Басы » Бастауыш сыныптар » 4санын қосу кестесі

4санын қосу кестесі

altАқтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарабұтақ селосы.

Қарабұтақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі

Турмаханова Ұлмекеннің  қысқа мерзімді  жоспары.

1- сынып

МАТЕМАТИКА 28.01.15 Сабақ  сағ:

 

Сабақтың тақырыбы 4санын қосу кестесі
Мақсаты Қосылғыштарының бірі 4болатын қосындылардың мәнін табу,азайтқышы 4болатын айырмаларды меңгерту.
Жұмыс нәтижесі Өз бетінше тұжырым жасау,ойын анық айту,ой-өрісінің кеңеюі,өздік білім алуы ,ізденісін,даралық қасиеттерінің ашылуы.
Сілтеме Оқулық: математика1- кл Алматы,  ,,Атамұра,,,2012 жыл
Қолданылатын әдіс-тәсілдері диалог, жеке, топтық жұмыс. АКТ: интерактивті тақта,  Power Point презентациялар. СТО стратегиялар

Инсерт кестесі:

Оқылған сабақ бойынша нені білемін?

Оқылған сабақ бойынша нені білгім келеді?

Оқылған сабақ бойынша менің сұрақтарым?

Ресурстар түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық  материалдар,АҚТ
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
  2. Блум таксономиясы бойынша
  3. Сабақ барысы:
  4. Рефлекция
Үйге тапсырма 1..4санын қосу кестесі.№3

 

 

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
критерийлер дескриптор Ұпай Жиынтық баға
Білу Қызығушылығын ояту.

Қосылғыштарының бірі 4болатын қосындылардың мәнін табу,азайтқышы 4болатын айырмаларды меңгерту.

Ой — толғаныс:  Доп лақтыру арқылы

Қосу кестесін тексеру.

Компаненттерін атау,

Сұрақ арқылы қызығушылы

ғы    оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу

 

толық жауап 3
 толық емес 2
нақты емес жауап 1
Түсіну Тапсырмамен жұмыс №1. «Тірек белгілері»оқыта үйрету ойыны.Әр топ тақырыпқа сәйкес мысалдар тірек сызбатүрінде беріледі. Тақырыптың басты идеясын табу Тақырып

тың басты идеясын табу

Тапсырманы толық орындады 3
Қателіктері болды 2
Мүлдем орындай Сегіту сәтіалмады 1
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. №2. «Ойлан да, ойлан»ойыны арқылы кестені толтыру. Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру Қалыптасқан 3
Толық емес 2
Қиын 1
Сергіту  бейнежазба бойынша
 

Талдау

Жауабын ата: .

№4Кітаппен жұмыс

Кем сөзінің мағынасын ажырату.

Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі Пікірталасқа түсу диалог құрып,қорытынды жасайды  

1

тек диалог құрайды   2
жұмысқа қатыспайды   3

 

Жинақтау Салыстыру. «Өз жартыңды тап»оқыта үйрету ойыны.жұп карточкалар дайындалады

Біреуінде сұрақтар,екіншісінде жауаптарға арналған тірек кеспелер.

Айырмашылы

ғын салыстыра нақтылайды

Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шыға алмады 1
Бағалау Инсерт:қорытындылау. Ойлан,тап:

Белгісіз қосылғышты табу.

Белгісіз   азайтқышты табу.

Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойын Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойы емес

Қиналды

2

 

1

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *