Сабақтың тақырыбы: | Дарынды және талантты балаларды оқытудағы оқушылардың белсенділігін арттыру. | ||
Мақсаты: | Коучингке қатысушы мұғалімдердің дарынды және талантты балалармен жұмыс істеуде жаңа тәсілдерді тиімді пайдалану дағдысын жетілдіру. | ||
Оқу нәтижесі: | Заман талабына сай озық технологияны меңгерген, бастамашыл, ізденімпаз, шығармашыл педагогикалық ұжым қалыптастыру. | ||
Түйінді идеялар: | «Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі» (Питер Клайн) | ||
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей | ||
Ресурстар: | ДК, сабаққа қажетті ресурстар | ||
Әдіс – тәсілдер: | Тәсілі : жеке, топпен | Әдісі: АКТ, СТО, диалог | |
Бірлескен жұмыс-қа негізделген тәсіл | Әңгімелесу кезінде әріптестер бейнефильмдегі өзара әрекеттесу сапасын талқылайды. Диалогтік қарым-қатынасты дамыту үшін әртүрлі деңгейдегі сұрақтар дайындауды үйренеді. | ||
Тапсырмалар: |
«Менің атым Қожа»
«Ақын Жамбыл» бейнеүзінді
|
||
Сабақтың барысы: | уақыт | Коучтің іс — әрекеті | Қатысушылардың іс – әрекеті |
Топқа бөліну | 2мин | Қатысушыларды пазлдар арқылы топқа бөлу. | Тапсырмаларды тез орындау арқылы топ-топқа ұжымдасу |
Кіріс сауалнама-сы | 3мин | Сауалнама беріледі | Сауалнаманы белгілеп, топ басшысы жинап береді. |
Ой шақыру | 15мин
|
|
Сөйлемдерді аяқтап, ойларын тұжырымдайды |
Мағынаны ашу | 10мин | Коуч мұғалімдерді сырттай бақылайды. | Топтар өз тапсырмаларын қорғайды. |
Мағынаны ажырату | 15мин | Бейнежазба «Менің атым Қожа»
|
Қатысушылар талқылап, тақырыпты ашады. |
Тақырыпқа талдау жүргізеді. | Берілген жұмысты топ мүше-лері орындайды, талдайды. | ||
Қосымша сұрақтар беріп, бағыттау сұрақтарын береді. | Қатысушылардың пікірлері ескеріледі. | ||
Қорытындылау | 10 мин | Талантты және дарынды балалар-мен жұмыс кезіндегі кедергіден шығу жолдары | «Сіздің сынып» жобасын қорғау |
Бағалау | 3мин | Топтарды сағат тілі бағытымен бір-бірін бағалауға дайын бағалау парағы критерийлерімен беріледі. | Топтар жұмысы бағаланады, жиынтық бағасы қойылады. |
Тренинг | 3мин | Қағазды умаждау
«ақын Жамбыл» |
Тапсырманы орындайды |
Рефлексия | 1мин | Стикер таратып береді. | Стикерлерді толтырады |
Кері байланыс | 2мин | Сауалнама беріледі. | Сұрақтарға жауап береді. |
Кейінгі тапсырма | 2мин | Интернет арқылы өз білімдерін кеңейтіп отыру; |
Бағалау парағы
рубрикатор | критерийлер | дескрипторлар | ұпай |
Мағынаны ашу | Өз ойларын жеткізе алды ма? | Тақырыпты талдауға негізгі рөл атқарды | 4 |
Тақырыпты талдауға ішінара қатысты | 2 | ||
Талдауға қатысқан жоқ | 0 | ||
Мағынаны ажырату | Талант пен дарынды ажырата алды ма? | Тек бір мүшесі қатысты | 2 |
Топ мүшелерінен көмек сұрады | 1 | ||
Топ мүлдем қатысқан жоқ | 0 | ||
Қорытындылау | Түйіндеп және өз пікірлерін біріктірді ме? | Барлық жағдайда жақсы қатысты | 5 |
Ішінара селқостық танытты | 3 | ||
Өз ойларын жеткізе алмады | 1 | ||
Топтың жиынтық бағасы |