Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарабұтақ селосы.
Қарабұтақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі
Турмаханова Ұлмекеннің қысқа мерзімді жоспары.
1- сынып
МАТЕМАТИКА | 28.01.15 | Сабақ сағ:
|
Сабақтың тақырыбы | 4санын қосу кестесі | |
Мақсаты | Қосылғыштарының бірі 4болатын қосындылардың мәнін табу,азайтқышы 4болатын айырмаларды меңгерту. | |
Жұмыс нәтижесі | Өз бетінше тұжырым жасау,ойын анық айту,ой-өрісінің кеңеюі,өздік білім алуы ,ізденісін,даралық қасиеттерінің ашылуы. | |
Сілтеме | Оқулық: математика1- кл Алматы, ,,Атамұра,,,2012 жыл | |
Қолданылатын әдіс-тәсілдері | диалог, жеке, топтық жұмыс. АКТ: интерактивті тақта, Power Point презентациялар. СТО стратегиялар
Инсерт кестесі: Оқылған сабақ бойынша нені білемін? Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді? Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым? |
|
Ресурстар | түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық материалдар,АҚТ | |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут | |
Сабақ жоспары |
|
|
Үйге тапсырма | 1..4санын қосу кестесі.№3 |
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу |
Мақсат | Тапсырма түрі.
Түрткілер. |
Нәтиже | Бағалау | |||
критерийлер | дескриптор | Ұпай | Жиынтық баға | ||||
Білу | Қызығушылығын ояту.
Қосылғыштарының бірі 4болатын қосындылардың мәнін табу,азайтқышы 4болатын айырмаларды меңгерту. |
Ой — толғаныс: Доп лақтыру арқылы
Қосу кестесін тексеру. Компаненттерін атау, |
Сұрақ арқылы қызығушылы
ғы оянады, білімін көрсетеді. |
Білім көлемін зерделеу
|
толық жауап | 3 | |
толық емес | 2 | ||||||
нақты емес жауап | 1 | ||||||
Түсіну | Тапсырмамен жұмыс | №1. «Тірек белгілері»оқыта үйрету ойыны.Әр топ тақырыпқа сәйкес мысалдар тірек сызбатүрінде беріледі. | Тақырыптың басты идеясын табу | Тақырып
тың басты идеясын табу |
Тапсырманы толық орындады | 3 | |
Қателіктері болды | 2 | ||||||
Мүлдем орындай Сегіту сәтіалмады | 1 | ||||||
Қолдану | Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. | №2. «Ойлан да, ойлан»ойыны арқылы кестені толтыру. | Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады. |
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру | Қалыптасқан | 3 | |
Толық емес | 2 | ||||||
Қиын | 1 | ||||||
Сергіту бейнежазба бойынша | |||||||
Талдау |
Жауабын ата: | .
№4Кітаппен жұмыс Кем сөзінің мағынасын ажырату. |
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі | Пікірталасқа түсу | диалог құрып,қорытынды жасайды |
1 |
|
тек диалог құрайды | 2 | ||||||
жұмысқа қатыспайды | 3
|
||||||
Жинақтау | Салыстыру. | «Өз жартыңды тап»оқыта үйрету ойыны.жұп карточкалар дайындалады
Біреуінде сұрақтар,екіншісінде жауаптарға арналған тірек кеспелер. |
Айырмашылы
ғын салыстыра нақтылайды |
Жағдаяттан шыға білу құзыреті | Толық шықты | 3 | |
Қиналды | 2 | ||||||
Шыға алмады | 1 | ||||||
Бағалау | Инсерт:қорытындылау. | Ойлан,тап:
Белгісіз қосылғышты табу. Белгісіз азайтқышты табу. |
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Логикалық ойын | Креативті | 3 | |
Ойы жүйелі, тың ойы емес
Қиналды |
2
1 |