Басы » Кембридж бағдарламасы » Сын есімнің шырайлары Салыстырмалы шырай (Презентация)

Сын есімнің шырайлары Салыстырмалы шырай (Презентация)

Некрасов атындағы №9

Мектеп- гимназия

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні

Мұғалімі Қалкөзова Айгул Оспанқызы

Түркістан  қаласы

Апта Күні Сабақ: қазақ тілі
Сабақ тақырыбы

 

Сын есімнің  шырайлары  Салыстырмалы  шырай
Жалпы мақсаты

 

 

 

Шырайдың жасалу  жолын түсіндіру ,салыстырмалы  шырай  тек  сапалық сын есімдерден  жасалатындығын , әр кез бір дәрежеде бола бермейтінін түсіндіру.Сапалық сынның белгілері  бірде тым басым артық болса бірде бәсең болуы мүмкін  екендігін айту. Сын есімнің  шырайы  салыстырмалы   шырай   туралы  білімдерін  өмірде  қолдана  білуге , білік  дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер

 

 

1.Сын есімнің шырайларын  , жасалу  жолын  біледі

2.Тапсырмалар орындауда  олардың  түрлерін  ажырата  біледі

3.Өмірде шығарма ,эссе жазуда  қолдана  алады.

Сабақ түрі

 

Дәстүрден тыс, топтық жұмыс, жеке жұмыс.Пікірталас,түртіп  алу,5 жолды өлең
Тапсырмалар Топтастыру, өмірмен байланыстыру, мысалдар келтіру.
Керекті жабдықтар Смайликтер, суреттер, кеспе  қағаздар, интерактивті тақта

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

 

Жаңа сабақ

 

Стикерге  жазылған  сөздер арқылы  төрт топқа бөлінеді

Психологиялық тренинг  шаттық шеңберін құру бір-біріне сын есімді  қатыстырып, жақсы тілектер айту

Үй  тапсырмасын сұрау

 

2.мысалдарды дұрыс келтіре білу, шатаспау

3.Сын есімнің шырайын білу Салыстырмалы  шырайды  түсіндіру

4.Өмірмен байланыстыра білу

 

Балалар 4 топқа бөлінеді

 

Тренингке қатысады

Оқушылар өткен тақырып бойынша бір-бірлеп  сұраққа  жауап  береді.

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

 

 

 

Берілген сын есімдерден салыстырмалы  шырайға   сөйлем  құрату

 

Шырайдың  жасалуын  сұрау.Түрлерін ажырату. Мысалдар келтірту

 

 

Назар аударады Сөйлемдерді оқып, ойланады. Мағынасын түсінеді. (сөздерді  оқып  салыстырма лы  шырай  жасайды)

Шырайдың  жасалуына назар аударады

Айырмашылығына назар аударады

Шырайдың жасалуының екі түрлі ерекшелігі бар 1-сі сын есімнің шырайлары сапалық сын есімдерден жасалады.

Қатыстық сын есімдерде ондай қасиет болмайтындығын айтады

Негізгі

Бөлім

 

 

Топтық тапсырма беріледі.

Слайдта тапсырма   слайдта  берілген  суреттерге  қарап ,сөйлем  құрату.Жұмыстарын тексеру. Сөйлемдерін талдау.

Оқулықпен жұмыс

68-жаттығулар орындауды ұсындым.

Оқушы ойларын тыңдадым.

Жазба жұмыстарын тексердім.

Дарынды оқушымен жұмыс

Бірнеше сын есімдерді теріп ,олардың сапалық белгілерін көрсететін сөйлем құрап  жаз.  Мысалдар келтір.

Оқушы жұмыстарын тыңдау. Салыстыру. Бағалау.

С деңгейіндегі  оқушылармен жұмыс

Адасқан жұрнақтар ойынын  ойнау,оларға сөйлем құрап айту

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Сын есім тақырыбына оқушыларға постер қорғату

Топпен жұмыстанады. Балалар сөздерді түрлендіріп  жазады.

Оқиды.Шырай түрін ажыратады.

Салыстырмалы шырай,күшейтпелі шырай

 

 

68-жаттығуды жазбаша орындайды.Мәтіннен салыстырмалы шырайды  тауып,жұрнақтарды бөлек  жазады.

4 оқушы тақтаға шығып сөйлемді көшіріп жазады , оқиды, түсіндіреді.

Оқушы ойланады.Ізденеді. Есіне түсіреді. Жазады. Бір-бірімен салыстырады. Дәлелдейді.

 

 

 

 

Мысалдар келтіреді,түсіндіреді

Оқушылар төрт топ болып постер қорғайды.сын есімнің жасалу жолын ,шырай түрлерін ,жалпы түсінгендерін айтады, дәлелдейді.

Қорытынды

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңнен  эссе жазыңдар.

 

 

 

Балаларды өздерін- өздері бағалау ұсынылады,қаншалықты шынайы бағалайтындарын сырттай бақылайды

Үйге тапсырма

бет, 69-жаттығу

 

 

 

 

Балалар  сабақта  алған әсерлерінен  эссе жазады .

Оқушылар өздерін бағалайды. Себебін түсіндірді.

 

 

Балалар күнделіктерін ашып үй тапсырмаларын жазып алды.

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *