Шығыс Қазақстан облысы ы Аягөз ауданы Мәдениет ауыл
Е. Рахмадиев атындағы жалпы білім беретін орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі,
Гүлшат Өмірғалиқызы Жақыпбаева
Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу кестесі. 76-сабақ
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 4-ті қосу кестесін құрастырып және қосылғыштың біреуі 4 болып келген жағдайдағы санның құрамы жайлы оқушының білімін бекітемін.
Дамытушылық: Есептеу дағдысын, танымдық қабілетін арттырып, жеке, топпен жұмыс істей алуына жағдай жасаймын.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жылдамдыққа, бірін-бірі сыйлап, құрметтеуіне үйрете отырып, тәрбиеленеді.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақтада слайд, таратпа материалдар, тақырыпқа байланысты ойындар, 4-ті қосу, азайту кестесі.
Оқыту әдісі: түсіндіру, топтау, іздендіру
Сабақтың түрі: жаңа сабақты бекіту сабағы
Оқыту нәтижесі: оқушылар 4 санын қосып, азайта алады, ережелерді сабақта қолдана алады, тақырыпты түсінеді.
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Уақыты | |||||||
І.Ұйымдастыру кезеңі | — Суретте нені көріп тұрсыңдар? Қардың астында келе жатқан қоянды. Ендеше сол қоянды қардан тазалап алайық. Әрқайсысың бір-бірден қарды алып, топқа бөлініңдер. (Оқушылар 1,2,3 деген топтарға бөлінеді.) | Топқа бөлініп, топ ережесін жасау | 2мин | |||||||
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау | Өз беттерінше орындауға берілген есеп берілген, әр топтан екі оқушыдан сұраймын.
Өрік ағашы- 3 Шие ағашы- 4 Ш:3+4=7 Ж: 7 түп ағаш. Шығарылған есебімізді тақтамен тексерейік. Өте жақсы, балалар! |
Әр топтан 2 оқушы шығып, шығарған есептерін оқиды. |
5мин | |||||||
ІІІ.Жаңа тақырыпты меңгерту |
Топ болып бөлініп отырдық, осы топтарыңмен ақылдасып, маған алдарыңдағы аққаланы құрап беріңдер. 4+4 =8 Құрадық па?Дұрыс. Оларда нелер берілген?Өрнектер. Қандай өрнектер?
5+4 =9 6+4 =10 Сандарға 4 санын қосып тұрмыз. Алдыңғы сабақтарда тағы қандай сандарға 4-ті қосып едік? 3+4= 7 4+3= 7 2+4 =6 4+2 =6 1+4 =5 4+1 =5 Не байқадық? Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді. Санға 1,2,3 –ті қосқанда бұл туралы айтқанбыз. 5+4= 9 6+4 =10 |
Тақырыпты түсінеді.
Әр топқа жеке берілген аққаланы құрап, өрнектер туралы өз ойларын айтады.
Ережені қорытып шығарады. |
8 мин | |||||||
ІV.Тақтамен жұмыс | . Тақтамен, дәптермен жұмыс жасаймыз.
Дәптерлеріңе әдемі жазу үшін 4 санын жазып аламыз. Қосу, азайту амалының компоненттерін есімізге түсірейік. №1. Тапсырманы тақтада орындаймыз. Кім тақтаға орындайды? 4+4 =8 10-4= 6 5+4 =9 9-4 =5 6+4 =10 8-4 =4 |
Тақтаға орындатып, дәптерлеріне жылдам жазғызу | 5мин | |||||||
|
Музыка қосу. «Көңілді күн» | Музыка ырғағымен би қимылдарын жасайды | 3 мин | |||||||
VІ.Топтық тапсырма |
Жұптық жұмыс. Жұптарыңмен ақылдасып шығарыңдар. Сапар -10 дәптер Ақан — ?, 4 дәптер кем. Ш: 10-4 =6 Ж: 6 дәптер. |
Топтарында ақылдасып, толтырады. Бір оқушы қорғайды.
|
12мин | |||||||
VІІ. Қорытынды | Бүгінгі тақырыпты қайталайық. Тақтада өрнектер шығады, сендер алдарыңда жатқан цифрлармен тек жауабын ғана көрсетесіңдер.
8,9,10. |
Бүгінгі сабақта не білдім? Не үйрендім? Дұрыс жауапты цифрларды көтеріп отырып айтады. | 5 мин | |||||||
VІІІ.Үйге тапсырма | 113бет, №3 | Берілгенін оқып отырып шығарады | 2 мин | |||||||
ІХ. Бағалау | Смайликтерді санап, бағалаймын. | Қолдарындағы смайликтерді санайды | 2 мин | |||||||
Х.Кері байланыс | Стикер смайлик таратып беріледі | Бүгінгі сабақ туралы өз рефлексиясын смайлик арқылы көрсетеді. | 1 мин |