Басы » Бастауыш сыныптар » Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспарлар топтамасы

Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспарлар топтамасы

ШҚО, Катонқарағай ауданы, «Топқайың орта мектебі» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі Балгабаева Гульзана Ергазиновна

Оқып –үйренудің негізгі мақсаттары Тапсырмалар Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі Дифференсация (көсбашшылық және басқару,инклюзивті оқыту,дарындылық) Барлығын қосқанда бағалау(соның ішінде оқыту үшін бағалау) Негізгі дереккөздер,

Ресурс

И.Бази (татар жазушысы) Жеміс бағында
Жеміс бағында әңгімесімен таныстыру  арқылы алманың хош иісін  ұғындыру, күз байлығымен таныстыру 1.Қызығушылықты ояту

1 Сұрақтарға жауап беру

  1. Мәтінмен жұмыс
  2. жеміс бағындағы тақырыпқа құрастыру,
  3. БББ кестесі
  4. ыстық орындық
  5. ЖИГСО
  6. Сұрақ-жауап
  7. Постер
Деңгейлік тапсырмалар

БББ кестесі

жеміс бағы туралы біледі;

алманың хош иісі туралы айта алады;

сұраққа жауап бере алады;

топпен жұмысқа дағдыланады;

пәнге қызығушылығы артады;

Өз ойын еркін айтады

Басқаның пікрімен санасады

Өзі құнды пікр айтады

Шығармашылық жұмыс кезінде білімін жетілдіреді

 Әр тапсырма бойынша жауапта

рына форматифті пікір айтады

Топ жетекшілерінің бағалауы;

Топтық бағалау;

Жиынтық баға

Интерактифті тақтағы таныстырылым,  Алматы «Атамұра», 2014ж

Стикер

лер,

,сурет

тер

Әдібай Табылды «Күздің кереметі»
Күз байлығымен,көкеніс түрлерімен таныстыра отырып, оқушыларды табиғатты сүюге,қорғауға, еңбек етуге тәрбиелеу Ұйымдастыру

Топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру

Жаңа тақырыпты меңгерту

Тапсырмалармен жұмыс

 — Алтын балыққа арналған аквариум

— тыңдап отырған үштіе

— ойлан,жұптас,талқыла

Сұрақ -жауап

күздің кереметі туралы біледі;

жеміс түрлерін  айта алады;

сұраққа жауап бере алады;

топпен жұмысқа дағдыланады;

пәнге қызығушылығы

артады;

Мұғалім бағыт –бағдар,нұсқау беру арқылы оқушыны дербес оқытуға үйретеді

Ж.д білімді жаңа жағдайда қолданады

О.д – игерген білімін жүзеге асырады

Т.д- алған ақпаратын келешекте пайдаланады,

берілген сұрақтар бойынша жауап береді

Қол соқтыру

Топ басшыларының бағалауы,

топтық бағалау,

Оқушылар4дың іс әрекетін мадақтау,

Бірін-бірі бағалау

Интерактифті тақтағы таныс

тыры

лым,  Алматы «Атамұра», 2014ж

Стикер

лер,

,сурет

тер

Елемес Салықов «Күзгі орманның көріністері»
  Күзгі орман мәтінімен таныстыру, ойлау,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Күзгі орманның ерекшеліктерімен таныстыру. Қызығушылықты ояту:

Топқа бөлу

Өткенді пысықтау

Жаңа сабақты меңгерту

Сұрақпен жұмыс

Қорытынды

 Ыстық орындық

Рөлдік ойын

Ойлан,жұптас,талқыла

Сөзжұмбақ

Сұрақ-жауап

 

Білімдерін молайтады;

Топ ішінде жұмыс істеуге дағдыланады;

Шығармашылық қабілеттері дамиды

Бірін-бірі оқытады; күзгі орманның  ерекшеліктерімен танысады;

ой-өрістер кеңейеді;

Жылдам ойлауға дағдыланады

 

 

 

 

Өз ойларын еркін жеткізе алады,

Бірін-бірі тыңдайды,

Қабылдаған білімдерін жүзеге асыра алады

Қол соғу, топ басшыларының бағалауы,топ ішінде бағалау,форматифті пікір айту, Интерактифті тақтағы таныстыры

лым,  Алматы «Атамұра», 2014ж

Стикер

лер,

,сурет

тер

Абай Шегіртке мен құмырсқа (И.Крыловтан)
Шегіртке мен құмырсқа мысалымен таныстыру арқылы мысал туралы түсінік қалыптастыру. Мысал арқылы оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Қызығушылықты ояту:

Үй жұмысын тексеру

Жаңа сабақ

Шегірткені сипаттап жазу

Шегірткеге ұқсас адамдар өмірде кездесе ме?

Сұрақ-жауап

Ыстық орындық

Рөлдік ойын

Кім жылдам!

Ойлан, талқыла

 

 

Танымдық деңгейлері артады;

Есте сақтау қабілеттері жақсарады;

Рөлдік ойын арқылы,оқуға деген қызығушылығы артады,бірін-бірі оқытады;

Сабақтан алған білімдерін тексереді,мысал  мәтініне сүйене отырып,сұрақтарға жауап бере алады;

 

Мұғалім оқушылардың білім алуын назарда ұстайды,бақылайды,ба

ғалайды

 

Мысалдың  негізігі идеясын аша алады

 

Өз білімдерін қолдана алады

 

Топ басшыларының бағалауы,

Қол соғу,бірін-бірі бағалау,топтар бірін-бірі бағалау,форматифті пікір айту

 

Интерактифті тақтағы таныстыры

л

ым,  Алматы «Атамұра», 2014ж

Стикер

лер,

,сурет

тер

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *