Басы » Кембридж бағдарламасы » Адам не істейді

Адам не істейді

Раушан Кетекпаева

Күні 17.02.2015 жыл                                    сынып:  4 «А» Қазақ тілі
 

 Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы       Адам не істейді?

Осы шақ

 
Сілтемелер

 

 

Қазақ тілі 2011ж, маркер, қазақша- орысша сөздік кітабы,грамматикалық плакаттар, қима қағаздар  
Жалпы мақсаты

 

 

 

 

Етістіктің осы шағын білу және

тақырып бойынша оқушылардың ауыз екі тілдерін, ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты оқуға,жазуға үйрету.

Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

 

 
Оқыту нәтижесі

 

 

 

Жаңа сөздермен жұмыс жасай алады. Мәтінді аудара алады, сұрақ қоя біледі. Суретпен жұмыс жасай алады.  
Іс әрекет түрлері Жеке жұмыс Топтық топтық Жұптық жұмыс  
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
  1. Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

-Ынтымақтастық атмосферасын құру;

-оқушы зейінін аударып , сабақты бастауға жағдай жасау.

 

— амандасу;

-мұқият тыңдап, жауап береді;

-оқу құралдырын түгендеп, сабаққа зейін қояды.

 

  1. Үй тапсырмасын тексеру
  1. 3. «Ой шақыру» өткен сабақты еске түсіру

 

 

 

Үйге берілген мәтінді бірнеше баладан сұрау. Өткен модульді сұрақтар қою арқылы қорыту.

  1. Ауылда кімдер тұрады?
  2. Қалада кімдер тұрады?
  3. Қалада нелер бар?

 

 

Үй тапсырмасын айтады. Берілген сұрақтарға жауап қайтарады.
  1. Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексикалық тақырып

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Сабақты бекіту.

 

 

6.Сабақты қорытындылау

 

 

 

 

7.Үй тапсырмасы

 

 

8.Бағалау

Осы шақ- имеет две формы.простую и сложную.( дара және күрделі)

Дара осы шақ образуется с помощью вспомагательных глаголов тұру, отыру, жүру,жатыр путем прибавления к их основе личных окончаний. Мысалы: Мен тұрмын,жатырмын

Сен тұрсың, жатырсың

Сіз тұрсыз, жатырсыз

Ол тұр,жатыр

Чтобы узнать действие человека, задают вопросы: Не істеп тұр? Не істеп жатыр? Не істейді?

 

Оқушыларға түсінікті болу үшін өздеріне қалған екі етістікті жіктеуге беремін.

Отыр,жүр

 

2 оқушыны тақтаға шығарамын.

 

Сергіту сәті: төрт қадам

 

 

Жаңа сөздермен жұмыс.

 

Ойлайды- думает

Тыңдайды- слушает

Жылайды- плачет

Күледі- смеется

Ұйықтайды- спит

1 өзім оқимын

  1. оқушылар хормен оқиды
  2. кезекпен оқиды

 

Сөйлеп үйрен.

  • тапсырма.
  • Тапсырма. Топпен жұмыс.

 

 

 

Тақырып бойынша тест жұмыстарын таратып беру.

 

  1. Осы шақтың неше түрі бар?
  2. Дара осы шақ как образуется?

 

 

 

163 бет ережені жаттау.

 

 

Топта, өздік жұмыстарды қалай жасады ескере отырып бағалаймын.

 

Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап, мысалдарды дәптерерлеріне жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген етістіктерді жіктейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздерді оқиды. Сөйлемдер, сөзтіркестерін құрайды.

 

 

 

Аударып айтады.(ауызша жұмыс)

 

Суретті сөйлет. «Адам не істейді?»

1 топ. Сөз тіркестерін аударады?

2 топ. Сұрақтар қояды.

3 топ. Сөз тіркестерінен сөйлем құрайды.

 

Топтар бір бірлерін шапалақ арқылы бағалайды.

 

Сергіту сәті.

  • Тапсырма.Жеке жұмыс

Қима қағаздар таратамын.

Сұрақтарды аударады.

4-тапсырма.топпен жұмыс. Мәтінді оқып аударту.

 

Оқушылыр тест жұмыстарын шешеді.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап қайтарады.

 

Оқушылар күнделігіне жазады.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *