Басы » Кембридж бағдарламасы » Иса Байзақов «Құралай сұлу»

Иса Байзақов «Құралай сұлу»

Облыс     Алматы
Қала        Талдықорған
Мектеп    №14 орта мектеп-гимназиясы
Мұғалімнің аты-жөні    Кабдыгалиева Айман Толепбергеновна
Сабақтың тақырыбы  Иса Байзақов «Құралай сұлу»

Сабақтың тақырыбы: Иса Байзақов «Құралай сұлу»

Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру

Сабақтың әдіс-тәсілі: СТО (Блум), «»Синквейн» стратегиясы,

Құрал –жабдықтар: ИБТ, стикерлар, постерлар

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Иса Байзақов өмірі туралы және «Құралай сұлу» поэмасы туралы түсінік беру, поэманың идеялық мазмұнын, кейіпкерлер бейнесін талдау.
  2. Шығармашылық ізденістерін дамыту
  3. Адалдыққа, өз елін сүюге тәрбиелеу.

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу;
  2. Оқушыларды түгендеу;
  3. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
  4. Оқушы назарын сабаққа аудару:
  5. Топқа бөлу (әр түсті стикерлар арқылы)
  6. Топ ережесі

 

 

 

 

Блум таксономиясын қолдану

кезең Сабақ бөлімдерінің мақсаты Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті Жұмыстың түрі нәтижесі Бағалау формасы
Білу Қызығушылықты ояту өткен тақырып пен жаңа тақырыпты ұштастырып, оқу белсенділігін арттыру Топқа бөліп, сұрақтар қояды Топта жұмыс жасайды Сұрақ-жауап Өткен тақырыпты қайталап, жаңа тақырыпқа бет бұрады Формативті бағалау (топ-топты бағалайды)
Түсіну Жаңа тақырыппен танысады Поэманың қызықты жерлерін слайдтан көрсетіледі (Құралайдың сұлулығын, жолбарыспен бет-бет тұрғанын)

 

 

 

 

Мәтінмен толық танысады Әр топқа поэма бөлімдері таратылады. Әдебиетке деген оқушы қызығушылығы артады Жеке бағалайды
Қолдану Поэма кейіпкерлерінің бейнесін ашу Поэма кейіпкерлерінің іс –әрекеттеріне тоқталу, оқушыларды бағыттау

 

 

 

 

Кейіпкерлер бейнесін ашады.(постер қорғайды) Топтық жұмыс Адам бойындағы қасиеттерді танып біледі Топ-топты бағалайды
Талдау Оқушы өз ойын әдеби тілде жеткізуге дағдыланады Талдауды орындау тәртібіне бағыттайды Композициялық жоспар құрадыӘр топқа «Синквейн» стратегиясы бойынша сөздер беріледі.

1 топ «Ана»,

2 топ «Батыр»

Жаңа тақырыпты меңгергенін көрсететін тапсырмалар Оқушылар тақырыпты меңгереді «Бармақ» арқылы бағалайды
Рефлексия «Қоржыннан тас алу» арқылы (үлкенірек тас алса, жақсы түсінді, орташа тас алса, сұрағым бар, кіші тас алса түсінбедім) Ойларын қорытуға бағыттайды Өз ойларымен бөліседі Жеке жұмыс Сабақ нәтижесі көрінеді Формативті бағалау (қол соғу)
Бағалау

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *