Раушан Кетекпаева
Күні 17.02.2015 жыл сынып: 4 «А» | Қазақ тілі | |||
Қысқа мерзімді жоспар |
||||
Сабақтың тақырыбы | Адам не істейді?
Осы шақ |
|||
Сілтемелер
|
Қазақ тілі 2011ж, маркер, қазақша- орысша сөздік кітабы,грамматикалық плакаттар, қима қағаздар | |||
Жалпы мақсаты
|
Етістіктің осы шағын білу және
тақырып бойынша оқушылардың ауыз екі тілдерін, ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты оқуға,жазуға үйрету. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
|
|||
Оқыту нәтижесі
|
Жаңа сөздермен жұмыс жасай алады. Мәтінді аудара алады, сұрақ қоя біледі. Суретпен жұмыс жасай алады. | |||
Іс әрекет түрлері | Жеке жұмыс | Топтық топтық | Жұптық жұмыс | |
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||
|
-Ынтымақтастық атмосферасын құру;
-оқушы зейінін аударып , сабақты бастауға жағдай жасау.
|
— амандасу;
-мұқият тыңдап, жауап береді; -оқу құралдырын түгендеп, сабаққа зейін қояды.
|
||
|
||||
|
Үйге берілген мәтінді бірнеше баладан сұрау. Өткен модульді сұрақтар қою арқылы қорыту.
|
Үй тапсырмасын айтады. Берілген сұрақтарға жауап қайтарады. | ||
Лексикалық тақырып
5.Сабақты бекіту.
6.Сабақты қорытындылау
7.Үй тапсырмасы
8.Бағалау |
Осы шақ- имеет две формы.простую и сложную.( дара және күрделі)
Дара осы шақ образуется с помощью вспомагательных глаголов тұру, отыру, жүру,жатыр путем прибавления к их основе личных окончаний. Мысалы: Мен тұрмын,жатырмын Сен тұрсың, жатырсың Сіз тұрсыз, жатырсыз Ол тұр,жатыр Чтобы узнать действие человека, задают вопросы: Не істеп тұр? Не істеп жатыр? Не істейді?
Оқушыларға түсінікті болу үшін өздеріне қалған екі етістікті жіктеуге беремін. Отыр,жүр
2 оқушыны тақтаға шығарамын.
Сергіту сәті: төрт қадам
Жаңа сөздермен жұмыс.
Ойлайды- думает Тыңдайды- слушает Жылайды- плачет Күледі- смеется Ұйықтайды- спит 1 өзім оқимын
Сөйлеп үйрен.
Тақырып бойынша тест жұмыстарын таратып беру.
163 бет ережені жаттау.
Топта, өздік жұмыстарды қалай жасады ескере отырып бағалаймын. |
Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап, мысалдарды дәптерерлеріне жазады.
Оқушылар берілген етістіктерді жіктейді.
Жаңа сөздерді оқиды. Сөйлемдер, сөзтіркестерін құрайды.
Аударып айтады.(ауызша жұмыс)
Суретті сөйлет. «Адам не істейді?» 1 топ. Сөз тіркестерін аударады? 2 топ. Сұрақтар қояды. 3 топ. Сөз тіркестерінен сөйлем құрайды.
Топтар бір бірлерін шапалақ арқылы бағалайды.
Сергіту сәті.
Қима қағаздар таратамын. Сұрақтарды аударады. 4-тапсырма.топпен жұмыс. Мәтінді оқып аударту.
Оқушылыр тест жұмыстарын шешеді.
Оқушылар сұрақтарға жауап қайтарады.
Оқушылар күнделігіне жазады.
|
||