорғауға, еңбек етуге тәрбиелеу | Ұйымдастыру
Топқа бөлу Үй жұмысын тексеру Жаңа тақырыпты меңгерту Тапсырмалармен жұмыс |
— Алтын балыққа арналған аквариум
— тыңдап отырған үштіе — ойлан,жұптас,талқыла Сұрақ -жауап |
күздің кереметі туралы біледі;
жеміс түрлерін айта алады; сұраққа жауап бере алады; топпен жұмысқа дағдыланады; пәнге қызығушылығы артады; |
Мұғалім бағыт –бағдар,нұсқау беру арқылы оқушыны дербес оқытуға үйретеді
Ж.д білімді жаңа жағдайда қолданады О.д – игерген білімін жүзеге асырады Т.д- алған ақпаратын келешекте пайдаланады, берілген сұрақтар бойынша жауап береді |
Қол соқтыру
Топ басшыларының бағалауы, топтық бағалау, Оқушылар4дың іс әрекетін мадақтау, Бірін-бірі бағалау |
Интерактифті тақтағы таныс
тыры лым, Алматы «Атамұра», 2014ж Стикер лер, ,сурет тер |
Елемес Салықов «Күзгі орманның көріністері» | ||||||
Күзгі орман мәтінімен таныстыру, ойлау,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Күзгі орманның ерекшеліктерімен таныстыру. | Қызығушылықты ояту:
Топқа бөлу Өткенді пысықтау Жаңа сабақты меңгерту Сұрақпен жұмыс Қорытынды |
Ыстық орындық
Рөлдік ойын Ойлан,жұптас,талқыла Сөзжұмбақ Сұрақ-жауап
|
Білімдерін молайтады;
Топ ішінде жұмыс істеуге дағдыланады; Шығармашылық қабілеттері дамиды Бірін-бірі оқытады; күзгі орманның ерекшеліктерімен танысады; ой-өрістер кеңейеді; Жылдам ойлауға дағдыланады
|
Өз ойларын еркін жеткізе алады,
Бірін-бірі тыңдайды, Қабылдаған білімдерін жүзеге асыра алады |
Қол соғу, топ басшыларының бағалауы,топ ішінде бағалау,форматифті пікір айту, | Интерактифті тақтағы таныстыры
лым, Алматы «Атамұра», 2014ж Стикер лер, ,сурет тер |
Абай Шегіртке мен құмырсқа (И.Крыловтан) | ||||||
Шегіртке мен құмырсқа мысалымен таныстыру арқылы мысал туралы түсінік қалыптастыру. Мысал арқылы оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | Қызығушылықты ояту:
Үй жұмысын тексеру Жаңа сабақ Шегірткені сипаттап жазу Шегірткеге ұқсас адамдар өмірде кездесе ме? |
Сұрақ-жауап
Ыстық орындық Рөлдік ойын Кім жылдам! Ойлан, талқыла
|
Танымдық деңгейлері артады;
Есте сақтау қабілеттері жақсарады; Рөлдік ойын арқылы,оқуға деген қызығушылығы артады,бірін-бірі оқытады; Сабақтан алған білімдерін тексереді,мысал мәтініне сүйене отырып,сұрақтарға жауап бере алады;
|
Мұғалім оқушылардың білім алуын назарда ұстайды,бақылайды,ба
ғалайды
Мысалдың негізігі идеясын аша алады
Өз білімдерін қолдана алады
|
Топ басшыларының бағалауы,
Қол соғу,бірін-бірі бағалау,топтар бірін-бірі бағалау,форматифті пікір айту
|
Интерактифті тақтағы таныстыры
л ым, Алматы «Атамұра», 2014ж Стикер лер, ,сурет тер
|