Облыс Алматы
Қала Талдықорған
Мектеп №14 орта мектеп-гимназиясы
Мұғалімнің аты-жөні Кабдыгалиева Айман Толепбергеновна
Сабақтың тақырыбы Иса Байзақов «Құралай сұлу»
Сабақтың тақырыбы: Иса Байзақов «Құралай сұлу»
Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру
Сабақтың әдіс-тәсілі: СТО (Блум), «»Синквейн» стратегиясы,
Құрал –жабдықтар: ИБТ, стикерлар, постерлар
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Иса Байзақов өмірі туралы және «Құралай сұлу» поэмасы туралы түсінік беру, поэманың идеялық мазмұнын, кейіпкерлер бейнесін талдау.
- Шығармашылық ізденістерін дамыту
- Адалдыққа, өз елін сүюге тәрбиелеу.
Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу;
- Оқушыларды түгендеу;
- Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
- Оқушы назарын сабаққа аудару:
- Топқа бөлу (әр түсті стикерлар арқылы)
- Топ ережесі
Блум таксономиясын қолдану
кезең | Сабақ бөлімдерінің мақсаты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | Жұмыстың түрі | нәтижесі | Бағалау формасы |
Білу | Қызығушылықты ояту өткен тақырып пен жаңа тақырыпты ұштастырып, оқу белсенділігін арттыру | Топқа бөліп, сұрақтар қояды | Топта жұмыс жасайды | Сұрақ-жауап | Өткен тақырыпты қайталап, жаңа тақырыпқа бет бұрады | Формативті бағалау (топ-топты бағалайды) |
Түсіну | Жаңа тақырыппен танысады | Поэманың қызықты жерлерін слайдтан көрсетіледі (Құралайдың сұлулығын, жолбарыспен бет-бет тұрғанын)
|
Мәтінмен толық танысады | Әр топқа поэма бөлімдері таратылады. | Әдебиетке деген оқушы қызығушылығы артады | Жеке бағалайды |
Қолдану | Поэма кейіпкерлерінің бейнесін ашу | Поэма кейіпкерлерінің іс –әрекеттеріне тоқталу, оқушыларды бағыттау
|
Кейіпкерлер бейнесін ашады.(постер қорғайды) | Топтық жұмыс | Адам бойындағы қасиеттерді танып біледі | Топ-топты бағалайды |
Талдау | Оқушы өз ойын әдеби тілде жеткізуге дағдыланады | Талдауды орындау тәртібіне бағыттайды | Композициялық жоспар құрадыӘр топқа «Синквейн» стратегиясы бойынша сөздер беріледі.
1 топ «Ана», 2 топ «Батыр» |
Жаңа тақырыпты меңгергенін көрсететін тапсырмалар | Оқушылар тақырыпты меңгереді | «Бармақ» арқылы бағалайды |
Рефлексия | «Қоржыннан тас алу» арқылы (үлкенірек тас алса, жақсы түсінді, орташа тас алса, сұрағым бар, кіші тас алса түсінбедім) | Ойларын қорытуға бағыттайды | Өз ойларымен бөліседі | Жеке жұмыс | Сабақ нәтижесі көрінеді | Формативті бағалау (қол соғу) |
Бағалау |